تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/03/06 - 15:47
کد خبر: 167705

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه سرگشاده به به مسئولانِ امنیتی کشور؛

اجـــازه نـدهیـد!

اجـــازه نـدهیـد!

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه سرگشاده به به مسئولانِ امنیتی کشور پیرامون بازرسی های مطرح شده در مذاکرات هسته ای نوشتند: حتما ابتدائا رهبری باید موضع گیری جدی نمایند تا شما هم احساس تکلیف نموده و اظهارنظری کنید؟

خبرنامه دانشجویان ایران: جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه سرگشاده به مسئولانِ امنیتی کشور پیرامون بازرسی های مطرح شده در مذاکرات هسته ای نوشتند: حتما ابتدائا رهبری باید موضع گیری جدی نمایند تا شما هم احساس تکلیف نموده و اظهارنظری کنید؟

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این نامه خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده کل ارتش و وزیر اطلاعات کشور صادر شده است، در ادامه آمده است:

سرلشکر فیروزآبادی؛ رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح

سردار جعفری؛ فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

امیر صالحی؛ فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی

حجه الاسلام علوی وزیر محترم اطلاعات کشور

سلام علیکم؛

همانگونه که مستحضرید جمهوری اسلامی ایران در حال گذران روز های مهم و سرنوشت سازی است. امروز حقیقتا در حال پشت سر گذاردن پیچ تاریخی حساسی هستیم که تمام گفتن ها و حتی نگفتن های ما، می تواند بر سرنوشت انقلاب تاثیر بگذارد . با این وصف، لزوم نقش آفرینی به موقع و قاطع خواص در این عرصه، اهمیت مضاعف پیدا میکند.

حضرات بزرگوار؛

دلیل نگارش این نامه، توافقات هسته ای اخیر، بیانیه منتشر شده پیرامون مذاکرات لوزان و به ویژه مباحث امنیتی است که پیرامون مذاکرات مطرح میشود. در این نامه قصد نداریم  پیرامون جزئیات این بیانیه و ایرادت جدی وارد بر آن سخن بگوئیم، چه آنکه مشروح و مفصل در فرصت های گوناگون در این خصوص گفته شده، از این پس نیز ان شالله گفته خواهد شد؛ اما بحثِ اصلی ما پیرامون سخنان مطرح شده توسط تیم مذاکره کننده پیرامون بازرسی های هسته ای، پروتکل الحاقی، بازرسی های فرا پروتکلی، pmd  و … است.

اولا آنکه متاسفیم که با وجود سخنان شفاف و مبرهن رهبری، مبنی بر منع دسترسی های پیشرفته به مراکز هسته ای و دانشمندان عزیزمان – که قطعا اینگونه بازرسی ها و دسترسی ها تبعات امنیتی جبران ناپذیری را برای کشور به همراه خواهد داشت – این موضوع مهم با سکوت عجیب شما، همراه گردید و بار دیگر رهبری معظم خود مجبور شدند پا به عرصه گذاشته و علنی و قاطع در این باره اظهار نظر نمایند.

مگر نه این است که شما – به عنوان نیروهای امنیتی نظام – باید با حساسیت تمام این موضوع را دنبال کرده و با موضع گیری به موقع، راه را بر ایجاد خطرهای احتمالی ایران ببندید؟ چرا در موضوعی که حیطه وظائف شماست، سخنی نمیگویید تا این بار نیز رهبری عزیز، شخصا وارد شوند؟ حتما ابتدائا رهبری باید موضع گیری جدی نمایند تا شما هم احساس تکلیف نموده و اظهارنظری کنید؟

اکنون که متاسفانه این اتفاق هم نیفتاده است؛ یعنی شما حتی پس از موضع گیری قاطع رهبری مبنی بر آنکه (ما اجازه نمیدهیم) از مراکز نظامی بازرسی شود”، هم موضع گیری قاطعی نداشتید.

چندی پیش، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای به این نکته اذعان نمود که اگر واقعا این سنخ بازرسی ها امنیت ما را دچار خدشه می کند و جزء خط قرمز های مطرح شده توسط رهبری است؛ مسئولین نظامی و امنیتی نظام تذکر دهند و اعلام انذار کنند، ما تبعیت کرده و سمعا و طاعتا می پذیریم.

پاسداران امنیت ایران اسلامی؛

مطالبه جدی ما از شما این است که به عنوان مسئولان ارشد نظامی و امنیتی نظام، آب پاکی را بر دستان مذاکره کنندگان بریزید و اجازه ندهید که اطلاعات مراکز امنیتی و نظامی و جان دانشمندان هسته ای و … ما که نتیجه سال ها تلاش این مردم و خون هزارانشهید است، قربانی نگاه های سیاسی و نگرش های غلط برخی از مسوولان گردد که امنیت کشور و دانشمندان ارزشمندش به هیچ بهانه ای وجه معامله نیست.

اجازه ندهید، به اسم بازرسی _چه با ستمال چه بی دستمال! _ پایشان را جایی بگذارند که مرز استقلال و امنیت کشور را به خطر می اندازد.

آیندگان، آن چه در این شرایط حساس و تاریخ ساز صورت میگیرد را به قضاوت خواهند نشست.

موفقیت شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و اسلام ناب از خداوند منان خواستاریم.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top