تاریخ انتشار: شنبه 1394/05/31 - 14:57
کد خبر: 176438

دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛

بخاطر بازگشایی لانه جاسوسی بر سر چه مذاکره کرده‌اید؟/ انگلیس نباید عذرخواهی رسمی کند؟

بخاطر بازگشایی لانه جاسوسی بر سر چه مذاکره کرده‌اید؟/ انگلیس نباید عذرخواهی رسمی کند؟

مسوولان اجرایی کشور نشان داده اند که اهل مذاکره و معامله یا به اصطلاح خودشان اهل تعامل با جهان اند. حال سوال ما از مسئولین کشور این است، بخاطر بازگشایی لانه جاسوسی انگلیس بر سر چه مذاکره کرده اید؟

خبرنامه دانشجویان ایران: دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای انزجار خود را از بازگشایی سفارت انگلیس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در قسمتی از این بیانیه آمده است: حمایت از فتنه 88 توسط همین سفارت خانه نیز بر هیچ کس پوشیده نیست مسوولان اجرایی کشور نشان داده اند که اهل مذاکره و معامله یا به اصطلاح خودشان اهل تعامل با جهان اند. حال سوال ما از مسئولین کشور این است، بخاطر بازگشایی لانه جاسوسی انگلیس بر سر چه مذاکره کرده اید؟

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هُوَ الَّذی أَخْرَجَ الَّذینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتابِ مِنْ دِیارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ ما ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ مانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَ قَذَفَ فی‏ قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنینَ فَاعْتَبِرُوا یا أُولِی الْأَبْصارِ

او کسی است که کافران اهل کتاب را در نخستین برخورد ( با مسلمانان ) از خانه هایشان بیرون راند! گمان نمی کردید آنان خارج شوند ، و خودشان نیز گمان می کردند که دِژهای محکمشان آنها را از عذاب الهی مانع می شود امّا خداوند از آنجا که گمان نمی کردند به سراغشان آمد و در دلهایشان ترس و وحشت افکند ، بگونه ای که خانه های خود را با دست خویش و با دست مؤمنان ویران می کردند پس عبرت بگیرید ای صاحبان چشم!

تاریخ گواهی می دهد و خدا را شاهد می گیریم که هر ملتی که از گذشته ی خود عبرت نگیرد دوباره تاریخ تلخ خود را تجربه خواهد کرد و آنگاهست که حسرت فرصت های از دست رفته و جان های فدا شده هیچ فایده ای نخواهد داشت. انگلیس خبیث بارها دشمنی خود را به ملت ایران ثابت نمودهاست. روباه پیر بعد از شکست های پیاپی در مقابل رئیسعلی دلواری دانست که باید استراتژی خود را در ایران تعییر دهد.

این گونه بود که با شهید نمودن این قهرمان توسط فردی خائن با گلوله ای از پشت سر! روباه پیر تبحر خود را در درس گرفتن از تجربه نشان داد و شیوه ی جدیدی را برای دشمنی خود با ملت ایران پیش گرفت، آری، سیاست استفاده از افراد نفوذی، خائن و وطن فروش توانست در کودتای 28 مرداد بستن قراردادهای ننگین همچون تالبوت ودارسی، زمینه چینی حمایت و پشتیبانی از کودتای رضاخان، منحرف نمودن مشروطه و زمینه چینی اعدام شیخ فضل .. نوری،امتحان خود را به خوبی پس دهد.

حمایت از فتنه 88 توسط همین سفارت خانه نیز بر هیچ کس پوشیده نیست مسوولان اجرایی کشور نشان داده اند که اهل مذاکره و معامله یا به اصطلاح خودشان اهل تعامل با جهان اند. حال سوال ما از مسئولین کشور این است، بخاطر بازگشایی لانه جاسوسی انگلیس بر سر چه مذاکره کرده اید؟

چه چیزی را معامله کرده اید؟ آیا این خبیث در سیاست خود در ایران تجدیدنظر  کرده است؟ مگر نه این که رهبر انقلاب فرمودند استکبار ستیزی همچنان ادامه دارد؟ آیا دیگر بریتانیا در زمره ی استکبار نیست؟ فأین تذهبون؟ آیا انگلیس به گرفتن غرامت اکتفا کرد؟ یا باید عذرخواهی رسمی نیز بکنیم انگلیس نباید بخاطر صدها جنایتی که در حق ملت ایران کرده است غرامت دهد؟ نباید عذرخواهی رسمی کند؟

آیا این کوه را به آن کاه فرضی به در کردید؟ مطالبه ی ما دانشجویان بعنوان نماینده ی ملت ایران تنها حفظ عزت خود در برابر دشمنان خونین اسلام و این ملت است. مسلما ما در برابر بازگشایی سفارتی که هیچ خدمتی به مردم  ایران نخواهد کرد احساس عزتمندی نمی کنیم همانا بازگشایی سفارتی که هیچ گونه خدماتی از جمله صدور روادید انجام نمی دهد، کارکردی جز پشتیبانی فعالیت های جاسوسی، سازماندهی اغتشاشات خیابانی و ترور دانشمندان متصور نیست. شما که اهل امتیاز و دادن و امتیاز گرفتن هستید باید به ملت ایران پاسخگو باشید بازگشایی سفارت روباه پیر چه امتیازی برای کشور ایران دارد؟

کسانی که ادعای بازی برد - برد را دارند باید توضیح دهند ، چه ضمانتی از انگلیس گرفته اند تا دیگر فکر خام اجرای انقلاب های رنگین در ایران نکند؟

روباه پیر باید بداند که زمان استعمار و سلطه سپری شده است. و استکبار ستیزی فرزندان خمینی تعطیل بردار نیست و در صورت باز گشایی مجدد لانه خود خواب غم انگیز تکرار فتنه 88 را فراموش کند و از خشم انقلابی ملت همیشه بیدار که گوشه کوچکی از آن را تجربه کرده است بهراسد. و آگاه باشد حرکت های مزورانه گذشته و آینده ی او همیشه در رصد امت بیدار اسلامی می باشد.

و من الله توفیق

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top