تاریخ انتشار: جمعه 1394/06/20 - 20:46
کد خبر: 178557

واکنش امام جمعه اهواز به کمپین «خودروی داخلی ممنوع»

خبرنامه دانشجویان ایران: امام جمعه اهواز گفت: طرح خرید خودروی داخلی ممنوع از حلقومی بالا می‌آید که پر از کینه و عداوت دشمن نسبت به ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از طرح ممنوعیت خرید خودروی داخلی توسط برخی سایت‌ها اظهار کرد: در بررسی این بحث به شکل جدی هدایت خارجی مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: مخالفان نظام و کشور به شکل جدی میدان‌دار این موضوع و در سایت‌های اینترنتی خود اعلام کردند که خودروی داخلی نخرید و خرید خودروی داخلی ممنوع است.

وی ادامه داد: البته این موضوع در سایت‌های مختلف به بحث گذاشته شده و نظر جدی من این است که این فریاد دشمن بوده و از حلقومی بالا می‌آید که پر از کینه و عداوت دشمن نسبت به ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: این بحث با معیشت 600 هزار کارگر در صنعت خودروسازی سرو کار دارد لذا بیکار شدن این عده خواست جدی دشمنان نظام برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم آگاه ایران اسلامی همواره نشان دادند که گول توطئه‌های دشمن را نخورده و تحت تأثیر وسوسه‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

موسوی جزایری افزود: در این حال انتظار از صنعت خودروسازی کشور برای افزایش کیفیت و توجه به مطالبات به حق مردم جدی است و مدیران این شرکت‌ها بایستی به نظر مردم احترام بگذارند.

خطیب جمعه اهواز در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: مقام معظم رهبری مکرر می‌فرمایند، «اقتصاد مقاومتی و این اقتصاد به معنای تولید داخلی است» و این ممنوعیت نخریدن خودرو دقیقا فریادی بر ضد فرمایشات مقام معظم رهبری است البته من می‌دانم که مردم عزیز هوشیار بوده و مراقب توطئه‌های دشمن هستند.

امام جمعه اهواز در ارتباط با آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: به خاطر اشتغال و همچنین برای اینکه بسیاری از جوانان خوزستان بیکار بوده و آسان‌ترین راه برای اشتغال این است که آموزش کامل فنی داشته و مهارت‌هایی را در زمینه‌های مورد نیاز صنایع و حتی برق، آب، گاز، یخچال و تلوزیون را داشته باشند، از مسئولان خواستیم تا بخشی از زمین بلااستفاده مصلا را موقتا در اختیار آن‌ها قرار داده تا کار آموزش‌های مهارتی پیش برود.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان به سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی علیه السلام اشاره و خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه مصادف با سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) با امیرالمومنین (ع) است و در حکومت‌های اسلامی این روز را با عنوان روز ازدواج نامگذاری کرده‌اند.

وی خواستار توجه جدی خانواده‌ها به تسهیل در ازدواج جوانان شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مؤذّن
1394/06/21 - 11:06

بسمه تعالی/ حاج‌آقا، به تمرین همدلی و همکاری مردم در دفاع از منافع‌شان، کمک نمایید و سرزنش و تذکرتان را متوجه تولیدکنندگان محصولات بی‌کیفیت داخلی کنید! این روش به حفظ منافع ملّی نزدیک‌تر است.
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top