تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/07/14 - 08:39
کد خبر: 181217

نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به علی لاریجانی؛

طرح فوریتی بیش از آنکه در راستای تامین منافع ملی باشد، تضمین کننده اهداف مشترک شما با آقای رییس جمهور است

طرح فوریتی بیش از آنکه در راستای تامین منافع ملی باشد، تضمین کننده اهداف مشترک شما با آقای رییس جمهور است

اگر خواهان حفظ عزت و کرامت مجلس شورای اسلامی بوده و خواستار نگاهداری و نگهبانی از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی هستید؛ بهتر است که طرحی دیگر با قدرت جهت حفظ دستاوردهای هسته ای کشور را به صحن مجلس ببرید.

خبرنامه دانشجویان ایران: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل  دانشگاه های سراسر کشور نامه ای را خطاب به علی لاریجانی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این نامه که درباره اتفاقات روز ارائه گزارش کمیسیون برجام در مجلس بود، آمده است: متاسفانه به نظر می رسد بیش از آنکه این طرح در راستای تامین منافع ملی کشور باشد، تضمین کننده اهداف مشترک شما با آقای رییس جمهور می باشد. از سستی طرح مطرح شده در مجلس می توان پی به نقش پر رنگ بازی های سیاسی در ارایه این طرح برد.

متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

برادر گرامی جناب آقای دکتر لاریجانی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضر می باشید از زمان آغاز فرآیند مذاکرات هسته ای در دولت یازدهم از مجلس شورای اسلامی انتظار می رفت که با بررسی و پیگیری این مذاکرات خود را در رأس امور نگاه دارد که متاسفانه این امر به درستی محقق نشد تا اینکه چندی پیش و پس از مدت ها انتظار و با اصرار دلسوزان کمیسیون تخصصی بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی تشکیل گردید.

این کمیسیون پس از برگزاری جلسات متعدد با شخصیت های متخصص گوناگون و پس از رایزنی های گسترده گزارشی را تهیه کرد که در صحن علنی مجلس نیز خوانده شد.

اما در کمال حیرت در روز قرائت گزارش کمیسیون برجام در مجلس، فوریت طرحی در صحن علنی به تصویب رسید که هیچگونه تناسبی با گزارش کمیسیون تخصصی بررسی برجام ندارد.

سوال هر ناظر عاقلی در این میان این است که اگر قرار بود طرح مصوب در مجلس تناسبی با گزارش کمیسیون نداشته باشد چرا حدود دو ماه عده ای از نمایندگان خود را درگیر این کمیسیون نموده و وقت خود و متخصصان را بیهوده تلف نمودند؟ و ملت را دو ماه درگیر و منتظر گزارش کمیسیونی نمودند که قرار بود نتیجه اش به هیچ کاری نیاید!

گذشته از عدم تناسب گزارش کمیسیون تخصصی برجام، طرحی که فوریت آن در مجلس تصویب شد بسیار ضعیف بوده و به هیچ عنوان صیانت گر مناسبی از دستاوردهای هسته ای کشورمان و پاسدار محکمی از حقوق ملت بزرگ ایران نخواهد بود.

آقای دکتر

متاسفانه به نظر می رسد بیش از آنکه این طرح در راستای تامین منافع ملی کشور باشد، تضمین کننده اهداف مشترک شما با آقای رییس جمهور می باشد. از سستی طرح مطرح شده در مجلس می توان پی به نقش پر رنگ بازی های سیاسی در ارایه این طرح برد.

آقای لاریجانی

اگر خواهان حفظ عزت و کرامت مجلس شورای اسلامی بوده و خواستار نگاهداری و نگهبانی از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی هستید؛ بهتر است که طرحی دیگر با قدرت جهت حفظ دستاوردهای هسته ای کشور را به صحن مجلس ببرید.

قطعا گزارش کمیسیون برجام میتواند مرجع مناسبی برای تدوین طرح محدودیت سازی در برابر نقاط نفوذ کننده برجام باشد.

رفتار امروز نمایندگان در حفظ منافع ملی و یا خدای نکرده حرکت در جهت منافع جناحی و سیاسی شاخص مناسبی برای رأی و یا عدم رأی ملت به آنها در انتخابات پیش رو خواهد بود پس از نمایندگان دلسوز مجلس خواستاریم اگر در تهیه این طرح همکاری رییس مجلس را ندیدند از تدوین و مطرح کردن طرح دست برندارند که خداوند انشاءالله با صابران است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top