تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/05/13 - 16:00
کد خبر: 174962

«حقوق شهروندی» بهنوش بختیاری را به او بگویید! ‫

حمله داعشی «زنده باد مخالف من» ها به خانم بازیگر‬

حمله داعشی «زنده باد مخالف من» ها به خانم بازیگر‬

«مردم بریزند تو خیابونها» همانقدر زننده است که یکی بگوید: «منتقدان من خر هستند». حالا یک جمله را همسر یکی از شخصیتهای نظام زده و آن یکی را کارگردان «گاو» (فیلم سینمایی گاو). منطق و نگاه پشت این دو جمله یکی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: می خواهیم درباره توهین به بهنوش بختیاری حرف بزنیم. نه به خاطر اینکه او هم با یک اظهار نظر به زمره دلواپس ها اضافه شده و نه به خاطر اینکه حالا بعد از توافق است و رسانه ما با افتخار منتقد جدی بخشهایی از توافق است. می خواهیم درباره توهین به بهنوش بختیاری حرف بزنیم فقط به این خاطر که آقایان اصلاح طلب و مدعی آزادی اولین بارشان نیست. فقط هم بازیگرها نیستند. هتاک ها یک جریانند، یک جریان!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «مردم بریزند تو خیابونها» همانقدر زننده است که یکی بگوید: «منتقدان من خر هستند». حالا یک جمله را همسر یکی از شخصیت های نظام زده و آن یکی را کارگردان «گاو» (فیلم سینمایی گاو). منطق و نگاه پشت این دو جمله یکی است.

اینکه یا فقط ما حرف می زنیم و یا اصلا حرفی زده نشود و اگر هم زده بشود محکوم است و چه است و چه و القابی که این روزها می گذارند روی منتقدین منطق کسانی است که خودشان را پشت ژست های پرطمطراق روشنفکری پنهان کرده اند، چه اینکه با رفتارهایی که دارند حالا ثابت کرده اند که اینها صرفا به ساحت تفکر و فکر آویزانند و بلا به دور از روشنفکری!

روزی به خاطر اینکه بازیگری در یک فیلم سینمایی دفاع مقدسی بازی کرده تهدید می شود، روز دیگر خواننده ای صرفا به خاطر درآغوش گرفتن رئیس جمهوری که آنها دوستش ندارند آزار می بیند و دخترش در دانشگاه هتک حرمت می شود. دیگری را به خاطر اینکه در حضور رهبری صحبت کرده است، بایکوت می کنند و چون با بی اقبالی مردم نسبت به خود مواجه می شوند، نسخه  غیرمجاز پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را روی پیاده روها پهن می کنند تا مگر از فروشش کم کنند که البته بازهم نمی شود.

اظهارات بهنوش بختیاری


دانلــود

حاتمی کیا را به خاطر اینکه پیام تاثیر گذار امام را درآخر فیلمش و دقیقا درست در جای خودش آورده، تکفیر می کنند. در سایت هاشان مریلا زارعی را به خاطر بازی در فیلم های دفاع مقدسی و احترام به مادران شهدا، تخریب می کنند. علیه شهاب حسینی، پروانه معصومی و...به خاطر صحبت کردن درحضور رهبری در فیس بوک صفحه می سازند.

امین حیایی و شریفی نیا را به خاطر اینکه در فیلم ابولقاسم طالبی و مسعود ده نمکی بازی کرده اند، بایکوت می کنند. فیلم های دهنمکی را به بازار سیاه می فرستند، برای اینکه نفروشد(که اتفاق بازهم بیشتر از فیلم های آنها می فروشد). و چه ها که نمی کنند، در دنیای هنر و به نام هنر. لعیا زنگنه را به خاطر بردن اسم حضرت زهرا(س) و احترام به ایشان مورد بی حرمتی قرار می دهند. بهاره رهنما را هم حتی به خاطر احترام به تعزیه و امام حسین(ع) باطن و کنایه و توهین نواختند.

