تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/02/23 - 11:47
کد خبر: 166324

وزیر علوم به شیراز می‌رود

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: هفته خوابگاه‌های دانشجویی با حضور وزیر علوم در شیراز از شنبه 26 اردیبهشت همزمان با عید مبعث آغاز می‌شود و تا یکم خرداد ادامه خواهد داشت.

ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با فارس، گفت: هفته خوابگاه‌های دانشجویی از شنبه 26 اردیبهشت همزمان با عید مبعث آغاز می‌شود و تا یکم خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هفته خوابگاه‌های دانشجویی در سال 94 با شعار «خوابگاه‌سازی، ضرورت ملی، تجلی همدلی و همزبانی و با رویکردهای عادلانه‌سازی، بهینه‌سازی، بالندگی روحی و فکری برگزار خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تأکید کرد: هر روز از روزهای هفته خوابگاه‌ها با عناوینی نام‌گذاری شده است که برای روز شنبه 26 اردیبهشت، عنوان خوابگاه، زندگی جمعی، مشارکت و مدیریت دانشجو برای یکشنبه 27 اردیبهشت، عنوان خوابگاه، خانواده، مسئولین و تعامل سازنده و برای دوشنبه 28 اردیبهشت عنوان خوابگاه، ورزش، تندرستی، امید و نشاط در نظر گرفته شده است.

یزدان‌مهر اضافه کرد: خوابگاه، تحصیل و فرهنگ آموزش و پژوهش عنوانی است که برای روز چهارشنبه 30 اردیبهشت و تغزیه سالم، بهداشت و ایمنی برای پنجشنبه 31 اردیبهشت و عنوان خوابگاه‌سازی ارزش معنوی، حمایت مردمی و وقت برای روز جمعه یک خرداد در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت:  ترویج همدلی و همزبانی بین مسئولین و دانشجویان، ترویج خوابگاه سازی به عنوان ارزش اسلامی و نیاز اساسی کشور و اهتمام ملی جهت رفع نیازهای موجود، عادلانه سازی توزیع امکانات و منطقی‌سازی قیمت‌ها، مشورت با دانشجویان و مشارکت آنها در مدیریت خوابگاه‌ها، آشنایی دانشجویان با آسیب‌های دنیای مجازی و مصلح کردن آنها برای دفاع از خود در برابر خطرات مواد مخدر جدید از مهمترین هدف از برگزاری هفته خوابگاه‌های دانشجویی در سال 94 است.

یزدان‌مهر تأکید کرد: افتتاحیه مراسم هفته خوابگاه‌های دانشجویی در سال 94 از شنبه 26 اردیبهشت با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شیراز آغاز می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top