تاریخ انتشار: جمعه 1394/08/29 - 13:22
کد خبر: 185584

امام جمعه شیراز: دانشگاه جولانگاه بازیهای سیاسی نشود

خبرنامه دانشجویان ایران:  نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دانشگاههای شیراز و کشور نباید محل جولان بازیهای سیاسی شود.

به گزارش مهر، آیت الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری، علم و رشد علمی است چرا که اگر دنیای غرب توانسته سیطره خود را در دنیا گسترش دهد به دلیل علم و فناوری است و اگر ما بخواهیم تمدن نوین خود را گسترش دهیم باید به رشد علمی توجه داشته باشیم که در این میان دانشگاهها نقش اساسی ایفا می کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه نباید مرکز تاخت و تاز مسائل سیاسی شود و هر روز دانشجو و هیئت علمی گرفتار مباحث سیاسی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: مسئولین دانشگاه باید به آینده استان فکر کنند و به فردای این جامعه بیاندیشند در حالی که اگر هر روز یک بازی سیاسی در دانشگاه شکل بگیرد و بگو مگو در جامعه ایجاد شود آرامش همگان بر هم خواهد خورد.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: معنی فعالیت فرهنگی در جامعه کاملا مشخص است و اردوهای مختلط، برگزاری کنسرت کار فرهنگی نیست که در دانشگاه شاهد آن باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج، امروز در جامعه ما وظیفه مقابله با نفوذ دشمن را دارد چرا که دامی را که امروز برای ما پهن کرده اند، نفوذ است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: نفوذ از طریق رسانه، عرصه های فرهنگی و مباحث سیاسی دستور کار دشمنان است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مبارزه با نفوذ و رصد نفوذ دشمنان وظیفه اصلی بسیج در زمان کنونی است همانگونه که تا امروز بسیج در تمام عرصه ها حضور داشته است.

آیت الله ایمانی یادآور شد: مقابله با آسیب های اجتماعی از جانب دشمنان نیز وظیفه بسیج است که خوشبختانه بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضور گسترده دارد.

وی افزود: حضور دیگران و سرمایه گذاری آنها در کشور رشد اقتصادی به همراه ندارد و اگر ما خواهان توسعه و پیشرفت اقتصادی هستیم نسخه منحصر به فرد، اقتصادی مقاومتی است که باید به آن توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز قرارگاه فاطمه الزهرا در بسیج فارس، نفوذ دشمنان و آسیب های اجتماعی را رصد می کند و بسیج سازندگی نیز با انجام سرمایه گذاری های مختلف، رشد و ارتقای اقتصادی را مد نظر قرار داده که در این مسیر هگان باید کمک کنند.

آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات جهان نیز گفت: آمریکا و اسرائیل با استفاده از ثروت کشورها اسلامی و جوانان این کشورها و ایجاد جنگ در منطقه بدنبال رسیدن به مقاصد خود هستند اما امروز که ائتلاف ایران، روسیه، سوریه، عراق و حزب الله لبنان را می بینند شاهد بر هم خوردن نقشه های خود هستند.

وی افزود: زمانی که این نقشه ها به هم خورد آنان به فکر اجرای نقشه شوم دیگر خود که همان بمب گذاری و کشتن افراد بی گناه در نقاط مختلف دنیا است افتاده اند که این مهم باید مد نظر مردم قرار داشته باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top