تاریخ انتشار: جمعه 1394/08/15 - 14:44
کد خبر: 184260

رمضان‌زاده: مردم دشمن شماره یک خود را آمریکا می‌دانند

امروز که ملت ایران آمریکا را از در به بیرون افکنده است، برخی خوش خیالان داخلی با اقدامات نابخردانه خود، به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند و پنجره را برای نفوذ آنان باز کنند که البته مردم در مقابل این اقدامات می‌ایستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: برخی خوش خیالان داخلی با اقدامات نابخردانه خود، به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند تا پنجره را برای نفوذ آنان باز کنند که البته مردم در مقابل این اقدامات می‌ایستند.

محمد مهدی رمضان‌زاده دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، پیرامون تلاش آمریکا برای نفوذ به کشور به بهانه برجام، اظهار داشت:  حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز استکبار ستیزی، پیام قاطع و محکمی برای دشمنان خارجی و برخی دوستان داخلی که در خواب و خیال دوستی و ارتباط با آمریکا به سر می‌برند، داشت، و آن اینکه مردم ایران، آمریکا را دشمن درجه یک خود می‌دانند.

وی افزود: ملت ایران و دانشجویان انقلابی با بصیرت و شناخت تمام و کمال دشمنان قسم خورده این ملت، هیچگاه راه دوستی با آمریکای جهانخوار که مصداق بارز و تمام و کمال استکبار است را پیش نگرفته و همواره آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانند و در این برهه از تاریخ پرشورتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: به گفته امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب تا زمانی که آمریکا و سردمداران آن آدم نشوند و دست از اقدامات خصمانه خود در منطقه و دنیا بر ندارند و به استعمار و استثمار ملت‌های مظلوم ادامه دهند، شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه خواهد داشت.

رمضان‌زاده با اشاره به لزوم شناخت صحیح دشمن، گفت: امروز که ملت ایران آمریکا را از در به بیرون افکنده است، برخی خوش خیالان داخلی با اقدامات نابخردانه خود، به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند و پنجره را برای نفوذ آنان باز کنند که البته مردم در مقابل این اقدامات می‌ایستند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد: عده‌ای که با شعار تنش زدایی راه دوستی با آمریکا را پیش گرفته‌اند و سعی در حذف شعار مرگ بر آمریکا دارند، بدانند که این مسئله باعث تنش زدایی نخواهد شد بلکه چراغ سبزی به دشمن است که با ایجاد تنش بر سر موضوعات مختلف، بتواند مواضع ایران را به عقب براند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده است که هرگاه در کشور خوش خیالانی به دنبال دوستی با آمریکا و تنش زدایی بودند غربی‌ها و در راس آن آمریکای مستکبر تنش‌های زیادی برای کشورمان ایجاد کرده‌اند و لذا در این شرایط سیاست جمهوری اسلامی در مواجه با دشمن باید سیاست تهاجمی باشد نه انفعالی.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top