تاریخ انتشار: شنبه 1394/06/07 - 15:41
کد خبر: 177202

۱۶۰ مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی؛

جنایات انگلستان علیه مردم ایران یک هولوکاست واقعی است

جنایات انگلستان علیه مردم ایران یک هولوکاست واقعی است

سازمان مجاهدین خلق ایران، داعش، انجمن پادشاهی ایران، پژاک و حمایت از فتنه ی سال 1388 که کمکهای اطلاعاتی و اقتصادی خود را از طرق سفارت خود در تهران و کشورهای حاشیه ی خلیج فارس انجام دادند.

خبرنامه دانشجویان ایران: ۱۶۰مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی کشور بیانیه ای را در رابطه با بازگشایی سفارت انگلیس صادر کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در قسمتی از این بیانیه آمده است: مثنوی هفتاد منی که انگلیس ها از خود در باب جنایات بجا گذاشتند آنقدر گسترده است که می بایست در دادگاههای بین المللی مورد پیگیرد و محاکمه قرار بگیرند و نه تنها اینطور نبوده بلکه غرب و انگلستان، کشورهای دیگر را مورد چالش قرار می دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سخن گفتن از انگلستان و نقض قوانین بین المللی و دخالتهای آشکار این کشور در سیاست کشورهای مختلف خصوصا کشورهای آسیایی و حتی اروپایی همواره یکی از نقاط دردناک تاریخ بوده است. دخالت و استعمار کشورهایی چون ایرلند، اسکاتلند، ولز که روزگاری همراه با انگلستان کشور و دولت بریتانیا را تشکیل می دادند و در حال حاضر به ظاهر جدا شده اند اما همچنان سایه ی استعمار را بر روی سر خود را احساس می کنند، از طرفی دخالت در کشورهایی چون هندوستان و عراق همگی روح و خوی استکباری انگلستان را تداعی می کنند.

اما کشوری دیگری در منطقه ی غرب آسیا وجود داشته که بیشترین هجمه را از طرف دولت متخاصم انگلستان متحمل شده است و آن ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران است. لازم است با بازگشایی رسمی سفارت انگلستان در تهران و افتتاح رسمی دفتر بی بی سی در تهران نکاتی به صورت خلاصه همراه با اقدامات غیر انسانی دولت انگلستان در عرصه ها ی سیاسی و اقتصادی مرور شود:

از آغازین روزهای ارتباط گیری دولت و ملت ایران با دولت انگلستان که به دوران قاجار و حتی قبل تر از آن  تا عصر حاضر دولت انگلستان هیچگاه از خوی استکباری و رفتار مکارانه ی خود بازنگشته است و بطور بسیار موذیانه اقدامات جنایت آمیز خود را تکرار کرده است که به علت بزرگ و مستمر بودن این اقدامات بخشی از آنها به اختصار عنوان می شود:

1. ترور فیزیکی و هویتی شخصیتها

الف. از میان برداشتن و ترور شخصیتهای مخالف دولت انگلستان خصوصا در عصر مشروطیت که منجر به اعدام شهید شیخ فضل الله نوری شد.

ب. توطئه قتل امیرکبیر به علت مخالفت با سیاستهای استعماری مبارزه با ترویج بهاییت زاییده ی انگلیس

2. مقابله با قیامهای مردمی

الف. مقابله با نهضت ضد استعماری و استقلال طلبانه ی جنگل که منجر به شهادت میرزا کوچک خان شد.

ب. مقابله با قیام دلیران تنگستان که در نهایت شهید رییس علی دلواری را از بین بردند.

ج. همکاری و دادن نقشه ی راه به امریکا در ایجاد کودتای 28 مردادماه سال 1332 هجری شمسی برای ملی شدن صنعت نفت ایران

3. جدایی مناطق ارضی از ایران

الف. جدایی افغانستان از ایران در زمان قاجاریه که در آن دوران ((مستر مک نیل)) سفیر انگلستان باعث جدا شدن هرات از خاک ایران شد.

ب. در جریان جداسازی کشور فعلی بحرین از ایران، انگلیس نقش بسزایی داشته که موجب تصرف جزایر سه گانه ی ایرانیها تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی شد

ج. طرح جداسازی خوزستان با شروع انقلاب اسلامی و حمله به شهر خرمشهر با هدف نابودی انقلاب اسلامی

4. حمایت از تحریم های غیر قانونی و غیر انسانی علیه مردم ایران پس از انقلاب اسلامی ایران

الف. تحریم های اقتصادی به بهانه ی مذاکرات هسته ای

ب. تحریم های شخصیتهای سیاسی و نظامی به بهانه ی نقض حقوق بشر

5. حمایت،ایجاد، آموزش، و پذیرفتن گروهکهای تروریستی و تکفیری چون: سازمان مجاهدین خلق ایران، داعش، انجمن پادشاهی ایران، پژاک و حمایت از فتنه ی سال 1388 که کمکهای اطلاعاتی و اقتصادی خود را از طرق سفارت خود در تهران و کشورهای حاشیه ی خلیج فارس انجام دادند.

با همه ی این اوصاف و اقدامات جنایت آمیز انگلستان علیه مردم ایران، این مسائل را در کنار احتکار اقلام غذایی توسط تاجران انگلیسی و تشنج و نابودی بازار ایران از این طریق و صادرات اقلام غذایی ایران از طریق همین احتکار و فروش اقلام غذایی به کشورهای اروپایی که از فرط گرسنگی منجر به کشته شدن ده میلیون ایرانی طی  سالهای 1296-1298 پس از جنگ جهانی دوم شد را می توان قرار داده تا همگان از جمله دولتهای غربی بدانند که یک هولوکاست واقعی در ایران اتفاق افتاده است.

مثنوی هفتاد منی که انگلیس ها از خود در باب جنایات بجا گذاشتند آنقدر گسترده است که می بایست در دادگاه های بین المللی مورد پیگیرد و محاکمه قرار بگیرند و نه تنها اینطور نبوده بلکه غرب و انگلستان، کشورهای دیگر را مورد چالش قرار می دهند.

دولت انگلستان بداند با بازگشایی رسمی سفارت خود در تهران رویکرد عدم اعتماد مردم متدین ایران و جناح حزب الله تغییری نکرده و این مردم ایران هستند که مانند گذشته مطالبه گر بوده و انگلیسی ها باید پاسخ گوی ملت ایران باشند.

دولتمردان انگلستان آگاه باشند افتتاح دفتر بی بی سی در تهران چیزی از خباثت های انگلستان را از اذهان مردم ایران کم نخواهد کرد.

دانشجویان انقلابی همچنان از مسئولین خود می‌خواهند که نسبت به خوی استکباری غربی ها خصوصا دولت انگلستان واکنش درخور نشان داده و در صورت فتنه گری های آتی و اقدامات مشابه سالهای پیشین دولت انگلستان که دوباره زمزمه های این اقدامات به گوش می رسد، با قاطعیت به مقابله با دولت انگلستان برخیزند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top