تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/05/11 - 17:35
کد خبر: 174736

یادداشت ارسالی یک دانشجوی دانشگاه شاهد؛

عده‌ای معلوم‌الحال و با انگیزه سیاسی برای تصاحب کرسی ریاست دانشگاه شاهد خیز برداشته‌اند!

عده‌ای معلوم‌الحال و با انگیزه سیاسی برای تصاحب کرسی ریاست دانشگاه شاهد خیز برداشته‌اند!

آنقدر شهامت دارم که با نام و مشخصات کامل و شفاف، نقطه نظراتم را طرح کنم، نه اینکه متن های تهیه شده در تاریکخانه های سیاسی را به عنوان خبر و تحلیل به مخاطبان عرضه کنم و شان و شخصیت و فهم مخاطب را نادیده بگیرم.

خبرنامه دانشجویان ایران: متن پیش رو را علیرضا مهدی زاده از دانشجویان دانشگاه شاهد در پاسخ به سایت خبری «الف» نگاشته که جهت انتشار در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است که پس از گذشت چند روز و عدم انتشار این یادداشت، آن را به «خبرنامه دانشجویان ایران» ارسال نموده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن یادداشت به این شرح است:

گزارشی که در سایت خبری «الف» در رابطه با دانشگاه شاهد و مدیران آن منتشر شد، من را بر آن داشت که به عنوان یکی از دانشجویان این دانشگاه، سطوری را به نگارش درآورم.

البته در این رابطه ، آنقدر شهامت دارم که با نام و مشخصات کامل و شفاف ، نقطه نظراتم را طرح کنم، نه اینکه متن های تهیه شده در تاریکخانه های سیاسی را به عنوان خبر و تحلیل به مخاطبان عرضه کنم و شان و شخصیت و فهم مخاطب را نادیده بگیرم.

لازم به تکرار نیست که دانشگاه شاهد، دانشگاهی است که با هدف تربیت کارشناسان و متخصصان مومن و انقلابی و با اولویت فرزندان خانوداه شهداء و ایثارگران تاسیس شد و این میراث گران بهاء امروز در خدمت جامعه دانشگاهی کشور قرار گرفته و دستاوردهای مهمی نیز در عرصه های علمی و فرهنگی داشته است که در این یادداشت کوتاه ، مجال پرداختن به آن وجود ندارد.

اما آنچه اهمیت دارد، خیز برداشتن برخی با انگیزه های سیاسی، غیر علمی و غیر دانشگاهی جهت تخریب وجهه دانشگاه شاهد است که هر از گاهی در فضای رسانه ای طرح می گردد.

شوربختانه این تحرکات، نه دارای منطق و استدلال محکمی است و نه حرف و سخن جدیدی در آن طرح می گردد. همه حرف آقایان این است که چرا با وجود تغییر دولت، هنوز فردی که جانباز و ایثارگر و دارای جایگاه ویژه علمی است، رئیس دانشگاه آست؟

چرا فردی که به منویات و خرده فرمایشات برخی منفعت طلبان و تمامیت خواهان بی اعتنا است، رئیس دانشگاه است؟ چرا فردی که عضو هیچ حزب سیاسی و دسته و گروه چپی و راستی نیست رئیس دانشگاه است؟ حالا جرات ندارند حرف دلشان را بزنند، داستان سرایی دروغ می کنند.

مثلاً خودشان خانم آبیار را به دانشگاه دعوت می کنند، خودشان تعمداً به ایشان نمی گویند که طبق قانون دانشگاه، ورود خانم ها صرفاً با چادر میسر است و همه  دانشجویان و اساتید و میهمانان به این قانون پایبند هستند و خانم آبیار هم از همه جا بی خبر، به دانشگاه می آید و قاعدتاً از ایشان خواسته می شود که با چادر وارد شود. خانم آبیار به دلیل نداشستن چادر بر می گردند و حتی مصاحبه می کنند که اگر به من می گفتند که باید چادر داشته باشی، با خودم چادر به همراه می آوردم!

