تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/06/08 - 09:55
کد خبر: 177244

اقدامات دانشگاه شهید چمران برای بهبود وضعیت خوابگاه‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به خوابگاه جدید در حال احداث دانشگاه، خاطرنشان کرد: قرار بود این بلوک خوابگاهی آبان‌ماه به بهره‌برداری برسد که پیمانکار این پروژه اعلام کرد تا آن زمان آماده بهره‌برداری نخواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویی دانشگاه شهیدچمران اهواز با بیان این‌که میزان فرسودگی خوابگاه‌های دانشجویی بالا است، گفت: تا حدی که اعتبارات اجازه دهد، عملیات تعمیر و تجهیز در تمام خوابگاه‌های دانشگاه انجام می‌شود.

دکتر محمدرضا علم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شهیدچمران، اظهارکرد: بخشی از تعمیرات اساسی در حال انجام است؛ همچنین رنگ‌آمیزی دیوارهای خوابگاه‌ها، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و دستگاه‌های آب‌سردکن و از این قبیل موارد در فصل تابستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی درباره ظرفیت خوابگاهی دانشگاه شهیدچمران، افزود: به دلیل مشکلاتی که از نظر استهلاک و فرسودگی ساختمان‌ها وجود دارد برخی از خوابگاه‌ها از مدار سرویس‌دهی خارج می‌شوند و ممکن است که خوابگاه‌های جدید وارد مدار شوند و به همین جهت ظرفیت خوابگاهی دانشگاه متغیر است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به خوابگاه جدید در حال احداث دانشگاه، خاطرنشان کرد: قرار بود این بلوک خوابگاهی آبان‌ماه به بهره‌برداری برسد که پیمانکار این پروژه اعلام کرد تا آن زمان آماده بهره‌برداری نخواهد شد.

علم با بیان این‌که امکان ارایه خوابگاه به تمام دانشجویان وجود ندارد، گفت: دانشگاه نسبت به ارایه خوابگاه به دانشجویان شبانه و پردیس تعهدی ندارد؛ همچنین مطابق قانون به دانشجویانی که مسافت شهر محل سکونت آن‌ها با دانشگاه کمتر از 100 کیلومتر باشد، خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

وی در پاسخ به این‌که آیا به همه دانشجویان ورودی جدید خوابگاه ارایه می‌شود، تصریح کرد: پس از اعلام اسامی دانشجویان جدیدالورود از سوی سازمان سنجش مشخص می‌شود که ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه شهیدچمران پاسخگوی تمام دانشجویان است یا خیر.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص وضعیت نامناسب خوابگاه‌های دانشجویی از نظر فضا و امکانات، اظهارکرد: متأسفانه با توجه به تعداد زیاد دانشجویان و تراکم بالای خوابگاه‌ها، میزان استهلاک بالا و به‌طور معمول این وضعیت خوابگاه‌ها در سطح کشور است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top