تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/06/11 - 15:31
کد خبر: 177697

اینستاگرام دایرکت تبدیل به سرویس پیام‌رسان واقعی می‌شود

اینستاگرام دایرکت تبدیل به سرویس پیام‌رسان واقعی می‌شود

در آذرماه سال ۱۳۹۲ اینستاگرام سرویس اینستاگرام دایرکت خود را معرفی کرد که اجازه‌ی ارسال عکس در قالب یک چت تصویری خصوصی را ممکن می‌کرد؛ اما محدودیت‌های داشت که در بروزرسانی جدید این سرویس به طور کامل برداشته شده‌اند. با زومیت همراه باشید.

خبرنامه دانشجویان ایران: در آذرماه سال ۱۳۹۲ اینستاگرام سرویس اینستاگرام دایرکت خود را معرفی کرد که اجازه‌ی ارسال عکس در قالب یک چت تصویری خصوصی را ممکن می‌کرد؛ اما محدودیت‌های داشت که در بروزرسانی جدید این سرویس به طور کامل برداشته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اینستاگرام دو سال قبل سرویس اینستاگرام دایرکت خود را معرفی کرد که محدودیت‌های بسیاری داشت. از آن جمله می توان به نبود امکان پاسخ دادن به تصویر ارسالی دوست خود بوسیله‌ی تصویر دیگر و یا حتی ارسال متن اشاره کرد که اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود تمامی این محدودیت را برطرف کرده است.

تنها ۸۵ میلیون نفر از ۳۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام از این سرویس بهره می‌برند که می‌توان یکی از بزرگ‌ترین دلایل آن را عدم امکان ارسال تصاویر از فید دانست. حتما در زیر تصاویر مختلف علامت @ را مشاهده کرده‌اید که برای جلب نظر یک فرد مشخص در زیر یک عکس کامنت گذاشته می‌شود. اینستاگرام امیدوار است تا با بوجود آمدن ارسال مستقیم این کامنت‌ها از بین رفته و جای خود را به اینستاگرام دایرکت بدهند.

حالا می توانید اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی، صفحات هش‌تگ و پروفایل‌ها را به صورت مستقیم از فید خود با فردی خاص به اشتراک بگذارید. به علاوه در چت اینستا دایرکت خود می‌توانید تا ۱۵ نفر را نیز اضافه کنید.

حالا چت‌ها در اینستا دایرکت به صورت چت‌های متنی مرتب شده‌اند و می‌توان جواب عکس را با ایموجی‌ها، متن و یا یک تصویر از خود که بوسیله‌ی اپلیکیشن دوربین تعبیه شده در چت گرفته‌اید، داد.

البته مدل خصوصی‌سازی دایرکت تغییر نکرده و مانند گذشته است. هر کسی می‌تواند پیام ارسال کند؛ اما اگر فرد دریافت کننده جزء دوستان او نباشد پیام در حالت انتظار باقی مانده و با کسب اجازه از فرد دریافت کننده به دست وی می‌رسد. اگر این پیام را رد کنید دیگر از آن فرد ارسال کننده پیامی از طریق دایرکت دریافت نخواهید کرد. در چت‌های گروهی نیز برای مشاهده و اضافه شدن به آن باید با سازنده‌ی گروه در اینستاگرام دوست باشید و اگر حساب کاربری شما خصوصی باشد، تنها افرادی که در لیست دوستان شما قرار دارند قادر به مشاهده‌ی پیام‌ها خواهند بود.

دایرکت محدودیت‌های خود را نیز دارد که از آن موارد می توان به محدودیت ۱۵ کاربر در هر چت و نبود امکان دانلود عکس‌ها اشاره کرد؛ اما با بهبود این سرویس اینستاگرام روح پیام‌رسان خود را دوباره بدست خواهد آورد و فیس‌بوک نیز که در حال حاضر بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را در قالب واتس‌اپ و مسنجر خود دارد می‌تواند شاهد ظهور سومین عضو از این خانواده باشد.

گفتنی است از امروز بروزرسانی برای اینستاگرام دایرکت برای دو پلتفرم اندروید و iOS آماده‌ی دانلود خواهد بود.

منبع: THEVERGE

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top