حالا آقایان برای آن مرثیه سرایی می کنند و اشتباه خود را به مدیریت دانشگاه فرافکنی می کنند. جالب اینجاست که همه این داستان سرایی ها، حاصل یک حلقه محدود چند نفره است که معلوم نیست تا کی می خواهند برای تخریب دیگران دروغ پردازی کنند.

ای کاش آقایان اینقدر شهامت و شجاعت داشتند که صادقانه و شفاف می آمدند می گفتند که ما مشی اصولی رئیس دانشگاه را قبول نداریم، ما به دنبال اداره حزبی و جناحی دانشگاه هستیم - آنهم فردی از حزب و قبیله خودمان- اگر غیر از این شود، مدیریت دانشگاه هر که می خواهد باشد، افراطی است! بداخلاق است! ناکارآمد است! به دانشجو و کارمند بی تفاوت است و .... در حالیکه در تاریخ دانشگاه شاهد، هیچ مدیری به اندازه دکتر تقفی از حمایت دانشجویی برخوردار نبوده است.

نکته آخر اینکه، عدالتخواهی و انصاف حکم می کند، به هر کسی با هر جایگاه و گرایشی ظلم شد، انسان زبان بگشاید و فارغ از هزینه و فایده های معمول، به ظالم انتقاد و از مظلوم حمایت کند؛ چه اینکه این اصلی دینی و فطری است!

توضیح: این یادداشت را هفته گذشته از طریق یکی از دوستان برای مسئولان سایت خبری «الف» ارسال کردم که متاسفانه منتشر نشد. لذا متن حاضر را جهت انتشار در اختیار «خبرنامه دانشجویان ایران» قرار دادم. اگرچه توقع داشتم سایت «الف» با رعایت اخلاق حرفه ای و اصل بی طرفی و امانتداری، خود اقدام به انتشار این مطلب می کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مهدی
1394/05/11 - 18:00

یه دانشگاه درست و حسابی و آروم تو کشور داریم اونم نمیزارن کارشو بکنه ... خب بابا بزارید درسمون رو بخونیم ... مقصر اصلی هم کارمندها و برخی اساتید دانشگاهن ..
سایت الف نکن این کار رو
1394/05/11 - 18:02

چرا سایت الف این متن که با اسم و مشخصات هست رو رو سایت نگذاشته ولی اون متن بدون اسم و رسم رو رو سایت گذاشته... از دست این بی عدالتی
فارغ التحصیل
1394/05/11 - 18:04

درود بر دانشجویان انقلابی که مثل همیشه حاضر در صحنه هستند. البته که برخی انتقادات در سایت الف درست بود و برخی نکات قابل تامل داشت ولی بیشتر تخریب بود تا نقد. بهتر این است که در حال حاضر با این شرایط دانشگاه شاهد ثبات مدیریت داشته باشد.
استاد
1394/05/11 - 18:07

بنده هم همچون برخی اساتید دیگر انتقاداتی به دکتر ثقفی دارم ولیکن به نظر این حقیر ابقای ایشان با توجه به فعالیت های خوب علمی و عمرانی که صورت گرفته بهتر از جابجایی ایشان است.
اشک انار
1394/05/11 - 18:09

جناب مهدی زاده مثل همیشه طرفدار حق و انقلابی ... من وبلاگ شما رو هم قبلا می دیدم ولی مدتیه که وبلاگتون حذف شده
حسینی
1394/05/11 - 18:12

کار سایت الف خیلی غیرحرفه ای و یکجانبه بوده. واقعا ازشون انتظار نداشتم. اگر اون متن بدون مشخصات رو گذاشتن این متن شما رو هم باید میزاشتن.
فاطمه احمدی
1394/05/11 - 18:15

دانشگاه شاهد بهترین دانشگاه ایرانه. باید قدرش رو بدونید.
کارمند
1394/05/11 - 18:18

