تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/07/15 - 10:36
کد خبر: 181363

پاسخ دانشگاه ارومیه در پی پخش تصاویر سران فتنه در جشن جدیدالورودها؛

بایـــد بررســـی کنیــــم! +فیلم

بایـــد بررســـی کنیــــم! +فیلم

دوشنبه گذشته به مناسبت جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود، تشکل‌های دانشگاه ارومیه در برنامه مشترکی با معاونت فرهنگی و اجتماعی به برگزاری جشن اقدام کردند که در کمال تعجب دانشجویان شاهد رونمایی از تصاویر سران فتنه 88 در این جشن بودند.

خبرنامه دانشجویان ایران: روابط عمومی دانشگاه ارومیه نسبت به اتفاقات اخیر در جشن جدید الورودهای این دانشگاه که توسط انجمن ایران اسلامی برگزار شد، توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این دانشگاه در توضیحات این اتفاق آورده است: در پی پخش کلیپی توسط  یکی از تشکلهای دانشجویی  و اعتراضاتی که  بدلیل نشان دادن بعضی تصاویر صورت گرفت مقرر شده است  "هیات نظارت  بر تشکل ها"  ضمن تشکیل جلسه ای در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی نماید. دانشگاه ارومیه  ضمن  تاکید بر حفظ  وحدت  جامعه  و لزوم آرامش در محیط های فرهنگی  همه دوستان را به مسئولیت پذیری بیشتر و پرهیز از هر گونه برخورد احساسی دعوت می نماید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کوتاه سخن اینکه فصل الخطاب همگی ما باید تمکین و احترام به قانون بوده و مسایل ومشکلات اینچنینی دانشگاه  باید در داخل دانشگاه  و با ساز و کارهای تعریف شده قانونی مرتفع گردد.

اصل ماجرا چه بود؟

دوشنبه گذشته به مناسبت جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود، تشکل‌های دانشگاه ارومیه در برنامه مشترکی با معاونت فرهنگی و اجتماعی به برگزاری جشن اقدام کردند که در کمال تعجب دانشجویان شاهد رونمایی از تصاویر سران فتنه 88 در این جشن بودند.

در این مراسم که با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه و همکاری تشکل های دانشجویی برگزار می شد، «انجمن ایران اسلامی» در اقدامی عجیب و تأمل‌برانگیز تصاویری از رئیس‌جمهور اسبق و البته ممنوع‌التصویر و همچنین یکی از سران فتنه 88 را که با حکم شورای عالی امنیت ملی در حصر به سر می‌برد را در کنار سایر شخصیت های نظام بعنوان معرفی خط و مشی سیاسی تشکل خود به نمایش درآورد و البته تأمل‌برانگیزتر از این مسئله تائید محتوای کلیپ پخش‌شده توسط معاونت فرهنگی دانشگاه بود که وظیفه نظارت و تائید محتوای ارائه‌شده توسط تشکل‌ها در دانشگاه را بر عهده داشت.

انتشار تصاویر سران فتنه در دانشگاه ارومیه


دانلـــــــــــود

در حالی که همه تشکل ها چند روز قبل از پخش کلیپ مورد نظر، آن را جهت تایید در اختیار معاونت فرهنگی دانشگاه قرار داده بودند، تایید محتوای ذکر شده توسط این معاونت باعث تعجب و سوال اساسی است؟ آقایان مسئول باید پاسخگو باشند که با چه توجیهی قصد دارند به تطهیر چهره سران فتنه در دانشگاه بپردازد؟

این مسئله تاجایی پیش رفت که تشکل های دانشجویی این دانشگاه اقدام به واکنش نسبت به این برنامه شدند:  تطهیر سران فتنه و پخش تصاویر کسانیکه نظام را به لبه پرتگاه برده و ظلم های نابخشودنی را متوجه نظام و انقلاب کرده اند هرگز قابل فراموشی نخواهد بود واقدامات این چنینی توسط تشکل های یک بار مصرف و دولت ساخته، غیرقانونی می باشد. (جزئیات بیشتر)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علی
1394/07/15 - 11:41

منتظر برخورد قانونی هستیم...
جالبه در متن جوابیه آمده دانشگاه ارومیه... همه دوستان را به مسئولیت پذیری بیشتر و پرهیز از هر گونه برخورد احساسی دعوت می نماید
اگر مسئولیت پذیری داشتید که این اتفاق نمی افتاد
حال که جریان مطبوع شما مرتکب تخلف شده دیگران باید خویشتن داری کنند
صداقت شما در نحوه برخوردتون معلوم میشه
بد نیست بدانید که این کلیپ در دفتر خ تهیه و تدوین شده بود
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top