تاریخ انتشار: شنبه 1394/05/10 - 12:30
کد خبر: 174512

با مشخص شدن اعضای جدید شورای مرکزی به پایان رسید؛

گزارشی از نشست چهار روزه دفتر تحکیم وحدت +تصاویر

گزارشی از نشست چهار روزه دفتر تحکیم وحدت +تصاویر

هدف از برگزاری این برنامه ها این است که به دوستان یاد آور شویم، فرصتی که در حال حاضر در اختیارشان است فرصت مغتنمی است و تشکل های دانشجویی بیش از چیزی که شاهد آن هستیم می توانند در سطح کشور و دانشگاه ها اثر گذار باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت با حضور تمامی دفاتر این اتحادیه دانشجویی از سراسر کشور طی روزهای سه شنبه تا جمعه هفته گذشته در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» هرساله اتحادیه های دانشجویی نشست هایی را در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می کنند.

این نشست ها هم برای همفکری و بررسی فضای فعلی کشور و هم برای تعیین اعضای جدید تشکل برای یک سل فعالیت در این عرصه می باشد.

دفتر تحکیم وحدت سی و پنجمین نشست سالانه خود را امسال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور به مدت 4 روز برگزار کرد.

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

توحید خادم امیری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان(دفتر تحکیم وحدت) در حاشیه مراسم افتتاحیه نشست سالانه دفاتر تحکیم وحدت سراسر کشورپیرامون هدف از برگزاری این نشست گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها این است که به دوستان یاد آور شویم، فرصتی که در حال حاضر در اختیارشان است فرصت مغتنمی است و تشکل های دانشجویی بیش از چیزی که شاهد آن هستیم می توانند در سطح کشور و دانشگاه ها اثر گذار باشند.

وی ادامه داد: فعالیت تشکل ها نباید به بیانیه خوانی محدود شود، کارهای بزرگتر و مهمی برای شناسایی و حل معضلات وجود دارد که تشکل‌های دانشجویی می‌توانند برای رفع آنان اقدام کنند.

پیش از این علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت در مصاحبه ای با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» درباره این نشست، گفته بود: در این نشست از کاظم جلالی و مهرداد بذرپاش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دکتر حسام الدین علامه مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت به نمایندگی از دولت دعوت به عمل آمده است.

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یکی از مدعوین این نشت بود که در صحبت های خود با اشاره به روند پیشروی برجام گفت: تصویب عجله‌ای قطعنامه شورای امنیت که بسیار بیش از برجام برای ما محدودیت ایجاد کرده بدون آنکه نهادهای مسئول در داخل کشور آن را ارزیابی کنند مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند. (اینجــا)

همچنین در افتتاحیه این نشست حجت الاسلام سیدعباس نبوی، استاد حوزه و دانشگاه و مدیر مؤسسه پژوهشی فرهنگی تمدن و توسعه اسلامی  با اشاره به موضوع مناسبات دین و سیاست گفت: بنیاد و هسته‌ی اصلی انقلاب اسلامی، حضور سیاست مبتنی بر دیانت در جامعه ما و اثر گذاری بر جهان اسلام و جهان بوده و هست. (اینجـــا)

دکتر حسام الدین علامه مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با حضور در نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در جمع دانشجویان با بیان اینکه یادم هست که در زمانی، نشریه ای به غلط نام بسیجی را بر خود می گذاشت " پیام دانشجویی بسیجی" که این مربوط به اوایل دهه ی هفتاد بود. آنجا مطرح کرده بودند که ما انقدر تبعیت محض از ولایت داریم و ذوب در ولایت هستیم که اگر بزرگی بفرماید ماست سیاه است ما آن را سیاه می بینیم. اولین کسی که با این اندیشه به مخالفت پرداخت، شخص مقام معظم رهبری بود. ایشان حتی بزرگوارانه می فرمایند که می توانید می توانید مرا نقد کنید و فرمودند نقد جایگاه و نه شخص رهبری باید با حفظ شان جایگاه باشد که اقتدار آن حفظ شود.

علامه در ادامه گفت: در این جلسه که دوستانی از دفتر تحکیم هم در آن حضور داشتند، ایشان اشاره کردند به این موضوع. و اصولا وظیفه ی دانشجو این است که در مورد هر مبحثی به دنبال مبنی ها و زیر بنا های آن مطلب باشد، ایشان اشاره کردند به درس های تفسیری شان در قبل از انقلاب، که عده ای می خواستند شعار دهند که بحث تفسیری آرام ایشان را به تندی بکشانند و در حقیقت به تعطیلی بکشانند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز به سخنرانی پرداخت.

انتخابات شورای مرکزی، حسن ختام نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت

جعفری‌پور عضو واحد تشکیلات دفتر تحکیم وحدت از انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی این تشکل دانشجویی طی انتخاباتی خبر داده و این اعضا را معرفی کرد که به شرح زیر می باشد:

میثم یعقوبی (دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین)، محمدحسین قائدشرف (دانشگاه صنعتی امیرکبیر)، فاطمه پیران (دانشگاه الزهرا)، زهرا پیران (دانشگاه الزهرا)،‌ حسن صادق مقدسی (دانشگاه صنعتی ارومیه)، ماهره عزیزی (دانشگاه شهید بهشتی) و علی گنجی (دانشگاه شهید بهشتی) به عنوان اعضای اصلی و مهدی فاطمی ابهری (دانشگاه علم و صنعت)، زینب السادات حسینی (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) و عاطفه محب (دانشگاه شهید بهشتی)

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

گزارشی از نشست چهار روزه دفاتر تحکیم وحدت

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top