اقدامتون در دفاع از دانشگاه شاهد قابل تحسینه ولی ای کاش کمی هم پای درددل کارمندا بشینید. من قلبا دکتر رو دوست دارم و ایشون رو فردی مقرراتی و منظم و قانونمند و دلسوز میدونم ولی باید کمی هم به کارمندا رسیدگی کرد.
ناصر
1394/05/11 - 18:26

علی بی غم رو عشقه ... خداییش بی غمی ها ... بابا تو کی میخوای ازین حق طلبیت دست بکشی؟ بشین پای درست. ولی متنت مثل همیشه خوب و منطقی بود.
ناشناس
1394/05/11 - 18:28

درود و سلام خداوند بر مظلومان و یاوران آنان
ناشناس
1394/05/11 - 18:40

احسنت برادر. درمورد دانشگاه و رئیسش حرف دلم زا زدی. خداوند ما را از افراط و تفریط برحذر دارد. اما درمورد سایت الف حتی کامنت مرا که در مخالفت با مطلب نوشته شده بود منتشر نکرد چه برسد به انتشار یادداشت.
فرامرز
1394/05/11 - 19:22

به نظر من بزرگترین ایراد رییس بیش از حد قانونی بودن ایشان است . و می شود راهکارهای قانونی خوبی را برای ارتقای وضعیت معیشت کارمندان پیدا کرد.
راد
1394/05/11 - 19:27

با سلام و تشکر . هم از شما هم از سایت الف. تو این فضاها نمیشه به حقیقت رسید. ولی برخی نقدهای الف بسیار خوب بود و به همین خاطر نمیشه نمره عالی به دکتر ثقفی داد ولی بعضی جاها هم تخریب بود که کار درستی نیست. ولی در کل نمره دانشگاه شاهد نسبت به بقیه بالاتره.
ای کاش ...
1394/05/11 - 19:35

ای کاش انتقادها رو هم میاوردی . البته که حرفت درسته که یه عده دوس ندارن یه جانباز ولایی رییس دانشگاه شاهد باشه .ولی خب این رییس باید بعضی جاها کوتاه بیاد و همش دم از قانون نزنه. من ایشون رو زیاد ندیدم ولی از افراد مطمین و عادل ذکر خیر ایشون رو زیاد شنیدم . ولی ای کاش بیشتر بین بچه ها بود.
کارمند معلوم الحال
1394/05/11 - 19:37

دستتون درد نکنه.
باز هم گل کاشتید.
نتیجه اخلاقی:
هرکی منتقده معلوم الحاله.
هرکی منتقده انگیزه های سیاسی، غیر علمی و غیردانشگاهی جهت تخریب وجهه دانشگاه داره.
هرکی منتقده در تاریکخانه سیاسی کار می کنه.
هرکی منتقده نه دارای منطق و استدلال محکمی است و نه حرف و سخن جدیدی داره.
هرکی منتقده داستان سرایی دروغ می کنه.
هر کی منتقده برای تخریب دیگران دروغ پردازی می کنه.
هر کی منتقده ...
و لابد هر کی مدافع ایشونه، خوب و نازنین و فرشته روی زمینه
الب
1394/05/11 - 19:38

سلام و درود خداوند بر دانشجویان با بصیرتی همچون جناب مهدی زاده
هر مطلب علمی میبایست تولید کننده ای مشخص و معلوم را دارا باشد، مطلب منتشره در سایت الف از سوی یک دانشجوی مورد دار، مشروطی و اخراجی دانشگاه شاهد در سنوات گذشته نوشته شده و حتی سر سوزنی از محبوبیت و مقبولیت روند کاری دانشگاه و رییس محترم آن نمی کاهد.
دانشگاه شاهد دانشگاهی ارزشی و مقدس در کشورمان میباشد که حضرت آقا از تعبیر مبارک گلخانه ی عطرآگین برای دانشگاه شاهد استفاده نموده
گلخانه ی عطرآگین میبایست باغبانی دلسوز و انقلابی مانند دکتر ثقفی داشته باشد.
سید حمزه
1394/05/11 - 19:46

