تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/06/03 - 08:00
کد خبر: 176701

اولین گام پروژه «جریان تغییر» برای پساتوافق

‫تشکیل مجلس «پلوخورها»، مجلس آمریکایی‬

‫تشکیل مجلس «پلوخورها»، مجلس آمریکایی‬

«مجلس آمریکایی» منتهای آمال جریان «تغییر» در پروژه طولانی مدت توافق هسته ای است. برای تحقق این هدف قرار است مهره های شطرنج «تغییر» هرکدم کار خودشان را بکنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: «مجلس آمریکایی» منتهای آمال جریان «تغییر» در پروژه طولانی مدت توافق هسته ای است. برای تحقق این هدف قرار است مهره های شطرنج «تغییر» هرکدم کار خودشان را بکنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ لشکر پلوخورها به صف می شوند تا در اتحادی که همان اصحاب فتنه را در خود جای داده است، برای «توافق به هر قیمتی» سینه چاک کنند. این جریان وظیفه دارد تا با هر پدیده ای که به گمان آنان مخل مذاکرات است، برخوردهای تند و زننده داشته باشند. مصادیق این برخوردهای تند را در عصبانیت از شعار «مرگ بر آمریکا»ی مردم در روز تشییع شهدای غواص و حمله به منتقدان شوخی و جدی توافق هسته ای دیدیم. آنها حتی به بهنوش بختیاری و جناب خان هم رحم نکردند و بقال و سلمونی و مردم عادی را هم به لیست راننده تاکسی ها و لبوفروش ها اضافه کردند.

شعار در تشییع شهدای غواص

شورای نگهبان قطعا به اظهار نظرها اعتنایی نخواهد کرد و کار خودش را می کند، با این حال «جریان تغییر» حمله به این شورا و تضعیف این نهاد را آغاز کرده اند. «برای رد صلاحیت ها برنامه داریم»، جمله ای بود که یکی از نیروهای اصلی اصلاح طلب به زبان آورد تا مگر ریس جمهور را هم متقاعد کند که به جای ائتلاف با لاریجانی و چند اصولگرای سنتی دیگر با نیروهای اصلی جریان تغییر ائتلاف کند.

رییس جمهور اما خود در پازل «پروژه تغییر» ایفاگر نقش مهمی است. اصلاح طلبان که حتی خودی هایشان را به خاطر رو کردن خیانتهای این جریان تحت فشار قرار می دهند، در نهادهای دیگر سندهای جدی تری از خیانت دارند. روحانی قسم اصلاح طلبی اش را با همان اظهاراتش درباره شورای نگهبان به پیاده نظام «جریان تغییر» هدیه کرد تا فردا روزی مثل رهامی نگویند:« مگر ما مرض داشتیم که هزینه دادیم، اگر کمک نمی کردیم جلیلی به روی کار می آمد.»

اظهارت روحانی دسته چندم حرفهای جریان تجدید نظر طلب در سالهای دوم خرداد بود، اما برای امروز و فردای انتخاباتی «جریان تغییر» کافی بود.

وقتی یکی از اعضای بدسابقه حزب جدید التاسیس «اختلاف ملت» می گوید، اولین نتیجه پساتوافق در داخل کشور دور هم جمع شدن اصلاح طلبان اسم و رسم دار (فتنه گران سال 88) است، یعنی «پروژه تغییر» دارد خوب پیش می رود.

دیروز هم که نیروهای mi6با «کیفهای انگلیسی» و درب باز باغ خیابان فردوسی چشم و چراغ فتنه را روشن کردند، مرحله دیگری از این پروژه خوب پیش رفت.

حتما قرار نیست کسی داخل باغ سفارت انگلیس، بشقاب به دست منتظر پلوی دیگ های انگلیسی باشد، همینکه هاموند به بی بی سی می گوید: «آنچه در مورد ایران اهمیت دارد رفتار ایران در قبال بازیگران منطقه چه اسرائیل و چه دیگر کشورهاست که معلوم می‌شود ایران دیگر تهدیدی برای آنها نیست.»، برای هفت پشت استکبار کافی است. همین که یکی از مقامات ارشد ارتش اسراییل می گوید: رویدادی چشمگیر در ایران در جریان است و تحولات ایران تاریخی به نظر می‌رسد.یعنب تا اینجای پروژه خوب پیش رفته است. البته به خیال خام، چرا که خودشان هم می دادند بالا بروند و پایین بیایند، امنیت اسراییل تامین نخواهد شد.حالا اما پروژه نغییر است دیگر، دارند کار خودشان را می کنند بلکه بشود آنچه می خواهند و خدا می داند که «فی صدورهم اکبر».

وقتی اوباما می گوید: «جوانها باید در ایران تغییر ایجاد کنند.» نه این است که واقعا به تغییراتی که جوانها ایجاد می کنند، امیدوار است. او در دوران تازه موافقت خود را با سیاست های مثلا تنش زدایانه و تیترهای «پرواز مستقیم تا نیویورک» که به صورت انبوه از رانت دولتی جمهوری اسلامی بهره می برند اعلام می کند.

اوباما به غربگرایان داخلی پیام می دهد. پیام او دریافت می شود که هاشمی رفسنجانی از بازگشایی سفارت آمریکا صحبت می کند و اظهاراتی دارد که خود آمریکاییها با تعلل انها را مطرح می کند. اینکه هاشمی می گوید: غرب از ما چیزی جز شفافیت نمی خواهد. هاشمی و کارگزاران «پیام را کاملا دریافت کرده اند.»

«پروژه تغییر» خیلی وقت است که کلید خورده است. و در انتخابات آتی قرار است بازیگران نمایش تغییر جسورتر از این هم بشوند، برای شکل دادن «مجلس فتنه، مجلس آمریکایی»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top