تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/05/14 - 12:00
کد خبر: 175078

فراخوان استخدام پرستار در بیمارستان‌های دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی استان تهران

افراد جذب شده از امتیازاتی شامل هم‌ترازی حقوق و مزایا بر اساس احکام با کارکنان استخدامی هم سطح در دانشگاه، دریافت تسهیلات رفاهی (نقدی و غیرنقدی) مشابه کارکنان استخدامی دانشگاه و دریافت مبتنی بر عملکرد (کارانه و اضافه کار) بر اساس دستورالعمل ابلاغی مطابق با سایر پرستاران دانشگاه برخوردار خواهند بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، موسسه کارآفرینان آوا سلامت وابسته به هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین نیروی پرستار مورد نیاز بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی، تعدادی از افراد واجد شرایط را پس از طی مراحل گزینش به صورت قراردادی استخدام می‌کند.

افراد جذب شده از امتیازاتی شامل هم‌ترازی حقوق و مزایا بر اساس احکام با کارکنان استخدامی هم سطح در دانشگاه، دریافت تسهیلات رفاهی (نقدی و غیرنقدی) مشابه کارکنان استخدامی دانشگاه و دریافت مبتنی بر عملکرد (کارانه و اضافه کار) بر اساس دستورالعمل ابلاغی مطابق با سایر پرستاران دانشگاه برخوردار خواهند بود.

همچنین پذیرفته شدگان در صورت وجود مجوز استخدامی در دانشگاه و داشتن شرایط احراز، در اولویت استخدام دانشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

براساس این گزارش، داشتن حداقل مدرک کارشناسی پرستاری از یکی از موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت بهداشت و داشتن پایان طرح مشمولان خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن از جمله شرایط اختصاصی استخدام است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری مراجعه کنند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از امروز تا 24 مرداد ماه برای ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی http://vcmdrp.tums.ac.ir/index.php?sid=18&slc_lang=fa مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان به استخدام در صورت داشتن سوال با شماره 09333944343 تماس بگیرند.

براساس این گزارش با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش، متقاضیان بر اساس شاخص‌های مدنظر موسسه اولویت بندی شده و پس از بررسی‌های لازم، نتایج نهایی به متقاضیان پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

تعیین حقوق پرستاران براساس قراردادهای منعقده با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

همچنین حسین مبارکی، مدیر عامل موسسه کارآفرینان آوا سلامت اعلام کرد: از این پس پرستاران مورد نیاز برای ارائه خدمت در واحدهای تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تحت عنوان کارمندان قراردادی موسسه کارآفرینان آوا سلامت بر اساس مجوزهای صادره از سوی مبادی ذیربط در وزارت بهداشت، جذب و بکار گرفته می‌شوند و همان طور که پرستاران نیز شاهد خواهند بود، به هیچ عنوان مسائل گذشته و استثماری که در مورد پرستاران شرکتی وجود داشت در مورد پرستاران کارمند موسسه تکرار نمی‌شود.

وی افزود: آنها به مرور و حسب هماهنگی با دانشگاه‌ها و تامین اعتبار از حقوق و مزایای مشابه کارمندان رسمی و پیمانی برخوردار خواهند بود و این کارمندان دیگر قرار نیست شهروند درجه دو در سازمان تلقی شوند و تمام کارمندان تمام وقت موسسه نیز همانند سایرین حق برخورداری از گواهی اشتغال به کار برای ضمانت و دریافت تسهیلات مختلف را دارند و تمام امور اداری آنان مانند کارمندان رسمی از سوی موسسه برای آنها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: الگوی نوبتی در حوزه مدیریت نیروی انسانی کارکنان موسسه اعمال خواهد شد و رفتار سازمانی در موسسه کار آفرینان آوا سلامت هیچ اختلافی با رفتار سازمانی سایر دستگاه‌ها با کارکنان رسمی شان نخواهد داشت.

به گفته مبارکی، حق و حقوق پرستاران تحت پوشش این موسسه بر اساس قراردادهای منعقده با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تعیین می‌شود و عین توافق حاصله با هر دانشگاه به کارکنان به کار گرفته شده در واحدهای خدمتی دانشگاه توسط موسسه محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای این موسسه بیش از هر چیز رعایت کامل منافع کارمندان و دانشگاه‌ها مهم است و بر خلاف شرکت‌های پیمانکاری قبلی نیروی انسانی که صرفا نقش انتقال حقوق را به عهده داشته و سود حرف اول را برای آنها می‌زد، این موسسه، موسسه‌ای غیر تجاری، وابسته به هیات امنای ارزی وزارت بهداشت است و فرد خاصی در آن ذی نفع نیست و هر چه هم که باشد و هر درآمدی هم که باشد، صرف ارائه خدمات بهتر در سطح کشور خواهد شد.

 
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top