یاد حرفهای حضرت آقا در افطاری با اساتید افتادم. ایشون قرص و محکم جلو خیلی انحرافات و بی قانوتی ها می ایسته. این یه نعمته واسه مجموعه ی دانشگاهی. امیدوارم که همه دانشگاه های ما مثل شاهد به دور از فضای سیاسی باشند. مهمترین ویژگی ایشون به نظر من دوری از حاشیه هست.
ا. ک
1394/05/11 - 20:10

عاغاااا قبول نیس مهدی زاده عکس جونیاشو گذاشته
شاهدي
1394/05/11 - 21:22

آقاي مهدي زاده مثل هميشه بي چون و چرا دفاع ميكند و بقيه رو معلوم الحال ميدونن! ايشالا در سال هاي آينده مثل برادر دوباشي كارمند دانشگاه خواهي شد.
خوابگاه آوینی
1394/05/12 - 00:29

خواهشا دانشگاه رو وارد حواشی بحث حجاب نکنید . قانون این دانشگاه چادره .تو دفترچه انتخاب رشته هم اومده .هر کی دوس نداره انتخاب نکنه احباری نیست که حتما بیاید دانشگاه شاهد .خب برید یه جای دیگه . از آقای مهدی زاده این فعال و منتقد دانشجویی که در بسیاری برنامه ها حضور فعال دارن به خاطر حمایتشون از یه دانشگاه و اساتید انقلابی تشکر میکنم
دانشجوی منتقد
1394/05/12 - 00:54

عجب!!

دوست عزیز..وقتی داری از این رییس حمایت میکنی خیلی جرات میخواد که اسم و فامیلتو میگی؟؟

نه عزیزم..اینجا دانشگاه شاهده..اینجا مخالف رییس باشی تعلیقی..

به خاطر یه انتقاد به جا از خوابگاه چه ها بر سر یکی از دانشجوها نیاوردن!!!

من منتقد بودم هستم...ولی میترسم!
بله..میترسم...این ترس رو با شجاعت میگم!!


عمر و زندگیمو نذاشتم که با یه انتقاد ساده بخواد کل زندگی و تحصیلاتم بره هوا!


بیشتر چشم و گوشمونو باز کنیم

برای انتقاد از ایشون(دکتر ثقفی ولایتمدار جانباز!!!)همین خفقان شدید دانشگاه کافیه..
من مدتی تو انجمن بودم..بسیج نیز هم...چیزایی دیدم از این خفقان که...


لطفا تایید کنید(اگر نمیترسید)
m
1394/05/12 - 00:59

خب اسمتم ک گفتی ببینیم رییس دانشگاه واسه این کار شما چ میکنه:-)خوشمزه بازیم حدی داره
علی بی غم
1394/05/12 - 06:01

درود بر پسر رفسنجان. تو دانشگاه دیگه کارمندا بیچارت میکنن. اگر کامنتای زیر الف رو خونده باشی متوجه می شی که علت بیشتر انتقاد به دکتر ثقفی به خاطر اعتراض کارمندا به وضعمعیشتشونه.
نفوذی
1394/05/12 - 06:32

باید برای قضاوت همه جانبه نگاه کرد. هم علمی هم فرهنگی هم عمرانی هم رفاهی. اگر بخواهیم عادلانه و با در نظر گرفتن تقوا قضاوت کنیم از بسیاری نظرها ایشون عملکرد قابل قبولی داشتن. یکی از مهمترین ها هم همین دور نگه داشتن دانشگاه از حاشیه و سیاست بازی هست که متاسفانه بعضی اساتید این فضا رو دوست ندارن و میفرمایند که چون دولت عوض شده باید رییس دانشگاه هم عوض بشه که این منطقی نیست به نظرم باید یه نقد اساسی به دکتر برای تغییرش پیدا کرد. من تا اینجایی که بررسی کردم فقط به این رسیدم که بیشتر انتقادات به ایشون از اینجایی آب میخوره که ایشون قانون رو رعایت می کنند و حاضر نیستند فراتر از قانون به کسی باج بدهند.
امیرمحمد
1394/05/12 - 09:09

