تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/02/30 - 14:12
کد خبر: 166913

رقص دسته جمعی دانشجویان در دانشگاه مازندران؛

بخش دوم این مراسم در خوابگاه دختران برگزار می‌شود! +فیلم

بخش دوم این مراسم در خوابگاه دختران برگزار می‌شود! +فیلم

چندی است که خبرهایی مبنی بر برگزاری رقص و آواز در دانشگاه‌های مختلف از سراسر کشور به گوش می‌رسد که هر کدام به بهانه خاصی اعم از برگزاری جشن‌ها و مراسمات دانشگاهی که به طور اتفاقی همراه با چنین موضوعی شده‌اند جلوه کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: چندی است که خبرهایی مبنی بر برگزاری رقص و آواز در دانشگاه‌های مختلف از سراسر کشور به گوش می‌رسد که هر کدام به بهانه خاصی اعم از برگزاری جشن‌ها و مراسمات دانشگاهی که به طور اتفاقی همراه با چنین موضوعی شده‌اند جلوه کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این بار نیز در دانشگاه مازندران جشنی با محتوای پخش آهنگ و رقاصی تعدادی از دانشجویان در سالن ورزشی خوابگاه پسران برگزار شده است که فیلم آن را در ادامه می‌بینید.

دانلــــــــــود

همچنین قرار است که قسمت دوم این جشن در خوابگاه دختران دانشگاه مازندران برگزار شود.

یکی از دانشجویان دانشگاه مازندران در یادداشتی ارسالی به «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به بررسی چرایی به وجود آمدن چنین حوادثی در دانشگاه پرداخته است که در ادامه متن می‌خوانید:

پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، نه تنها دولت در راستای تقویت فرهنگ و ارزش ها قدم بر نداشت بلکه طی دو سال گذشته تمام تلاش خود را در جهت خلاف این دغدغه ها و ترویج اباحی گری خصوصا در دانشگاه ها صورت داده است.

از صدور بخشنامه برای برگزاری اردوی مختلط، برگزاری مراسم با موسیقی های تند، عدم برخورد با بی حجابی و منفعل ساختن حراست دانشگاه و همچنین برگزاری مراسم رقص در دانشگاه، همه و همه از جمله اقداماتی که دولت برای به انحراف کشیدن دانشگاه و ترویج اباحی گری انجام داده و خواهد داد.

این اقدامات در دانشگاه های استان مازندران نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان، در سطح شدیدتری دنبال می شود و در آخرین مورد، جشن خوابگاه های دانشگاه مازندران که شب گذشته برگزار شد، و از قضا سرپرست روحانی دانشگاه نیز در آن حضور داشت، با صحنه های رقص و آهنگ های تند همراه بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/03/02 - 21:46

هدف اصلی این اقدامات شادی و رقاصی و لودگی نیست. هدف اصلی نگه داری، حفظ و گسترش سرمایه های اجتماعی فتنه است. حضرات بزرگ سرمایه داران شمال شهر تهران و چند خیابان دو سه کلان شهر میلیونی دیگر ایران، با توصیه آنطرف آب ها، درصددند تا طرفداران خودشان را نگه داری و سازماندهی کنند. اگر بخواهید کاملا سیاسی قضیه را ببینید، می توان این گونه گرهمایی ها را میتینگ تمرینی اشراف برای بزنگاه های سیاسی (مانند دوره انتخابات) نام گذاشت. بهرحال یک مطلب را کاملا مطمئن باشید. هیچ اتفاق گروهی در دانشگاه های ایران نمی افتد که در پشت آن برنامه یا برنامه های سیاسی هدف گذاری نشده باشد.
ناشناس
1394/03/06 - 01:30

واقعا باعث سرافکندگی است من به عنوان دانشجوی این دانشگاه متاسفم.
تورهای مسافرتی آفری
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top