تاریخ انتشار: شنبه 1394/04/06 - 15:38
کد خبر: 171052

اظهار نظر روز/ 6 تیر

از اظهارات سلیمی نمین درباره ماهیت «یکتا» تا نامه حائری شیرازی به هاشمی

از اظهارات سلیمی نمین درباره ماهیت «یکتا» تا نامه حائری شیرازی به هاشمی

در مورد جبهه یکتا باید بگویم حزبی تشکیل شده که اعضایش متفاوت از حلقه و جریان متصل به آقای احمدی نژاد هستند، من اعتقاد ندارم اعضای این جبهه خیلی از قوه تحلیل های عمیق برخودارند، در واقع آنها نیروهای ارزنده اجرایی هستند

خبرنامه دانشجویان ایران: اظهار نظرها معمولا تاثیر گذارند. کمتر اظهار نظری هست که توسط رسانه یا فرد یا یک جریان، سوژه یک مسئله عمومی نشود. از موضوعات ریز دانشجویی تا مسائل کلان اقتصادی و اجتماعی، از کنایه های فرهنگی تا خاطرات کوتاه دردسرساز، از نقل قول ها گرفته ها بخشهایی از یک نوشته، همه این ها وقتی در معرض توجه رسانه قرار می گیرند، از صرفا یک اظهار نظر به یک سوژه تبدیل می شوند. سوژه هایی که گاه خاص اند و گاه عام. اظهار نظرها مهم اند.

 ‫خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بخشهایی از اظهار نظرشخصیتها، مسئولین، ورزشکاران، هنرمندان و هر فرد دیگری (که بعضی وقتها ممکن است یک راننده تاکسی یا لبو فروش باشد) را که در طول یک روز در رسانه یا هرجای دیگری مطرح می شود را در زیر می آورد تا مخاطب محترم حجم وسیعی از اظهار نظرها را در زمان کوتاهی مرور کند:‬

سلیمی نمین: در مورد جبهه یکتا باید بگویم حزبی تشکیل شده که اعضایش متفاوت از حلقه و جریان متصل به آقای احمدی نژاد هستند، من اعتقاد ندارم اعضای این جبهه خیلی از قوه تحلیل های عمیق برخودارند، در واقع آنها نیروهای ارزنده اجرایی هستند (هفته نامه مثلث)

احمد پورنجاتی: کسانی که حتی از آنها انتظار موضع‌گیری سیاسی به آن شکل نمی‌رفت، از احمدی‌نژاد حمایت‌ عجیبی داشتند‌. تعداد قابل‌توجهی از روحانیون شاید از موضع مخالفت با جریان اصلاحات دچار نوعی شتاب‌زدگی شدند. (آفتاب)

کامران دانشجو: «یکتا» متولد ولنجک نیست؛ کامران دانشجو عضو شاخص جبهه کارآمدی و تحول ایران اسلامی درباره هدف از تاژأسیس این تشکل می‌گوید: پس از تحویل دولت دهم تصمیم بر این شد که جمع دوستان متفرق نشوند، البته منظور جمعی است که دغدغه دین، ولایت، شعارهای انقلاب و گفتمان امام و رهبری داشتند، نه جمعی که دغدغه مکتب ایرانی را داشت. (تسنیم)

رییس سازمان بازرسی کل کشور: امسال بیش از ۲۴‌هزارو ۹۴۸ هشدار به ادارات دولتی درباره عملکردهای فسادآمیز داده شده است.(شرق)

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: نتوانستیم اقتصاد ایران را مردمی کنیم و این مشکلی است که ساختار اقتصادی کشور به آن مبتلا است.(اعتماد)

باهنر در گفتگو با اعتماد: قطعا وضع از دوره ریاست‌جمهوری سال ٩٢ از نظر رسیدن به وحدت بهتر است یا از انتخابات مجلس نهم. علت آن این است که بالاخره اصولگرایان در این مدت احساس کردند که یک رقیب جدی دارند. اصلاح‌طلبان و اعتدالیون هستند. یا دو رقیب می‌شوند یا یک رقیب. همین باعث می‌شود که ضرورت وحدت بیشتر احساس شود اما معنا نمی‌دهد که به نقطه نهایی می‌رسیم. بالاخره تعدادی از ریل خارج می‌شوند. این تعداد هم می‌گویم ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد.(اعتماد)

سید عباس عراقچی: نگارش کار سختی است، بویژه در این قسمت‌های آخر، بعضی مشکلات عمده‌ای وجود دارد که هنوز مانع کار است ولی در جزئیات و در بعضی موارد عمومی پیشرفت‌های خوبی انجام شده است.(وطن امروز)

