تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/09/09 - 08:12
کد خبر: 186476

حاشیه‌های مناظره خضریان و زیباکلام

ناتمام ماندن صحبت‌های یکی از دانشجویان نیز از دیگر حاشیه‌های این مناظره بود که به دلیل بی‌توجهی به وقت و طولانی شدن صحبت از ادامه آن جلوگیری شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مناظره "ایران پسابرجام" با حضور علی خضریان و صادق زیباکلام شامگاه یکشنبه 8 آذرماه تا نیمه شب در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش فارس، شامگاه یکشنبه در مناظره سیاسی‌ که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برگزار شد، تاثیر برجام بر سیاست داخلی ایران، رابطه ایران و آمریکا پس از برجام و سیاست خارجی دولت روحانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و این مناظره در حالی برگزار شد که حاشیه های جالبی را به همراه داشت.

این مناظره که طبق اطلاع قبلی، قرار بود ساعت 20 برگزار شود اما با تاخیر مهمانان مناظره نیز با 40 دقیقه تاخیر، در ساعت 20 و 40 دقیقه با حضور هر دو میهمان و خیل عظیمی از دانشجویان آغاز شد.

این مناظره در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه یزد بود و استقبال زیادی از این مناظره از سوی دانشجویان همراه شد؛ این مسئله باعث شد فضای مناظره با تراکم شرکت‌کنندگان همراه شده بود به طوری که بسیاری از دانشجویان و چند تن از خبرنگاران ایستاده بودند و سالن جای خالی نداشت.

مناظره زیباکلام و خضریان که آغاز شد طبق گفته مجری برنامه قرار بود مدت زمان برنامه 80 دقیقه باشد اما گرمای مناظره مدت زمان برنامه را تا بیش از 100 دقیقه افزایش داد.

از دیگر حاشیه‌های این مناظره برگزاری بخش پرسش و پاسخ بود که بیشتر به حمایت دانشجویان از فرد مورد وثوق خود در مناظره شبیه بود چرا که دانشجویان اصولگرا با انتقاد از زیباکلام و کنایه‌های کلامی به او از خضریان دفاع کردند و سوالی برای پاسخگویی طرح نشد.

دانشجویان اصلاح‌طلب نیز به دفاع از دولت و زیباکلام پرداختند و با پاسخ به دانشجویان اصولگرا مواردی را به خضریان کنایه زدند.

طرح پرسش از سوی دانشجویان که در آن سوالی مطرح نشد، بیشتر به اردوکشی دانشجویی و خط و نشان کشیدن دو جریان مختلف دانشجویان در مقابل یکدیگر بود که فضای مناظره را خاص جلوه می‌داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top