گلایه‌های آبکی دانشجوها تموم شد، حالا کارمندا صداشون درومد؟ بسه دیگه! زشته! هیچ وقت روی هم رفته 5 دلیل قانع کننده برای رفتن دکتر ثقفی از ریاست این دانشگاه نبوده؛ فقط مغلطه میکنن دوستان
کارمند دانشگاه
1394/05/12 - 09:47

سلام به دوستان
من کارمند دانشگاه شاهد هستم و افتخار می کنم در چنین مکانی خدمت می کنم و از رئیس دانشگاه هم راضی هستم
روزی رو خدا می رسونه دوستان نه بنده خدا...
تا جایی که من میدونم رئیس دانشگاه زحمات زیادی برای دانشگاه میکشن خدا خیرشون بده
امیرحسین
1394/05/12 - 15:35

سلام
متن یکجانبه نوشته شده، متاسفانه این چند سال آقای دکتر ثقفی این قدر اشکال داشتن که بشه بهشون ایراد گرفت، علی الخصوص در دانشکده فنی و مسئولینش. حالا این آقا اومده تمام قد دفاع میکنه و میگه اسمم رو هم میگم هنر نکرده، اگر جرات داشت حداقل دو تا از ایرادات رو هم مطرح میکرد بعد اسمش رو هم میگفت. اینطوری کلا تعریف کنی و اسمت رو هم بگی که هنر نکردی.
نه کارنامه ایشون اینقدر سیاهه که بعضیا نشون میدن نه اینقدر خوب که تو این متن نوشته شده.
فرزند شهید
1394/05/12 - 16:51

الحق که دکتر در این چند سال در امور عمرانی و بالا بردن سطح علمی دانشگاه و باج ندادن به کسی خوب کار کرده مشکل ضعف در اطلاع رسانی است که دکتر اعتقاد دارد همیشه کار باید در َگمنامی انجام شود علی یارت دکتر جان
دوستار قدیمی خبرنامه
1394/05/12 - 23:03

خبرنامه رو کردید تریبون دفاع از مدیریت مادام العمر رییستون. دو تا دوره رییس بوده, قحط الرجاله مگه؟!

اطلاع ندارید از جو خفقانی که ایجاد کرده و زیرمجموعه رو با نگاه و رفتارش متنفر کرده, بی جهت دفاع نکنید و اتهام نزنید!
استاد
1394/05/13 - 08:04

بعد از دیدن این مطلب رفتم الف رو هم دیدم. کاملا مشخص بود که یکجانبه و با برنامه کار شده بود. همینطور می گشتم ببینم این رفتار کینه توزانه پشتش چیه تا به آخرین نظر که به نظر جمع بندی مطالب بود رسیدم که نوشته بود دانشگاه شاهد از نظر فکری و سیاسی کاملا تحت نفوذ پایداریها و دلواپسانند مثلا در بحث هسته ای دانشگاه به حیات خلوت و جولانگاه پایداری چی ها و مخالفان تند دولت تبدیل شده بود و پس از لوزان همه بزرگان دلواپس به دانشگاه آمده و سخنرانی کردند. اینجا بود که حالم خیلی گرفته شد. این برداشت که بعضی آدمهای دور و برم اینقدر دچار انحطاط اخلاقی شدن خیلی آزار دهنده است. خدایا ما را به حال خودمان وامگذار.
حق طلب
1394/05/13 - 20:01

دوست عزیز, خانم آبیار کجا مصاحبه می کنند که اگر به من می گفتند که باید چادر داشته باشی، با خودم چادر به همراه می آوردم؟!
حراست در ورودی که ظاهرا چادر داره و هر کی نداشته باشه بهش میده
ناشناس
1394/05/14 - 11:00

