تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/06/09 - 11:17
کد خبر: 177384

هشدار یامین‌پور درباره رواج پدیده فرزند حرام زاده؛

نمی‌توانم تصور کنم در جامعه‌ای باشم که از هر دو نفر یک نفر حرام زاده باشد +عکس

نمی‌توانم تصور کنم در جامعه‌ای باشم که از هر دو نفر یک نفر حرام زاده باشد +عکس

در مرکز کنترل آسیب های اجتماعی آمار فرزندان خارج از ازدواج را در سالهای اخیر می توانید ببینید. ایسلند با 67 درصد فاجعه بارترین وضعیت را دارد. کشور های اروپای شرقی هم اوضاع عجیبی دارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: وحید یامین پور در جدیدترین پست اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان "بحران حرام زاده ها" نوشت: نمی توانم تصور کنم در جامعه ای باشم که از هر دو نفر یک نفر حرام زاده باشد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وی در این پست با ارائه آمارهایی از عادی شدن پدیده فرزندان حرام زاده در جوامع غربی و رواج آن در ایران نوشت: در مرکز کنترل آسیب های اجتماعی آمار فرزندان خارج از ازدواج را در سالهای اخیر می توانید ببینید. ایسلند با 67 درصد فاجعه بارترین وضعیت را دارد. کشور های اروپای شرقی هم اوضاع عجیبی دارند.

در امریکا هم حدود41 درصد فرزندان خارج از روابط رسمی هستند. یعنی فقط مادر دارند. و البته این آمار بدون احتساب نوزادان بسیاری است که سقط می شوند.

بر اساس این گزارش اینها بچه‌هایی هستند که نطفه شان در رابطه هایی دوستی ایجاد شده... یا در مهمانی ها و خوشگذرانی های همراه مستی.

منبع این آمار را می توانید با جستجوی کلید واژه هایی چون  Birth Unmarried و Non marital Child و لینک های زیر مشاهده نمایید:

http://www.cdc.gov/nchs/fastats/unmarried-childbearing.htm

http://www.cdc.gov/nchs/data/databriefs/db162.htm

داشتم فکر می کردم اطراف ما در میان صدها دوست و آشنا و همسایه کسی رو به خاطر میارم که حرام زاده باشد؟ یا حتی در محله یا کار یا... یعنی این ماجرا در جامعه ما بسیار بسیار نادر و اندک است. نمی توانم تصور کنم در جامعه ای باشم که از هر دو نفر یک نفر حرام زاده باشد. خانواده و محیط تعلق اساسی ترین محمل جامعه پذیری و هویت سازی است. جامعه ای که خانواده نداشته باشد محکوم به نابودی است ولو با بالاترین سطح تکنیک... خدا جامعه ما را نجات دهد!

ظهرالفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس
یرید الانسان لیفجر امامه
پ ن: خداوند مکررا هشدار می دهد که از حدود الهی تجاوز نکنید: فمن اعتدی وراء ذالک فاولیک هم العادون... نتیجه تعدی ، نابودی انسان است.

براساس این گزارش این در حالیست که طی سال های اخیر خبرهایی در خصوص برخی زندگی های غیرشرعی تحت عناوینی همچون ازدواج سفید در کشور شنیده می شود که نشان از سمت و سوی برخی از زندگی ها به سمت سبک زندگی غربی می باشد که نتیجه این راه نرفته از هم اکنون هویداست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مجروح
1394/06/10 - 11:50

آقای یامین پور علت گرایش به این سمت چه بوده؟ کار فرهنگی در چه سطحی انجام شده که جامعه ما هم دارد مبدلی از همان جوامع به گفته ی شما غربی می شود؟ مسئولین کنترل اتومبیل جامعه را رها کرده اند و دنبال دعوای سیاسی و شخصی خودشان اند آنها را چه به جامعه و مردم!!! به قول مرحوم شریعتی دانشمندان و نخبگان و اندیشمندان چراغها، و مردم، موتور محرک یک جامعه اند. دلیل این وارو زدن، سوختن چراغهای اتومبیل است. کار فرهنگی اکنون ما چه در تهران چه در جنوب مظلوم کشور، غریبانه انجام می گیرد و هیچ تاثیری ندارد. کجا هستند جامعه شناسان ما؟ روش نامناسب کار فرهنگی منجر به اسلام زدایی حداکثری شده است و پیش چشم تمام دغدغه مندان، فرهنگ علوی و انقلابی دارد ذبح می شود. لطفا چشم باز و مغز خواب نیاشیم. اگر امثال کسروی ها الان دوباره نظرات دهه 30 خود را تکرار می کردند فاجعه عظیمی حادث میشد که من و شما هم جایمان اینجا نبود. به امید ظهور مهدی(عج) باید بود این اوضاع با دستان آلوده ما درست نمی شود.
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top