تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/04/30 - 08:30
کد خبر: 173413

شایعه درگذشت آیت‌الله سیستانی تکذیب شد

مردم فرانسه از اینکه بخش عمده‌ای از یک ساحل برای تعطیلات تابستانی پادشاه سعودی قرق خواهد شد عصبانی هستند. پایگاه خبری روزنامه القدس العربی نوشت: پس از اعلام دولت فرانسه برای قرق شدن ساحل «میراندول» در شهر «گوان» برای «ملک سلمان» پادشاه سعودی، مردم این منطقه به شدت از این تصمیم عصبی هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: برخی از رسانه‌های عرب زبان عراق از درگذشت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله سید «علی سیستانی» در اثر عارضه قلبی خبر داده بودند!

به گزارش تسنیم، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع شماره امروز سه شنبه نوشت:

* مردم فرانسه از اینکه بخش عمده‌ای از یک ساحل برای تعطیلات تابستانی پادشاه سعودی قرق خواهد شد عصبانی هستند. پایگاه خبری روزنامه القدس العربی نوشت: پس از اعلام دولت فرانسه برای قرق شدن ساحل «میراندول» در شهر «گوان» برای «ملک سلمان» پادشاه سعودی، مردم این منطقه به شدت از این تصمیم عصبی هستند. پادشاه عربستان قرار است همراه با 400 نفر ملازم مدت نامشخصی را به تعطیلات تابستانی در این منطقه بگذراند و تا یک کیلومتری ساحل نیز هیچ کسی حق نزدیک شدن را ندارد. از آنجا که در مدتی که ملک سلمان به تفریح می‌پردازد، مردم حق ماهیگیری یا شنا در ساحل را ندارند، اهالی منطقه عصبانی شده‌اند. در سفر اخیر «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد و پسر پادشاه عربستان به فرانسه قراردادهای چندین ده میلیاردی در تمام زمینه‌ها بین دو کشور امضاء شد و سعودی‌ها به بزرگترین مصرف کننده محصولات فرانسوی تبدیل شده‌اند.

* یکی از نمایندگان مجلس عراق خواستار پیگرد و مجازات رئیس منطقه کردستان این کشور به علت فروش غیرقانونی نفت شد. به گزارش شبکه العالم، حیدرالمولی گفت: درخواست‌ها از کُردها این است که مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق را به اتهام کسب درآمد از محل فروش غیرقانونی نفت این منطقه بازخواست کنند. سومریه نیوز به نقل از حیدرالمولی عضو فراکسیون دولت قانون مجلس نمایندگان عراق نوشت: بسیاری از ساکنین منطقه کردستان عراق کاملاً مطمئن هستند که مسعود بارزانی و افراد خانواده‌اش اموال کلانی در بانک‌های کشورهای مختلف جهان دارند. المولی افزود:‌ کُردها باید از مسعود بارزانی بپرسند که با درآمدهای ناشی از قاچاق و فروش غیرقانونی نفت منطقه کردستان عراق چه می‌کند، کُردها باید نقشه‌ای را که مسعود بارزانی با انحصار قدرت دردست خود در پی اجرای آن است، دریابند. وی گفت:‌ دستور مسعود بارزانی به پیشمرگه جهت آماده کردن خود برای هر اتفاق، در واقع ترفندی به منظور ترساندن دشمنان سیاسی اوست. مسعود بارزانی از نیروهای پیشمرگه خواسته با هوشیاری و به دور از هرگونه کشمکش‌های حزبی، خود را برای دفاع از منطقه کردستان عراق آماده کنند. بارزانی مدعی شده که افرادی خواهان تقسیم منطقه کردستان عراق به دو بخش هستند.

* شایعه درگذشت آیت‌الله سیستانی تکذیب شد. برخی از رسانه‌های عرب زبان عراق از درگذشت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله سید «علی سیستانی» در اثر عارضه قلبی خبر داده بودند! در پی انتشار این شایعه، دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی درگذشت این مرجع عالیقدر را تکذیب کرده و آن را شایعه‌ای ساختگی دانست. این اولین بار نیست که دشمنان مرجعیت شیعه، اقدام به انتشار اخباری در مورد درگذشت حضرت آیت‌الله سیستانی می‌کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top