تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/05/04 - 08:48
کد خبر: 173940

وقتی دانشگاه‌های کشور، محل برگزاری کنسرت و رقاصی می‌شود؛

چرا رهبر انقلاب ماجرای کلیسایی که کاباره شد را تعریف کردند؟ +فیلم

چرا رهبر انقلاب ماجرای کلیسایی که کاباره شد را تعریف کردند؟ +فیلم

انتشار سریع اخبار و اطلاعات مربوط به این قبیل برنامه‌ها در کشور که برای عموم مردم، تازگی نیز داشت، باعث بروز واکنش‌های متعدد در این خصوص شد و تشکل‌های دانشجویی و مسئولین دانشگاه‌ها شد؛ حتی رهبر انقلاب نیز این موضوع را متذکر شدند.

خبرنامه دانشجویان ایران: آمیخته شدن برنامه‌ها و مراسمات دانشجویی با موسیقی و اجرای زنده‌ی خوانندگان، سال تحصیلی گذشته در فضای چند دانشگاه کشور دردسر ساز شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انتشار سریع اخبار و اطلاعات مربوط به این قبیل برنامه‌ها در کشور که برای عموم مردم، تازگی نیز داشت، باعث بروز واکنش‌های متعدد در این خصوص شد و تشکل‌های دانشجویی و مسئولین دانشگاه‌ها شد.

این موضوع به همین جا ختم نشد و رهبر انقلاب نیز در دیدار رمضانیه اخیر با دانشجویان، روی این موضوع تاکید کردند که راه جذب دانشجو از طریق برگزاری رقص و آواز و کنسرت نیست.


دانلــــــود

فاصله بین دو ترم تحصیلی در ماه‌های پایانی سال و در ایام تابستان، بهترین فرصت برگزاری اردوهای تشکیلاتی تشکل‌های دانشجویی است که اتفاقا بی ارتباط با این موضوع نیست؛ کمااینکه رهبر معظم انقلاب، تاکیدات خود درباره این دو موضوع را کنار هم عنوان کردند.


دانلــــــود

بروز اتفاقاتی از قبیل اجراهای زنده کنسرت و گروه های موسیقی و همنوا شدن دانشجویان با آن و حتی رقاصی برخی در این بین، اولین باری نیست که در دانشگاه‌های کشور اتفاق می‌افتد و فقط هم محدود به مواری که در ادامه بدان پرداخته خواهد شد نیست اما تعدد آن در سال گذشته اخیر، این نگرانی را به همراه داشت که این موضوع به امری عادی در دانشگاه‌ها و بین دانشجویان تبدیل شود  عملا فضای علمی دانشگاه‌ها، به بهانه دوری از التهاب و سیاست، به این سمت پیش برود.

هشدار کمیسیون آموزش مجلس به وزیر علوم
بر همین اساس جعفری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: درباره جشن‌های دانشگاهی دو ماه پیش با وزیر علوم جلسه‌ای داشتیم که در آن به اجرای قوانین در این گونه جشن‌ها تاکید شد.

وی افزود: رسالت دانشگاه در کنار آموزش و پژوهش، اخلاق و فرهنگ و تربیت است در همه دوره‌ها این قضیه گفته شده که آیین نامه و بخش نامه وجود دارد وتشکل های دانشگاهی چه دانشجویی چه اساتیدی که برای برنامه های خود مجوز می‌گیرند باید این آیین نامه‌ها را رعایت کنند. (متن کامل از اینجـــــــا)

نگاهی کوتاه به برگزاری مراسم اینچنینی در دانشگاه‌ها

70 هزار تومان! بلیط کنسرت موسیقی در دانشگاه اصفهان
به دنبال انتشار خبر برگزاری دو کنسرت همزمان در دانشگاه اصفهان، خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کسب اطلاع کرد که کنسرت گروه موسوم به «چارتار» در این دانشگاه توسط انجمن جدید تاسیس برگزار شد. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

کنسرت دانشگاه آزاد پرند به بهانه جشن نیمه شعبان +فیلم
دانشگاه آزاد واحد پرند، به هبانه برگزاری جشنی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، یک کنسرت در دانشگاه برگزار کرد. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

رقص مختلط دانشجویان دانشگاه مازندران در جشن فارغ‌التحصیلی +فیلم
جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران به جشن فارغ شدن از قیود اخلاقی، دینی و حتی علمی در این دانشگاه مبدل شد. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

دانلــــــــــــود

واکنش دبیر وقت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران به رقاصی دانشجویان
متاسفانه همان طور که از فیلم منتشر شده از این مراسم بر می آید نحوه برگزاری این جشن به واسطه عدم تدبیر مسئولین برگزار کننده، به نحوی پیش رفت که با صحنه های بسیار زننده و نادرستی مواجه شدیم که می‌توان گفت که تقصیرات بسیار واضحی از طرف معاونت فرهنگی صورت گرفته است و انجمن اسلامی دانشجویان با توجه به رسالت فرهنگی و دانشجویی خود که ترویج فرهنگ ناب اسلامی در دانشگاه می‌باشد شدیدا نسبت به این موضوع موضع گرفته است و این مخالفت را به اطلاع ریاست و معاونت فرهنگی دانشگاه رسانده است و خواستار توضیح مسئولین دانشگاه در مورد این اتفاقت است. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

توضیحات معاون فرهنگی دانشگاه مازندران در واکنش به انتشار فیلم رقاصی دانشجویان
در زمان بروز این اتفاق، بنده به همراه مسئولین دانشگاه در ردیف جلو نشسته بودیم و به علت بزرگ بودن سالن، کمی دیر متوجه وضعیت وسط و انتهایی سالن شدم، اما به محض دیدن این صحنه به مجری برنامه تذکر دادم که در صورت عدم کنترل این وضعیت و مراسم، صوت برنامه را قطع خواهم کرد. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

رقص دسته جمعی دانشجویان در دانشگاه مازندران در سالن ورزشی خوابگاه +فیلم
در دانشگاه مازندران جشنی با محتوای پخش آهنگ و رقاصی تعدادی از دانشجویان در سالن ورزشی خوابگاه پسران برگزار شده است. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

جشن پایان سال، بهانه جدید رقص و آواز در دانشگاه آزاد شیراز +فیلم
دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز با رقص و آواز گروهی در صحن دانشکده مواجه شدند که بهانه جشن پایان سال و با هماهنگی مسئولان اجرا شد. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

جشن خیریه به سبک دانشگاه آزاد بیرجند، کنسرت رقص و آواز شد! +فیلم
جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد، کانون خیریه دستان بهاری صنعتی بیرجند و کانون جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی جشن خیریه‌ای را به طور مشترک در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار کردند که بیش از آنکه این برنامه جشن خیریه باشد به محلی برای اجرای حرکات موزون تبدیل شد! (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند به برگزاری کنسرت رقص و آواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند در خصوص اتفاقات اخیری که در دانشگاه های شهر بیرجند رخ داد بیانیه ای صادر کرد. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

رقص یک دانشجو به همراه گروه ارکستر در دانشگاه فردوسی مشهد +فیلم
جشنواره غذای ملل در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی برگزار شد که در این جشنواره دانشجویان غیرایرانی به همراه دانشجویان خوابگاهی به معرفی غذاهای سنتی کشورخود پرداختندغ اما در حاشیه آن نمایش رقص و آوزای برگزار شد که یکی از داشجویان نز به همین بهانه، به این گروه پیوست. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/05/04 - 09:42

سند دانشگاه در ایران به نام سکولاریزیم و بی دینی زده شده است.
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top