تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/04/14 - 09:34
کد خبر: 171899

تشکر جمعی از دانشجویان بورسیه از رهبر انقلاب؛

بیانات شما التیامی بر زخمهای روحی دوسال اخیر بود

بیانات شما التیامی بر زخمهای روحی دوسال اخیر بود

بیانات شما التیامی بر زخمهای روحی و روانی دوسال اخیر بود که عد ه ای سیاست باز وسیاست کار بر ما تحمیل کردند. از سویی ما دانشجویان برای دادخواهی از مراجع ذی صلاح، خواسته های خود را مطرح کریدم اما کسی به داد ما نرسید.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان بورسیه درنامه ای به رهبر انقلاب درباره توجه ایشان به مسئله بورسیه ها تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در قسمتی از این نامه آمده است: بیانات شما التیامی بر زخمهای روحی و روانی دوسال اخیر بود که عد ه ای سیاست باز وسیاست کار بر ما تحمیل کردند. از سویی ما دانشجویان برای دادخواهی از مراجع ذی صلاح، خواسته های خود را مطرح کریدم اما کسی به داد ما نرسید.

متن کامل این نامه در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

رهبر فرزانه انقلاب، امام و پیشوای ما حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای آن رهبر فرزانه و طول عمر با عزت، وقبولی طاعات وعبادات شما درماه مبارک رمضان به استحضار می رساند که بیانات شیوا ورسای شما را در جمع نخبگان واساتید دانشگاها شنیدیم. بارقه های امید و شوق در دل ما و خانواده هایمان زنده شد. با شیرینی سخنان دلنشین دیشب، تلخی ستمهای دوسال گذشته را از یاد برده ایم.

امام ورهبربزرگوارما

بیانات شما التیامی بر زخمهای روحی و روانی دوسال اخیر بود که عد ه ای سیاست باز وسیاست کار بر ما تحمیل کردند. از سویی ما دانشجویان برای دادخواهی از مراجع ذی صلاح، خواسته های خود را مطرح کریدم اما کسی به داد ما نرسید.

ولی دیشب زمان دیگری بود، زمان رهایی از غربت و حبس ساختگی عده ای بداخلاق و قانون شکن. زمانی بود که فهمیدیم چشمان تیزبین شما وقایع حساس و مهم کشور را در حوزه آموزش عالی کشور رصد می کند و شما مانند همیشه بر اعماق حوادث و رویدادهای مجموعه علمی کشور، اشراف کامل دارید. زمانی بود که فهمیدیم تنها نیستیم و شما همیشه یاور مظلومان و ستمدیدگان درمقابل بداخلاقان سیاسی وقانون شکنان بداندیش در کنار ما هستید. در روزهایی که فکر می کردیم آیا کسی هست به داد ما برسد و در محاسبات خود به غلط فکر می کردیم که واقعا تنها هستیم و در این اندیشه بودیم که کجا می توان مفر و پناهگاهی برای تظلم خواهی پیدا کنیم، سخنان شما نسیم آرامشی بود بر چندین ماه نگرانی و بلاتکلیفی. محاسبات ما غلط بود و نمی دانستیم که امام و رهبر مهربانمان و پدر عزیز و یاورمان، تظلم خواه ما خواهد بود.

امام ، رهبر ومقتدای ما
ما دانشجویان  ودانش آموختگان  بورسیه ضمن تقدیر وتشکر از مواضع اصولی وانقلابی شما رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی هیچ گاه از اصول انقلاب عقب نخواهیم  نشست، و ضمن ارج نهادن به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مبانی متعالی انقلاب بی‌بدیل اسلامی ایران با سید و مقتدای خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) بیعت دوباره می کنیم و اعلام می نماییم که فرزندان شما در دانشگاه‌ها هیچ گاه از اصول و مبانی اولیه ای که انقلاب اسلامی بر اساس آن ها به وقوع پیوسته است، ذره ای عقب نخواهند نشست و بزرگترین آرزوی خود را جان دادن در این راه عظیم می دانیم.

امید آن داریم پس از سخنان شما، نهادهای ذی ربط، در احقاق حق دانشجویان مظلوم بورسیه اقدام عاجل نمایند.

با احترام
جمعی از دانشجوی بورسیه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top