تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/06/02 - 16:28
کد خبر: 176700

مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد همچنان می تازند؛

کنسرت موسیقی این بار در دانشگاه آزاد رفسنجان

کنسرت موسیقی این بار در دانشگاه آزاد رفسنجان

روز چهارشنبه 28 مردادماه کنسرت موسیقی «محسن یگانه» در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد رفسنجان در دو سانس برگزار گردید که خبرها حکایت از وضعیت نامناسب پوشش و رفتارهای خارج از شئون دانشگاهی در این مراسم دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: روز چهارشنبه 28 مردادماه کنسرت موسیقی «محسن یگانه» در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد رفسنجان در دو سانس برگزار گردید که خبرها حکایت از وضعیت نامناسب پوشش و رفتارهای خارج از شئون دانشگاهی در این مراسم دارد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد رفسنجان با حضور در دفتر امور فرهنگی این دانشگاه نسبت به آنچه عدم توجه مسئولان این دانشگاه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر عدم ترویج موسیقی در محیط دانشگاهی می دانستند اعتراض کردند. که مسئولین دانشگاه با بیان اینکه این مراسم از سوی مؤسسات خارج از دانشگاه برگزار شده و دانشگاه صرفاً سالن را اجاره داده است معتقد بودند که این با فرمایشات رهبری در تضاد نمی باشد.

گفتنی است روز جمعه 30 مردادماه حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز با اشاره به برگزاری کنسرت موسیقی و اعتراضات دانشجویی و مردمی صورت گرفته شده به وضعیت نامناسب حاصل از آن در سطح شهرستان رفسنجان واکنش نشان داد و بیان داشت: خانه‌ای که در آن آوازه‌خوانی صورت گیرد مرگ ناگهانی در آن رخ می‌دهد امام رضا(ع) فرمودند «چون حق و باطل از هم جدا شوند غنا در طرف باطل قرار می‌گیرد»

وی در ادامه با بیان اینکه کلمه کنسرت بار منفی دارد، در کنسرتی که در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار شد کسانی نبودند که در تشییع جنازه شهدا شرکت کردند، افراد نباید به خود اجازه دهند به آرامش و آسایش مردم لطمه وارد کنند فرد می گوید ما برگزار کردیم و مسئولان چیزی نگفتند مگر مسئولان با شما موافق هستند که بخواهید چنین غلط‌هایی انجام دهید. در ۲۴ ماه رمضان در جمع دانشجویانی که خدمت رهبر رسیده بودند یکی از دانشجویان برگزاری کنسرت در دانشگاه مطرح کردند که حضرت آقا فرمودند «یکی از غلط ترین کارهایی که در دانشگاه صورت می‌گیرد کنسرت‌های موسیقی است»

امام جمعه رفسنجان با هشدار به مسئولان دانشگاه آزاد گفت: فضای دانشگاه نباید آلوده به معصیت شود سالنی که در دانشگاه ساخته می‌شود جایز نیست بخواهد از حرام در آمد کسب کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top