تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/07/21 - 14:14
کد خبر: 182045

درباره اهانت‌های اصغرزاده در بیرجند؛

دانشگاه بیرجند و واقعیت‌ جریان «زنده باد مخالف من»! +فیلم

دانشگاه بیرجند و واقعیت‌ جریان «زنده باد مخالف من»! +فیلم

جلسه ای با حضور ابراهیم اصغرزاده از فعالین اصلاح طلب مدتی قبل با حضور در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد. محتوای جلسه سرشار از توهین و جنجال و تهمتهای مختلف به نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود.

خبرنامه دانشجویان ایران:  یکشنبه جاری بود که در مراسم آغاز به کار دفتر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه بیرجند، ابراهیم اصغرزاده از فعالان اصلاح طلب، در سخنرانی خود به هتاکی به ارکان مختلف نظام پرداخت. (اینجـــا)

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حمزه خسروی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند درباره اتفاقات اخیر در این دانشگاه و اظهارات حاشیه ای ابراهیم اصغرزاده نوشت:

بگذارید چند تیتر را با هم مرور کنیم:

1) دروغ تقلب در انتخابات درست زمانی که کاندیدای مطبوعشان رای نمی آورد و دموکراسی ترین انتخابات جهان وقتی کاندیدای مطبوعشان در سال 92 رای می آورد! به آتش کشیدن منابع کشور؛ تلاش برای برقراری تحریمهای خارجی بر علیه ایران (اشاره به فایل تصویری نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست فراری بر علیه مهدی هاشمی رفسنجانی)، فتنه 78 و به آشوب کشاندن خیابانهای تهران و دانشگاهها

2) فراری شدن بسیاری از عناصر اصلاحات و جا خوش کردن در  بی بی سی و ...

3) قتلهای زنجیره ای و تهمتهای متعدد بر علیه نظام

4) حتی بر علیه خدا هم می شود تظاهرات کرد!

5) عاشورا محصول خشونت پیامبر در بدر و حنین است

6) سالهای فراوان و بلکه قرنها این بزرگداشت (قیام عاشورا) حاصلی جز تأثر، حزن و اشک آوری نداشته

7) «تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است .»

8) نویسندگان (نامه به امام حسین (ع)) می‌گویند: این حکومت (حکومت یزید) بدون رضایت مردم است و لذا نامشروع است. اگر حسین (ع) هم در راس باشد ولی رضایت مردم در آن نباشد نامشروع است.  

9)حمله به دسته های عزاداری روز عاشورای 88 و پاره کردن و سوزاندن خیمه عزای حسینی

10) بریدن گلوی مادر و دختری چادری درمهدکودکی در خیابان محمدعلی جناح  تهران

11)8 ماه آشت افکنی و سوزاندن منابع ملی در فتنه 88 

تنها مروری بسیار بسیار کوتاه وگوشه ای شاهکارهای  اصلاحات و مشتی از خروار خروار اقدامات دولت مدعی قانون گرایی بود. حال پس از روی کار آمدن دولت جدید برخی نیروهایی که در سالهای قبل در پس پرده قرار داشتند دوباره دست به اقداماتی مشابه با زمان اصلاحات برای کشاندن فضای دانشگاه به فضای جنجال و توهین و کار بر علیه نظام جمهوری اسلامی دارند.

جلسه ای با حضور ابراهیم اصغرزاده از فعالین اصلاح طلب مدتی قبل با حضور در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد. محتوای جلسه سرشار از توهین و جنجال و تهمتهای مختلف به نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود. البته از کسی که در مواضعش تظاهرات بر علیه خدا را مجاز می داند و می گوید به شما چه که در متن توافق هسته ای چه امده است؟ یا انقلاب اسلامی را با حذف خدا از آن انقلابی انسان محور و انسان خدایی می داند و از حمله آمریکا به ایران دفاع و به خاطر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از دولت مستکبر آن عذرخواهی می‌کند دیگر چه انتظاری است؟

حال مروری کنیم بر برخی اتفاقات جلسه و بعد برگزاری آن:

1) جلوگیری از حضور منتقدین و یا اقشار معمولی در حین برگزاری جلسه علی رغم شعار آزادی بیان و آزادی خواهی برخی آقایان!

2) ایجاد جو امنیتی و برخورد با منتقدین و هرکه از سالن خارج می شده دیگر اجازه بازگشت با داخل را نداشته

3) حمله به دفتر سایت خبری خاورستان به علت پوشش خبر جلسه و مضروب نمودن آنان و شکستن وسایل دفتر مذکور (اینجـــا) و (اینجــا) عدم برگزاری پرسش و پاسخ و ایجاد تریبونهای یک طرفه علی رغم شعار زنده باد مخالف من! و...

برخورد حذفی اصلاح طلبان بیرجند با خبرنگاران


دانلود

باید ذکر کرد که تحرکاتی تا این حد افراطی در دانشگاه ها و تلاش برای احیای دیگرباره جریان فتنه، در تقابل آشکار با شعار “اعتدال” دولت خواهد بود و بیش از گذشته این ادعای دولت یازدهم را با خدشه مواجهه خواهد کرد. افراطیونی که آن سال ها از رئیس دولت اصلاحات عبور کردند، بدون تردید به دولت آقای روحانی نیز رحم نخواهند کرد. از سوی دیگر، فضا دادن و حمایت از تندورهایی که در فتنه 88 نیز فعال بودند و در مقابل رای ده ها میلیونی مردم قد علم کردند، موجب می شود مردم، انتقادات خود را جدی تر از گذشته به سمت دولت روانه کنند و حتی کسانی هم که تاکنون با هدف یاری به دولت در حوزه های اقتصادی از انتقاد به روحانی اجتناب کرده اند، به صف منتقدین اضافه کند.

ولی روی سخن اصلی ما با دانشجویان است زیرا تا زمانی که دانشجو، پیاده نظام این فتنه گران نشوند و گول شعارهای خوش رنگ و لعاب آنان را نخورند، هیچکاری از دست آنان ساخته نیست. دانشجو باید هوشیار باشد و جریان ها را بشناسد تا عده ای نتوانند از حس شور و آرمان گرایی او سوء استفاده کنند. فضای مورد نیاز دانشگاه برای پیشرفت که شعار دولت فعلی نیز هست، فضای آرامش و تضارب عقلانی آراست. نه فضای بلوا و اشوب و فتنه.

همان طوری که رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان فرمودند: اگر چنانچه مسائل سال ۸۸ را مطرح میکنید، مسئله‌ى اصلى و عمده را در این قضایا مورد نظر و در مدّ نگاهتان قرار دهید؛ آن مسئله‌ى اصلى این است که یک جماعتى در مقابل جریان قانونى کشور، به شکل غیر قانونى و به شکل غیر نجیبانه ایستادگى کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند.

از همین رو به نظر می رسد تحرک هایی که در دانشگاه ها از سوی افراطیون اصلاح طلب و فعالین فتنه پیگیری می شود، هر چند با حمایت برخی از افراد موثر در مدیریت دانشگاه ها، صورت می گیرد، نسبت به ممانعت از پیشرفت و دامن زدن بیش از پیش به تحرک های گروه های تندرو در دانشگاه ها، اقدام کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top