آنقدر به خاطر بازی در فیلم های دفاع مقدسی و تاریخی به بابک حمیدیان کنایه گفتند که مجبور شد از کسانی که تخریبش می کردند نام ببرد: سال گذشته از سوی برخی افراد به اصطلاح روشنفکر و چپ گرا توهین های زیادی به من صورت گرفت و همه جا مرا مورد مواخذه قرار می دادند که چرا در فیلم های ارزشی ایفای نقش کرده ام این در حالی است که من همچنان به بازی در نقش افرادی چون شهید اصغر وصالی افتخار می‌کنم.

و خیلی های دیگر را همینطور آماج توهین های خود می کنند و با سیاه لشکر های قلمی و با چماقهایی از جنس های  کلیک و dislike، آنچنان بر اعصاب و روان هنرمندان متعهد می کوبند که خدا می داند.

اما بهنوش بختیاری

خطا شده خانم بازیگر نظرش (و تنها نظرش) را درباره توافق هسته ای آن هم در رادیو گفته. مخاطبان منصف دقت کنند ببینند چه حرفی زده است بنده خدا که اینطور دارند توهین و بی احترامی روایش می کنند و دلقک می نامندش؟!

حرفهای بهنوش بختیاری: «فکر می‌کنم با خواندن این رشته (جامعه‌شناسی) دیگر انسان دنبال هر حرفی نمی‌رود، مثلا اگر توافق هسته‌ای انجام می‌شود سریع ذوق‌زده نشوم، سعی کنم در مورد آینده آن فکر کنم، مثلا ببینم پشت‌بند عهدنامه ترکمنچای چه اتفاقاتی افتاد؟»

همین ها کافی بود تا روزنامه اصلاح طلبی که دوسال است دنبال «توافق به هرقیمتی» است و چندبار تا حالا «پرواز مستقیم تهران - نیویورک» را تیتر کرده و از فریاد مرگ بر آمریکای مردم در روز تشییع شهدای غواص هنوز عصبانی است به نمایندگی از جریان متحجر چماقدار توهین به بهنوش بختیاری را شروع کند: «او(بختیاری) یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه همان سلمونی و بقال می‌توان روی نظرش حساب باز کرد، ضمن اینکه چون نیازمند حضور در صدا و سیماست و چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد».

جالب آنکه همین جریان، فردای روز توافق نشسته بود تک تک پست های اینستاگرام بازیگرها - آنهایی که از توافق حمایت کرده بودند- را جدا کرده بود و به جای پرداختن به متن «شبه ترکمانچای» توافق، تبریک ها و شادی های الکی را تیتر کرده بود. آن موقع بازیگرها شومن و دلقک نبودند انگار!

توهین به بهنوش بختیاری و سلمونی و بقال و افراد عادی حالا آنها را در ردیف رفتگر و راننده تاکسی و لبو فروش و ... قرار داده است. کم کم جمع مردم ایران جمع می شود. ببینیم آنوقت این جماعت آویزان به ساحت تفکر که داعش مآبانه به هر مخالفی می تازند برای کدام مردم کباده دموکراسی خواهند کشید؟!

در روزهایی هستیم که دولت با مصاحبه های پرطمطراق درباره «حقوق شهروندی» می خواهد انتخابات را ببرد، حال آنکه امروز یک نفر از جناح «توافق به هر قیمت» و روزنامه های بزک کننده آمریکا و مدافعان رضاخان در دهان توهین کننده به مردم نمی زند که چرا حق نمی دهید کسی اظهار نظر کند؟

مدعیان اخلاق هم در میانه مهر بر دهان منتقدان زدن دولت و طرفدارانش سکوت پیشه کرده اند! آنهایی که در دوره های قبلی مدام می گفتند: ما دغدغه اخلاق داریم، کجا تشریف دارند!؟

یکی در میان پست های اینستاگرامی و تلگرامی و ... برای بهنوش بختیاری نوشته بود: داعش مسئولیت حمله به بهنوش بختیاری را به گردن گرفت!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
محسن
1394/05/13 - 17:57

احسنت واقعا گل گفتید
کاملا به حق و به جا
صدرحمت به داعش
سحر
1394/05/15 - 14:56

درود بر بهنوش بختیاری ها ودرود بر تمامی بازیگران متعهد و ارزشی
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top