تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/05/11 - 11:57
کد خبر: 174682

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران خطاب به فیروزآبادی؛

بخشی از توان موشکی را در یک اقدام رزمایشی نمایش دهید

بخشی از توان موشکی را در یک اقدام رزمایشی نمایش دهید

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (علیه السلام) در نامه ای خطاب به سرلشگر فیروزآبادی -رئیس ستاد کل نیروهای مسلح- خواستار آن شدند که بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایش دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (علیه السلام) در نامه ای خطاب به سرلشگر فیروزآبادی -رئیس ستاد کل نیروهای مسلح- خواستار آن شدند که بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایش دهند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشجویان ضمن اشاره به قطعنامه ی اخیر شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی و تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا، اعلام داشتند که حاضرند تمام توان و استعداد خویش را برای حفظ و ارتقاء توانمندی‌های نظامی کشور به کار بندند.

رونوشت این نامه برای امیر صالحی (فرمانده ارتش)، سرلشگر جعفری (فرمانده سپاه پاسداران) و سردار دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) نیز ارسال شده.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم

به: رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر فیروزآبادی
از: دانشجویان جوان بسیجی

سلام علیکم
تاریخ انقلاب اسلامی ایران آمیخته به فداکاری‌های بسیار مردان و زنان دلیری است که با ایثار سرمایه‌های مادی و معنوی فراوان خود، نهال نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و به هیچ وجه نگذاشتند طوفان‌های سهمگین حوادث، آن را از جای خود تکان دهد و حال پس از گذشت سال‌ها از طلیعه‌ی آن معجزه‌ی بزرگ الهی، ملت ایران میوه‌های آن نهال را به چشم خود مشاهده می‌کند و از شیرینی ظفرهای به دست آمده پس از دوران تاریک حاکمیت طاغوت فریاد تکبیر سر می‌دهد. میوه‌هایی که برای پرورش آن، چه بسیار بزرگواران و والامقامانی همه‌ی داشته‌های خود را نثار کرده‌اند که یکی از ارزشمندترین آن ثمرات، حرکت بالنده‌ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سوی  قلل رفیع اقتدار و غیرت است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در همه‌ی این سال‌ها الگوی پشتکار، نظم، تعهد، ایثار و جهاد بوده‌اند و همین ویژگی موجب شده است تا همیشه خاری در چشم دشمنان اسلام باشند و هرگونه خیال‌پردازی برای تعدی به مرزهای این کشور را از ذهن آن‌ها پاک کنند.

و اکنون در این مقطع زمانی حساس دشمنان قسم خورده‌ی ملت ایران، رجزخوانی‌های پوچ و بی‌ثمر خود را آغاز کرده‌اند وسخن از نابود کردن ارتش جمهوری اسلامی ایران و بازرسی از مراکز نظامی کشورمان می‌زنند  و با تصویب قطعنامه‌ای  به خیال خام خود، راه را برای رشد و بالندگی توان دفاعی کشور تنگ کرده‌اند.

ما فرزندانِ همیشه‌بیدارِ این انقلاب و دانشجویان پیروخط ولایت اعلام می‌کنیم، که حاضریم تمام توان و استعداد خویش را برای حفظ و ارتقاء توانمندی‌های نظامی کشور به کار بندیم. همچنین از فرماندهان غیرتمند نیروهای مسلح می‌خواهیم جهت نمایش اقتدار دفاعی ایران اسلامی و برای نشان دادن آن‌که نه این قطعنامه و نه صدها قطعنامه‌ی دیگر، سدی در برابر اقتدار نظامی میهن اسلامی‌مان نخواهد بود، بخشی از توان موشکی خویش را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایانده، تا بار دیگر جلوه‌های پرشکوه عظمت اسلام در سطح عالم فزونی یافته و آزادگان جهان عزتمند و مستکبرین خوار و زبون گردند.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

بسیج دانشجویی دانشگاه های صنعتی شریف، امام صادق علیه السلام، صنعتی امیرکبیر، تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، خواجه نصیر

 

رونوشت به:
فرمانده‌ محترم ارتش جمهوری اسلامی امیر صالحی
فرمانده‌ محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشگر جعفری
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سردار دهقان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top