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای: در برخی پرونده‌های مربوط به «وابستگان» صاحبان قدرت و ثروت، از سوی آنها به قوه‌قضائیه فشار آورده می‌شد تا قاضی پرونده را آنها انتخاب کنند!(وطن امروز)
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس: در به وجود آمدن این مشکل به طور حتم اگر بخش‌های دولتی یا برخی  مدیران حکومتی دخالت نکنند، مردم عادی  جرأت انجام چنین کاری را ندارند، متاسفانه ردپای این افراد در بسیاری از پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری و جنگل‌خواری دیده شده و اگر همه به دنبال مقابله با فساد باشند شاهد چنین اقداماتی نخواهیم بود.(وطن امروز)

عابد فتاحی نماینده ارومیه در مجلس: روند تصاعدی سوال و استیضاح از وزرای دولت بیشتر سیاسی بوده و فشار بر دولت است.وی نمایندگان را به پرهیز از جنجال، رفتاری منطقی و همراه با آرامش خواند و افزود: تهدید به استیضاح، حرف‌های درشت و توهین‌آمیز به درد نمی‌خورد و نباید بی‌جهت انرژی خدمت‌رسانی دولت را گرفت.(آرمان)

عباس عبدی: برداشت من این است که بخشی از وحدت اصولگرایان سلبی و در مواجه با اصلاح‌طلبان شکل گرفته است؛ شکاف میان طیف احمدی‌نژاد و جامعه روحانیت عمیق تر از شکافی است که حتی گاهی اصلاح‌طلبان می‌تواند دیده شود.(فارس)

حجت‌الاسلام رفیعی ( استاد حوزه علمیه قم): «بگویم‌ها» برای جامعه خطرناک است؛ استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه فریاد بگویم‌ها خطرناک بوده و ایجاد شایعه در جامعه است، گفت: اینکه فلان لیست منتشر می‌شود خطرناک است و مسائل بین مسئولان باید در جلسات داخلی حل شده و نباید به سطح جامعه کشیده شود. (فارس)

کری: مسائل دشواری باقی مانده است// کری در دیدار امروز خود با ظریف  گفت: «کار سخت زیادی پیش رو داریم. مسائل بسیار دشواری باقی مانده است. فکر می‌کنم که همه می‌خواهند وارد این تلاش آخر شوند تا ببینید که آیا توافق امکان‌پذیر است یا نه.»

هاشمی رفسنجانی: جای نگرانی و تاسف بسیار است که گروهکی به دروغ ادعای مسلمانی و حکومت اسلامی دارد، دستور العملی جدید بویژه در ماه مبارک رمضان برای تشدید خشونت علیه تشیع، گروه خاصی از تسنن و مسیحیان صادر می کند که نمونه تاسف بار را در انفجار مسجد امام صادق(ع) کویت شاهد بودیم. (ایرنا)

بذرپاش: هر چه جلوتر برویم، وضعیت بدتر خواهدشد و طرف مقابل بهانه‌ بیشتری برای دبه درآوردن خواهد آورد. (مهر)

ظریف: با هدف رسیدن به یک توافق که منافع و حقوق مردم ایران در آن رعایت شده و برای همه دنیا توافق خوبی باشد، به وین آمده ایم . (واحد مرکزی خبر)

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور: اگر در دانشگاه‌ها به دانشجو علم و پژوهش مولد را آموخته بودیم اکنون مجبور نبودیم به دانشجویان فارغ‌التحصیل به چشم تهدید نگاه کنیم، نگاهی که حاصل اشتباهات حوزه علم و تحقیقات در سال‌های گذشته بوده است. (ایسنا)

کاظم جلالی، رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن تاکید بر لزوم وجود آزادی بیان در مجلس و اینکه نمی‌توان دهن مجلس و نماینده‌ها را بست گفت که رویه‌شان در برابر تندروها و تندروی‌ها سکوت است چون اگر صد سال هم روی خود کار کنند باز هم نمی‌توانند مثل تندروهای مجلس فریاد بزنند. (ایسنا)

موید حسینی صدر، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس: عده ای در مجلس مواضع تندی دارند و نظرشان این است که مذاکرات همین الان باید متوقف شود اما آقای لاریجانی با تدبیر خاص خود آن را تعدیل کرد و به نفع کشور شد. (خبرآنلاین)

نامه آیت‌الله حائری شیرازی به هاشمی رفسنجانی: مشک آنست که خود ببوید / آیت‌الله حائری شیرازی در این نامه ضمن انتقاد به مواضع هاشمی رفسنجانی نسبت به دولت قبل تاکید کرد: دولت سابق آروزی بخشی از اقشار ضعیف را برآورد/ سیاه مطلق دیدن ۸ سال گذشته میانه‌روی است؟ (نسیم)

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top