تاریخ انتشار: جمعه 1394/06/13 - 14:10
کد خبر: 177824

عرضه مرورگر موزیلا برای iOS

عرضه مرورگر موزیلا برای iOS

موزیلا تصمیم خود را عملی کرد و بالاخره تا پایان سال میلادی جاری، کاربران iOS می‌توانند از این مرورگر در دستگاه‌های اپلی بهره‌مند شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: موزیلا تصمیم خود را عملی کرد و بالاخره تا پایان سال میلادی جاری، کاربران iOS می‌توانند از این مرورگر در دستگاه‌های اپلی بهره‌مند شوند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بنا به اعلام موزیلا، نسخه پیش نمایش این مرورگر در کشور نیوزیلند منتشر شده است تا آن‌ها بتوانند بازخورد کاربران را نسبت به نسخه جدید iOS بدانند. پس از این نیز کشورهای دیگر جهت این بررسی انتخاب خواهند شد تا در نهایت با بررسی این بازخوردها، تا قبل از پایان سال میلادی جاری شاهد حضور این مرورگر در تمامی کشورها باشیم.

نسخه پیش نمایش مرورگر فایرفاکس iOS حاوی یک ویژگی به نام Intelligent Search یا جستجوی هوشمند است که به شما در رابطه با جستجوهایتان پیشنهادهای مرتبطی می‌دهد. در این نسخه همچنین امکان انتخاب موتور جستجوی پیش فرض نیز وجود دارد.

فایرفاکس همچنین امکان همسان سازی و انتقال رمزهای عبور، تب‌ها و  دیگر اطلاعات فایرفاکسی شما را در دیگر سیستم عامل‌ها از طریق اکانت فایرفاکس فراهم می‌آورد. همچنین قابلیت Visual Tabs نیز به شما امکان ردیابی و همسان‌سازی تب‌های باز شده را می‌دهد.

آن‌طور که از عملکرد فایرفاکس برمی آید آن‌ها به بازخوردهای کاربران اهمیت فراوانی می‌دهند، به همین خاطر آن‌ها به کاربران امکان ارسال بازخورد از داخل برنامه را نیز می‌دهند.

جا دارد اینجا به ماه آذر گذشته برگردیم که در آن موزیلا تصمیم گرفت تا بعد از کشمکش‌های بسیار نسخه مخصوص iOS مرورگر فایرفاکس را برای کاربران اپلی منتشر کند. این اقدام موزیلا بدین معنا است که آن‌ها حاضر شدند مرورگرشان را با وجود اینکه موتور رندرینگ برای خودشان نباشد، منتشر کنند. در واقع دلیل و مشکلی که سبب شده بود تا به اینجا موزیلا اقدامی برای انتشار نسخه iOS نکند از آنجا ناشی می‌شد که آن‌ها تصمیم گرفته بودند تا زمانی که اپل برخی سیاست‌های محدودکننده خود را در قبال مرورگرهای اپل استور برندارد، صبر کنند. اما در نهایت به نظر می‌رسد که قدرت اپل بر اراده موزیلا پیروز شده و آنها تسلیم سیاست اپل شده‌اند. اقدامی که در هر حال باعث خوشحالی کاربران فایرفاکس در دستگاه‌های اپلی خواهد شد.

منبع: phonearena

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top