تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/04/03 - 11:15
کد خبر: 170703

توزیع کالای خارجی در سبد حمایتی دولت

در چهارمین روز از توزیع سبد کالا به سراغ چند تن از دریافت کنندگان این سبد حمایتی در شهرستان رودبار رفتیم که شهروندان رودباری در گرمای ۴۵ درجه شهرستان رودبار از ناعدالتی ها در نحوه توزیع این سبد می گفتند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در چهارمین روز از توزیع سبد کالا به سراغ چند تن از دریافت کنندگان این سبد حمایتی در شهرستان رودبار رفتیم که شهروندان رودباری در گرمای 45 درجه شهرستان رودبار از ناعدالتی ها در نحوه توزیع این سبد می گفتند.

به گزارش رودبار ما؛ در چهارمین روز از توزیع سبد کالا به سراغ چند تن از دریافت کنندگان این سبد حمایتی در شهرستان رودبار رفتیم که شهروندان رودباری در گرمای ۴۵ درجه شهرستان رودبار از ناعدالتی ها در نحوه توزیع این سبد می گفتند.

توزیع کالای خارجی در سبد کالای حمایتی دولت به مردم برنج هندی ،پاکستانی و مرغ‌یخی گویا به ذایقه اقشار مشمول دریافت «سبد کالا» خوش نیامده است.

تمام حسن و خوبی های این سبدکالا یک طرف، اما مهم تر از همه تولید داخل بودن اجناس و اقلام سبد کالا است، به دلیل اینکه واردات هر کالا و محصول برابر است با بیکار شدن یک شهروند ایرانی.

یکی از شهروندان رودباری در این رابطه گفت: چرا باید برنج هندی،پاکستانی به جای برنج  ایرانی در سبد کالا باشد در صورتی که محصولات برنج کاران ما بر روی دستشان مانده است؛ مردم انتظار دارند که دولت در سبد کالاهایی توزیعی از کالای ایرانی به ویژه برنج ایرانی استفاده کند.

لازم به ذکر است پیش از این اعلام شده بود که سبد کالا هر سه ماه یکبار قرار است توزیع شود؛ در سبد اولی که دولت میان ۱۶ میلیون سرپرست خانوار توزیع کرد، ده کیلوگرم برنج، ۴ کیلوگرم مرغ، یک شانه تخم مرغ، دو بسته ۴۰۰ گرمی پنیر، دو بطری ۹۰۰ گرمی روغن قرار داشت.

در این سبد کالا نیز به گفته مسئولین به مناسبت ماه مبارک رمضان دو کیلوگرم خرما نیز گنجانده شده است.

یکی ازدریافت کنندگان که سر پرست خانواده پنج نفره بود با ابراز نارضایتی گفت: با این که اعضای خانواده ی ما پنج نفر است با مراجعه به مراکز توزیع سبد متوجه شدیم که فقط به سه نفر از افراد خانواده این سبد تعلق گرفته است.

وی افزود :این در حالی است که برخی خانواده های ۴نفره ۱۰کیلو برنج یک مرغ و یک کارتن قند دریافت کردند حال یک خانواده چهار نفره فقط تا آخر رمضان باید یک مرغ مصرف کنند و خانواده ما که پنج نفر بودیم پنج مرغ و۴کیلو برنج هندی ویک کارتن قند تعلق گرفت.

اختلافاتی در توزیع سه قلم کالا از قبیل مرغ، برنج، قند سبد کالای حمایتی دولت برای خانوار های رودباری وجود داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top