دوستان پیشنهاد سازنده به دکتر ثقفی
1- کاری به اساتید نا منظم منفعت طلب نداشته باشد
2- یک حالی به این اصلاح طلب ها بدهد
3- از خیر خحاب و عفاف بگذرد و اجازه دهد مثل بقیه دانشگاه ها سلامت روانی فرزندان این جامعه در معرض آسیب باشد
4- تلاش کند پولی به دست آورد و بین کارمندان توزیع کند
5- مثل بقیه مسئولین چند شغل داشته باشد و خیلی به دانشگاه گیر ندهد
برای فامیل خودش در دانشگاه درست کند و آنها را استخدام کند
6- از حمایت ولی فقیه دست بردارد
7- کاری نداشته باشد در خوابگاه ها چه می گذرد
8- از بیت المال برای خودش یک دانشگاه غیر انتفاعی بزندو از اساتید همین دانشگاه استفاده کند
9- مصاحبه و گزینش را حذف کند
10- اینقدر در دانشگاه حضور نداشته باشد
11- از بچه حزب اللهی ها در دانشگاه استفاده نکند
12- خودش به جای این پژو قراضه از یک شاسی بلند با پرستیژ استفاده
13- اینقدر درس الکترونیک را سخت نگیرد و به همه نمره 18 به بالا بدهد
14- اجازه بدهد هر تشکل ضد انقلابی مجوز بگیرد
نتیجه : این کارهای خوب را که انجام داد هرروز بیاید در دانشگاه یک گشتی بزند که همه او را ببیننددر نتیجه هیچ مخالفی پیدا نمی کند و همه اورا دوست دارند و وقت ماهم گرفته نمی شود که کامنت بگذازیم ایشان حوصله دارد که می خواهد خوب و انقلابی باشد خیلی ها توی این کشور عشق وحال می کنند این بیچاره چون اصول مدیریت را که گفتم بلد نیست فحش می خورد .از ما گفتن بود صلاح مملکت خویش خسروان دانند
ناشناس
1394/05/14 - 16:41

ای کاش سایت الف یادداشت شما رو منتشر می کرد تا پاسخ این بیانیه سیاسی رو همون جا می گرفتی و دلخوش به چهارتا به به و چه چه چهار تا رفیقت نمی شدی
مرادی
1394/05/15 - 09:14

سلام_ چرا از مطلب من ترسیدی و چاپ نکردی
کارمند معلوم الحال
1394/05/19 - 06:16

سلام به دوستان گرامی
نمی خواستم به نظر دادن در این فضای بی منطق و احساسی ادامه بدم
ولی فقط همین قدر عرض کنم که فرض کنیم شما هرآنچه می گویید هستم، آیا جناب رییس هم هر آنچه می نماید هست؟
امیدوارم دیر متوجه واقعیات نشوید.
اگر می خواهید متوجه بخشی از واقعیت شوید ، این روزها تشریف بیاورید به سازمان مرکزی بنگرید که از ۷ صبح دو تا نگهبان داخل پارکینگ ها مستقر کرده اند تا خودروی هیچ کارمندی وارد محل پارک ویژه مدیران نشود.
جواب و توجیه نمی خواهم، فقط وجدان خودتان را قاضی کنید که آیا سرداران شهید هم با زیردستان خود چنین برخورد تحقیرآمیزی داشتند؟ یا بهترین امکانات را اول برای زیردستانشان می خواستند؟
موفق باشید
ناشناس
1394/05/27 - 20:59

بفرمایید همگی حالشو ببرید:
نامه سرگشاده به رییس جمهوری
جمعی از اساتید دانشگاه شاهد درخصوص پاره ای از مشکلات این مجموعه علمی، تحصیلی و در اعتراض به سیاست های مخالف با آیین نامه آموزشی خطاب به رییس جمهوری نامه سرگشاده ای را در اختیار رسانه ها قرارداده و به امضای اساتید رساندند؛ متن این نامه که نسخه ای از ان در اختیار خبررسانی چشم انداز پارس قرار گرفت در ذیل می آید:
http://parsfars.ir/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C/
دانشجوی شاهد
1401/08/22 - 09:27

و خیلی جالب هست که دقیقا هشت ماه بعد از انتشار این مقاله آقای ... پس از دوره دانشجویی تبدیل میشن به مسئول ... دانشگاه شاهد خخخخ خداروشکر که دیگه همه آگاه شدن
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top