تاریخ انتشار: جمعه 1394/05/23 - 13:56
کد خبر: 175786

نرگس آبیار در مراسم رونمایی: «اشیا» با پول تو جیبی تهیه کنندگانش ساخته شد

خبرنامه دانشجویان ایران: هر کارگردانی فیلم‌هایی دارد که شاید رویش نشود که آن ها را به کسی نشان دهد اما «اشیاء...» جزو آن دسته از فیلم‌هایی برای من است که هم دوستش دارم و رویم می‌شود به دیگران نشانش دهم و بگویم این فیلم من است.

به گزارش فارس مراسم رونمایی از اولین فیلم سینمایی نرگس آبیار با نام «آشیاء از آنچه در آیینه میبینید به شما نزدیکترند» شب گذشته با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد

احسان کرمی اجرای مراسم را برعهده داشت و نرگس آبیار کارگردان و گلاره عباسی بازیگر فیلم از جمله کسانی بودند که پیش از نمایش فیلم کوتاه درباره آن صحبت کردند.

احسان کرمی ابتدا توضیحاتی درباره فیلم و جوایزی که کسب کرده است داد سپس از نرگس آبیار دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید. آبیار طی سخنانی گفت: ابتدا باید از همه افرادی که در این زمان که خیابان‌های شهر تهران پر از ترافیک است خود را به اینجا رسانده اند تشکر کنم. قدم سر چشم ما گذاشتید. دوستان و هنرمندان بزرگواری در جمع هستند و من به دلیل حضورشان خوشحالم.

وی در ادامه افزود: هر کارگردانی فیلم‌هایی دارد که شاید رویش نشود که آن ها را به کسی نشان دهد اما این فیلم جزو آن دسته از فیلم هایی برای من است که هم دوستش دارم و رویم می شود به دیگران نشانش دهم و بگویم این فیلم من است. همه ما کار های سفارشی انجام داده ایم و وقتی اذعان می کنیم فیلمی را دوست داریم بدین منظور است که برایش زحمت کشیده شده و به آن علاقه من هستیم.

آبیار گفت: «اشیا...» فیلمی از سینمای مستقل است و با پول توجیبی تهیه کنندگان ساخته شده است. او از زحمات گلاره عباسی برای فیلم تقدیر کرد.

گلاره عباسی که استاد بازیگری‌اش امین تارخ نیز جزو مدعوین بود از این گفت: خود را مهمان مخاطبانی می دانم که میزبان او هستند.

او که به تازگی ازدواج کرده است گفت: بسیار خوشحالم که امروز هر دو خانواده‌ام در اینجا حضور دارند، و ممنونم از کسانی که من را در این مدت حمایت کردند به خصوص امین تارخ که امروز در این جمع حضور دارد و من افتخار می‌کنم که وی استاد من بوده است.

بر پایه این گزارش در این آیین که با اقبال فراوان مخاطبان برگزار شد علاوه بر عوامل فیلم چهره‌هایی چون احسان کرمى، الهام پاوه‌نژاد، شقایق دهقان، لادن طباطبایى، محمدرضا هدایتى، شبنم مقدمى، لاله اسکندرى، امین تارخ، آناهیتا افشار، آزاده نامدارى، سروش صحت، على شادمان، حسین سلیمانى، عباس غزالى، سیما تیرانداز، مهرانه مهین ترابى، مژده لواسانى، حسن فتحى و حافظ ناظرى حاضر بودند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top