تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/05/04 - 12:00
کد خبر: 173970

نامه بسیج دانشجویی شریف به فابیوس

چطور جرات کرده‌اید امروز دم از سفر به ایران بزنید؟

چطور جرات کرده‌اید امروز دم از سفر به ایران بزنید؟

سخن از سفر به کشوری میگویید که در دوران هشت سال جنگ با رژیم بعث عراق از هیچ کمکی به صدام برای نابودی‌اش و کشتار بهترین جوانانش فروگذار نکردید. نکند فراموش کرده‌اید کمک‌های بی‌دریغی که در جنگ با ایران به صدام کردید؟

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه شریف خطاب به وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد: شما ثابت کرده‌اید هنوز هم دست از دشمنی با ایران اسلامی نکشیده‌اید و از هیچ کاری برای تحمیل توافق بد به ایران کوتاهی نکردید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در قسمتی از این نامه آورده است: سخن از سفر به کشوری میگویید که در دوران هشت سال جنگ با رژیم بعث عراق از هیچ کمکی به صدام برای نابودی‌اش و کشتار بهترین جوانانش فروگذار نکردید. نکند فراموش کرده‌اید کمک‌های بی‌دریغی که در جنگ با ایران به صدام کردید؟

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای فابیوس وزیر امور خارجه‌ی فرانسه

امروز سخن از سفر به ایران میگویید. کشوری که بیش از بیست سال پیش در هنگام نخست‌وزیری‌تان دستتان را آغشته به خون هزاران نفر از اهالی‌اش کردید. کسانی که نه از نیروهای نظامی و یا حتی نه از افراد توانمند جامعه بلکه از کودکان و بیمارانی بودند که نیازمند خون بودند. ماجرای خون‌های آلوده را که هنوز به خاطر دارید؟ نکند فراموش کرده‌اید که چطور فرزندان کشورمان ایران را به بیماری‌های لاعلاجی چون ایدز و هپاتیت دچار کردید؟ نکند فراموش کرده‌اید که برای اولین بار ایدز را شما به‌واسطه‌ی فروش خون‌های آلوده به ایران، وارد کشورمان کردید؟ نکند فراموش کرده‌اید که نه غرامت دادید و نه حتی یک‌بار هم معذرت‌خواهی کردید؟

آقای فابیوس! سخن از سفر به کشوری میگویید که در دوران هشت سال جنگ با رژیم بعث عراق از هیچ کمکی به صدام برای نابودی‌اش و کشتار بهترین جوانانش فروگذار نکردید. نکند فراموش کرده‌اید کمک‌های بی‌دریغی که در جنگ با ایران به صدام کردید؟

آقای فابیوس! سخن از سفر به کشوری میگویید که برای خوش‌رقصی در برابر سران صهیونیستتان، بارها و بارها در هنگامه‌ی مذاکرات به زیر میز زدید و دبه درآوردید و تهدیدش کردید. نکند فراموش کرده‌اید نوکری سگ‌های صهیونیست را؟

آقای فابیوس! شما ثابت کرده‌اید که هنوز هم دست از دشمنی عمیقتان با ایران اسلامی و مردمش نکشیده‌اید و از هیچ کاری برای تحمیل توافق بد به ایران کوتاهی نکردید حتی تا جایی که مقامات اسرائیل شما را نماینده‌ی خود در مذاکرات خواندند تا جلوی توافقی که منجر به رفع تحریم‌های ایران شود را بگیرید.

با وجود چنین کارنامه‌ی تاریکی چطور جرئت کرده‌اید امروز دم از سفر به ایران بزنید؟ شما هنوز مردم ایران را نشناخته‌اید. به‌یقین میگوییم که مردم ایران هیچ‌گاه جنایات بزرگی که در حقشان صورت داده‌اید را نخواهند بخشید و به‌زودی تاوان این جنایاتتان را خواهید داد. دیری نخواهد پایید که دست‌های آغشته به خون مردم ایران قطع و بساط ظلم و جورشان برچیده خواهد شد. ان‌شاءالله

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top