تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/08/04 - 12:55
کد خبر: 183173

حجت‌الاسلام محمدیان: ستون فقرات نظام اسلامی استکبارستیزی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها با بیان اینکه ستون فقرات نظام اسلامی استکبارستیزی است، گفت: دفاع از ملت‌های محروم بسیار مهم است که اگر این از نظام اسلامی گرفته شود ستون فقراتی برای آن نمی‌ماند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها با بیان اینکه ستون فقرات نظام اسلامی استکبارستیزی است، گفت: دفاع از ملت‌های محروم بسیار مهم است که اگر این از نظام اسلامی گرفته شود ستون فقراتی برای آن نمی‌ماند.

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با حضور حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و بر این اساس با حکم حجت‌الاسلام محمدیان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی معرفی شد.

پیش از این حجت‌الاسلام نبوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی بود.

در مراسم معارفه عبدالرضا پورذهبی، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه حجت‌الاسلام نبوی دارای محاسن و ویژگی‌های خوبی است، گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها کار سنگین‌تری با عنوان  مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه‌های پیام‌نور استان تهران را بر دوش نبوی نهاده است که امیدواریم وی در مسئولیت جدید نیز موفق شوند و خلاء بزرگی که در این زمینه موجود است را برطرف کنند.

وی همچنین پورذهبی را فردی با روحیه جهادی دانست و گفت: امیدواریم وی در این مسئولیت موفق عمل کند.

محمدیان در ادامه پیرامون قیام امام حسین(ع) صحبت کرد و گفت:‌ زمانی که امام حسین(ع) قیام کرد با مردمی روبرو بود که فرایض خود را انجام می‌دادند اما در همان دوران حاکمانی حضور داشتند که اسلام را پیاده نمی‌کردند، لذا قیام امام حسین(ع) متوجه ریشه ظلم بود و اصل ریشه را مورد هدف قرار داد.

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر بیش از 70 بار مسئله نفوذ را مطرح کردند، گفت: موضوع برجام مسئله‌ای بود که با تفاسیری که به آن شد گذشت، اما در شرایط فعلی حاشیه‌های برجام مهمتر از خود آن است.

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه پیام قیام عاشورا و مبارزه اباعبدالله(ع) مبارزه با ریشه ظلم و ستم است، گفت: اگر ریشه درست نشود مشکلات ما با آنها همچنان باقی خواهد ماند، زیرا آنها با نماز و روزه ما کاری ندارند بلکه به دنبال از بین بردن ریشه استکبارستیزی هستند.

محمدیان ادامه داد: در روزگار امام حسین(ع) نیز می‌گفتند اشکالی ندارد که یزید حکومت کند و او به عنوان حاکم پول و زور دارد شما جان خود و خانواده‌تان را به خطر نیندازید، امروز هم از این دست سخنان بسیار می‌شنویم که نظام جهانی و قدرت جهانی پول و زور دارد و ما نباید خودمان را به خطر بیندازیم، بلکه باید کشورمان را حفظ کنیم.

وی ایستادگی ایران در برابر ظلم را سبب الگو بودن ایران دانست و اظهار داشت: ریشه نظام سلطه‌ به دنبال اداره دنیاست و نظام اسلامی 37 سال در برابر آن ایستادگی کرده است.

محمدیان گفت: درست است که ما در داخل کشور مشکلات کمی نداریم، اما ستون فقرات نظام اسلامی استکبارستیزی است و دفاع از ملت‌های محروم است که اگر این از نظام اسلامی گرفته شود ستون فقراتی برای آن نمی‌ماند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: بیش از 60 سال است که ملت فلسطین را منکوب می‌کنند و وضعیت سوریه، عراق، لیبی، تونس، افغانستان و پاکستان را به خوبی می‌بینید، نظام سلطه به نام حقوق بشر و دموکراسی به منطقه ما آمده و از حکومت‌هایی حمایت می‌کند که رنگ دموکراسی را به خود ندیده‌اند.

وی گفت: استراتژی اصلی نظام استکبارستیزی است و مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر هویت ایستادگی ما در مقابل ظلم و ستم وجود نداشته باشد ممکن است در ظاهر چیزی به نام جمهوری اسلامی ایران باشد که در راس آن نیز یک معمم قرار داشته باشد، اما دیگر هویت اصلی و واقعی آن که همان استکبارستیزی است در آن وجود نداشته باشد و این همان مسئله نفوذی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره می‌کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top