تاریخ انتشار: شنبه 1394/03/09 - 16:50
کد خبر: 168019

پیام سازمان بسیج دانشجویی برای روز جوان

خبرنامه دانشجویان ایران: سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد: با وجود تمامی مشکلات، پدران ما پرچم پر افتخار کشور را از میان تمامی دشمنان ما بدین جا رسانده‌اند و اکنون نوبت ماست تا این راه را ادامه دهیم.

به گزارش فارس، روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت روز جوان با انتشار پیامی ضمن تبریک این روز اعلام کرد: با وجود تمامی مشکلات، پدران ما پرچم پر افتخار کشور را از میان تمامی دشمنان ما بدین جا رسانده اند و اکنون نوبت ماست تا این راه را ادامه دهیم.

در ابتدای این پیام آمده است: انتخاب روز میلاد حضرت علی‌اکبر آن سرباز همیشه آماده برای جانبازی برای اسلام به‌عنوان روز جوان موجب افتخار و غرور و قطعاً باری بر دوش جوانان است که از خداوند می‌خواهیم در رساندن این بار به سرمنزل مقصود یاری‌رسان ما باشد تا شرمنده آن حضرت نباشیم.

از مسئولین محترم کشور خواهان آن هستیم که نسبت به دغدغه‌های قشر جوان بیش از این توجه نشان داده و از ظرفیت‌های بالقوه جوانان ما در جهت اعتلای ایران اسلامی و حل مشکلات در پیش روی ملت ایران بهره برده و تلاش خود برای حل مشکلات جوانان که کم هم نیست، دوچندان سازند. مشکلاتی از قبیل بیکاری، هزینه‌های سنگین تحصیل، مسکن و ازدواج که از لوازم تحقق آن پرهیز از رفتارهای شعارگونه در خصوص رفع این مشکلات است.

در ادامه این پیام تاکید شد: با وجود تمامی مشکلات، پدران ما پرچم پر افتخار کشور را از میان تمامی دشمنان ما بدین جا رسانده اند و اکنون نوبت ماست تا این راه را ادامه دهیم و چه زیبا آن پیر سفر کرده مسیری که کشور برای رسیدن به اهداف خود ناگزیر باید از آن عبور کند را به ما نشان داده است؛ امروز بهتر از هر روزی دیگری می‌توانیم به عمق سخنان امام خمینی (ره) و رهنمودهای ایشان پی ببریم، زمانی که می‌بینیم ایشان راه حل مشکلات امروز ایران و حتی جهان را چندین سال پیش از این اعلام فرموده بودند: «توجه نسل جوان به شناسایی و شناساندن چهره واقعی اسلام، موجب تقدیر است. ما امروز قبل از هر چیز وظیفه داریم تبلیغات اجانب و عمال استعمار را خنثی کنیم. شما نسل جوان موظف هستید غرب زده‌ها را از خواب بیدار کنید و فجایع حکومت‌های ضد انسانی آنها و عمال آنها را برملا نمایید».

در پایان این پیام آمده است: شاید اگر به صورت کامل و صحیح به این دستور امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «در شناسایی اسلام بیشتر جدیت کنید. تعالیم مقدسه قرآن را بیاموزید و به کار بندید. با کمال اخلاص در نشر و تبلیغ و معرفی اسلام به ملل دیگر و پیشبرد آرمان‌های بزرگ اسلام بکوشید»جامه عمل می‌پوشاندیم امروز شاهد حیوانات انسان نمای چون داعش نبودیم.

بسیج دانشجویی میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را به‌تمامی جوانان غیور این مرزوبوم به‌خصوص قشر دانشجو تبریک و تهنیت عرض کرده و از آستان ربوبی توفیق سربازی در رکاب بقیه‌الله اعظم و و ظهور ایشان را مسئلت می‌‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top