تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/05/06 - 10:30
کد خبر: 174164

داوطلبین آزمون سراسری 94 اشتباه نکنند!

دانشگاه «غیر انتفاعی» مذاهب اسلامی در مقطع کارشناسی، «رایگان» است

دانشگاه «غیر انتفاعی» مذاهب اسلامی در مقطع کارشناسی، «رایگان» است

«دانشگاه مذاهب اسلامی» که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در بخش دانشگاه های غیر انتفاعی از سوی سازمان سنجش کشور اعلام شده به صورت رایگان در چهار شعبه تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان دانشجو می پذیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: «دانشگاه مذاهب اسلامی» که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در بخش دانشگاه های غیر انتفاعی  از سوی سازمان سنجش کشور اعلام شده به صورت رایگان در چهار شعبه تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به دنبال اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1394 (موسسات دارای شرایط خاص و رشته های گروه آزمایشی هنر) دانشگاه مذاهب اسلامی نیز در 7 رشته تحصیلی در چهار شعبه تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان به صورت رایگان دانشجو می پذیرد.

این در حالی است که اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری، روز گذشته و همزمان با آغاز مهلت 5 روزه انتخاب رشته منتشر شد (اینجـــــــــا) و احتمالا این نکته در آن نیز لحاظ شده است.

دانشگاه مذاهب اسلامی از میان داوطلبان خواهر و برادر گروه آزمایشی 1 و 2 و 3 در رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سال تحصیلی 94 - 95 دانشجو می پذیرد، تحصیل در این دانشگاه رایگان بوده و هیچ‌گونه شهریه‏ اى از دانشجو دریافت نمى‏ شود.

** توضیحات مربوط به شرایط اختصاصی و عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مذاهب اسلامی در دفترچه انتخاب رشته

شماره 6 در بند الف شرایط و ضوابط ذیل تاکید بر رایگان بودن تحصیل در این دانشگاه بوده که هیچگونه شهریه ای از دانشجو در مقطع کارشناسی دریافت نمی گردد.

تذکرات مهم :

آن دسته از معرفی شدگان هر یک از کدرشته های تحصیلی: دانشگاه شهید مطهری، تهران، صنعتی مالک اشتر و دانشگاه غیرانتفـاعی مـذاهب اسلامی در مراکز آموزشی، تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان  که فهرست اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص اعلام گردیده در صورت تمایل لازم است در هنگام انتخاب رشته، کد رشته محل و یا کد رشته  محل های مربوط« رشته هایی که به عنوان معرفی شده آن برای شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش معرفی شده اند» را در هر اولویتی که  تمایل دارند (از اولویت 1 تا 150) در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند.

بدین ترتیب متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی واحدهای (تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان) لازم است شماره مورد یا موارد رشته های تحصیلی را از گروه آزمایشی خود در جداول ذیل استخراج و در فرم انتخاب رشته به عنوان اولویت 1 انتخابی تا 150 در هر اولویتی که علاقه‌مند باشند، درج نمایند:

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و  انتخاب اطلاعیه  اعلام نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1394 (موسسات دارای شرایط خاص و رشته های گروه آزمایشی هنر) در لینک زیر http://result2.sanjesh.org/ResultSarNM_9405/ از وضعیت قبولی خود در مرحله اول پذیرفته شدگان دانشگاه مذاهب اسلامی مطلع گردیده و پس از آن کد رشته های تحصیلی این دانشگاه را از اولویت 1 تا 150 انتخاب کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top