تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/02/30 - 08:35
کد خبر: 166842

«خبرنامه دانشجویان ایران» بررسی می‌کند؛

ارتباط اظهارات بی‌سابقه وزیر ورزش درباره بازی تراکتور-نفت با سفر استانی روحانی

ارتباط اظهارات بی‌سابقه وزیر ورزش درباره بازی تراکتور-نفت با سفر استانی روحانی

گودرزی به دستور روحانی برای بررسی اتفاقات بازی تراکتورسازی- نفت با سفر به شهری که میزبان رئیس جمهور است گفت: "اشتباهات داوری در بازی تراکتورسازی و نفت مسجل شده و با خاطیان برخورد می‌شود" اما خیلی سریع تاکید کرد‌ "بعید است که این مسابقه تکرار شود".

خبرنامه دانشجویان ایران: وزیر ورزش در آستانه سفر رئیس جمهور به تبریز به این شهر سفر کرد و در اقدامی بی سابقه داوری بازی هفته آخر لیگ برتر و نتایج آن را زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دکتر محمود گودرزی به دستور حسن روحانی برای بررسی اتفاقات بازی تراکتورسازی- نفت در بازی سرنوشت ساز جمعه اخیر با سفر به شهری که میزبان رئیس جمهور است گفت: "اشتباهات داوری در بازی تراکتورسازی و نفت مسجل شده و با خاطیان برخورد می‌شود" اما خیلی سریع تاکید کرد‌ "بعید است که این مسابقه تکرار شود".

جمله اول وزیر نشانه آب بر آتش هواداران تراکتور است چرا که نفر اول ورزش کشور خوب می داند این نوع ورود به مسئله لیگ برتر در حالی که پرونده آن بسته شده است برای افکار عمومی سوال برانگیز است.

سفر استانی رئیس جمهور به تبریز + وزیر ورزش

به ابهام بزرگ افکار عمومی اظهار نظر صریح کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را که گفته بود " مسابقات لیگ برتر به صورت قانونی برگزار شد، به اتمام رسید و سپاهان قهرمان شد پس دلیلی وجود ندارد که بازی نفت و تراکتور دوباره بر گزار شود."

روزنامه های اصلاح‌طلب یکشنبه بعد از بازی جنجالی تبریز با عناوینی مانند "تلاش ناکام تندروها برای عدم استقبال از رئیس‌جمهور؟!" اولین نشانه ها برای پیام اشتباه به دولت در خصوص یک رویداد ورزشی را نشان دادند.

تاکید مکرر اعضای دولت فعلی در خصوص عدم ورود سیاسی به ورزش در اتفاق اخیر نقض شد٬ در حالی قانون گرایی جناب گودرزی در ماجرای خواسته های فراقانونی کی‌روش و فدراسیون فوتبال نقل محافل است ورود اعجاب انگیز به ماجرای تبریز سوالات زیادی را ایجاد کرده است.

وزیر ورزش به گفته برخی منابع آگاه برای آرام کردن جو ایجاد شده در تبریز خیلی سریع به این شهر رفت و گفته است: بر حسب دستور ریاست محترم جمهوری، مامور شدم تا جهت بررسی موضوع از نزدیک و رایزنی با مسئولان استان و پیش‌بینی مواردی که اتفاق افتاده است در تبریز حضور داشته باشم و در این خصوص جلسه‌ای برگزار کنیم.

گوردزی با اشاره به نظر "برخی دوستان" درباره اشتباهات مسجل داوری در این بازی تاکید کرده است: بعید است که این مسابقه تکرار شود. اگر به نظر من باشد موافقم که این مسابقه تکرار شود ولی باید قوانین فیفا و AFC را نیز در نظر گرفت. در صورت تکرار این مسابقه باید احتمال باخت تیم تراکتور را نیز لحاظ کنیم و این موضوع ممکن است حتی سهمیه این تیم را نیز بگیرد و باید با درایت بیشتری عمل کنیم. البته تراکتورسازی تیم پرقدرتی است و حتی بسیاری از مردم سایر شهرها نیز طرفدار این تیم هستند. فقط در حال حاضر مشکلات داوری در این مسابقه برای ما مسجل شده و فدراسیون برای برخورد با خاطیان رای صادر خواهد کرد.

دستور فوری روحانی به وزارت ورزش برای ماجرای تبریز ارتباط مستقیمی با نگرانی رسانه های اصلاح طلب دارد که نوشته اند:‌ " «خبر اعلام دروغ تساوی سپاهان و سایپا در ورزشگاه تبریز» در حالی منتشر شد که چندین روز تا سفر روحانی به تبریز باقی نمانده است. همین مسئله در مورد انتشار این دروغ عجیب، تئوری «از پیش طراحی شدن آن را» در ذهن جاری می‌کند."

به هرحال باید منتظر ماند و دید عجله مسئولان دولتی برای برخورد غیر ورزشی با یک اتفاق ورزشی چه تبعاتی دارد٬ شاید بهتر بود برای اثبات حسن نیت به هواداران تراکتورسازی از سوی دولت راه های دیگر انتخاب می شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top