تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/02/30 - 16:44
کد خبر: 166936

اخبار یک ابتکار ناب از یک گروه مردمی

یک فست فودِ فول امکاناتِ حزب‌اللهی! + تصاویر

گروه اقتصادی مجتهدزاده در مشهد با توجه به خط مشی اعتقادی خود، امکاناتی دارد که به صورت رایگان، در اختیار نیروهای ارزشی و مجموعه‌های هم‌فکر و هم‌راستا با انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران:  مدیر فرهنگی مجموعه اقتصادی مجتهدزاده در گفت‌وگو با حلقه وصل اظهار داشت: از 22 بهمن سال 92 این فست‌فود افتتاح شد. نام آن را تالی گذاشتیم که برگرفته از یکی از القاب حضرت صاحب الامر(عج) در زیارت آل یاسین است.

وی افزود: حدود یک سال و نیم گذشته آقای مجتهدزاده، مدیر مجموعه به این نتیجه رسیدند که جای یک فست فود که با فضای اسلامی همخوانی داشته باشد، در شهر مشهد خالی است. این بود که فست فود تالی را افتتاح کردیم که تنوع محصول هم داریم. انواع پیتزا و کنتاکی و...را اینجا به مشتری عرضه می‌کنیم.ضمن اینکه فضایی فراهم شد تا عده‌ای از جوانان هم مشغول به کار شوند.

رضا غریبی ادامه داد: تلاش بر این بود که اینجا فضایی باشد که افراد مذهبی برای حضور در آن راحت‌تر باشند و فضای خانوادگی داشته باشیم. با راه‌اندازی این فست فود حتی روحانی‌ها هم به این مکان رفت و آمد دارند و حضورشان بسیار پررنگ است.

وی با اشاره به طیف متنوع مخاطبین این فست فود بیان کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که ظاهر مذهبی ندارند هم از مشتری‌های ما هستند. خانم‌هایی که چندان به حجاب مقید نیستند، بدون اینکه ما بخواهیم یا حتی نوشته‌ای در محیط رستوران زده باشیم خودشان با چادر وارد رستوران می‌شوند. این محیط بسیار مورد پسند خانواده‌های مشهدی، به خصوص خانواده‌های مذهبی است. در برگه‌های نظرسنجی که به مشتریان‌ دادیم احساس رضایت از محیط و امنیت را مطرح کرده بودند.

مدیر فرهنگی مجموعه اقتصادی مجتهدزاده تصریح کرد: ما علاوه بر ارائه سرویس به مشتریان، فعالیت‌های فرهنگی نیز در این مجموعه داریم. از جمله برنامه‌های ما در کنار فروش فست فود، فروش کتاب به خصوص کتاب کودک است که بسیار مورد استقبال واقع شد.

وی افزود:  از دیگران برنامه‌های ما اکران فیلم‌های جشنواره عمار در زمان جشنواره است. البته با رایزنی‌هایی که با آقای وحید جلیلی داشتیم بنا داریم اکران این فیلم‌ها را در طول سال نیز داشته باشیم. علاوه بر اینها ما داخل فست‌فود گالری نیز راه‌اندازی کرده‌ایم و هدفمان از این کار فروش آثار ملی- اسلامی به اقشار مختلف جامعه است.

غریبی ادامه داد: گروه مجتهدزاده علاوه بر فست فود سه شعبه هایپر مارکت نیز دارد و درحال حاضر دو شعبه دیگر نیز در حال راه اندازی است. هر شعبه از هایپرمارکت‌های ما در یک حوزه فعالیت می‌کنند. شعبه یک روی مساله حجاب، شعبه دو سبک زندگی و شعبه سه فلسطین. مطالب و موضوعات مختلف را به صورت جمله یا عکس روی در و دیوار یا حتی برگه‌هایی که از قبل تهیه کرده‌ایم و در کیسه نایلون مشتری‌ها می‌گذاریم.

 وی افزود: از حدود شش، هفت ماه قبل یک مجتمع خدماتی شامل کافی‌شاپ و کارواش نیز راه‌اندازی کردیم. در واقع مشتری‌های ما خوشه‌ای هستند. به این معنی که وقتی خدمات ما را در هایپرمارکت و فست‌فود دیدند و اظهار رضایت داشتند، مایل بودند سایر خدمات موردنیازشان را نیز ما برایشان تامین کنیم. از اینرو کارواش و کافی‌شاپ را هم راه‌اندازی کردیم.

به گزارش حلقه‌وصل، در حال حاضر در مجموعه فست فود تالی این گروه، یک سالن با فضایی حدود 300 متر مربع و دارای بیش از 120 میز و صندلی وجود دارد که برای برگزاری کلاس‌ها یا همایش‌های آموزشی، فرهنگی و... که در راستای خط فرهنگی مذکور باشد، مناسب است. لذا این مجموعه آمادگی خود را اعلام می دارد که در صورت نیاز هریک از فعالان فرهنگی برای موارد ذکر شده و یا موارد مشابه، در صورت تائید فعالیتشان، این سالن را به صورت رایگان در اختیار قرار دهد.

گفتنی است علاقه‌مندان درصورت تمایل به استفاده از فضای این فست‌فود می‌توانند با شماره‌های 09155112620  محسن کاتبی و یا 09150280496  رضا غریبی تماس بگیرند.

آدرس: فلکه برق ، خیابان بهار، بین بهار 10 و 12، فست‌فود تالی، تلفن: 38554455

گفتنی است فضای فست‌فود از ساعت 8 صبح تا اذان ظهر و نیز از ساعت 16 بعد از ظهر تا اذان مغرب قابل استفاده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top