تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/09/09 - 11:49
کد خبر: 186501

در دانشگاه آزاد واحد یاسوج صورت گرفت؛

ضرب و شتم یک دانشجوی دختر در حاشیه حضور یک فتنه‌گر

ضرب و شتم یک دانشجوی دختر در حاشیه حضور یک فتنه‌گر

صبح روز یکشنبه 8 آذرماه در حالیکه قرار بود مراسم آئین گشایش انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه آزاد واحد یاسوج با حضور آذر منصوری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار گردد؛ حدود 100 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد یاسوج با تجمع در سالن اجتماعات محل برگزاری مراسم و سر دادن شعار «مرگ بر فتنه گر» و «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» اعتراض خود را به حضور وی به عنوان فعال فتنه در دانشگاه اعلام کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: صبح روز یکشنبه 8 آذرماه در حالیکه قرار بود مراسم آئین گشایش انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه آزاد واحد یاسوج با حضور آذر منصوری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار گردد؛ حدود 100 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد یاسوج با تجمع در سالن اجتماعات محل برگزاری مراسم و سر دادن شعار «مرگ بر فتنه گر»، «فتنه گر حیا کن، دانشگاه را رها کن» و «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» اعتراض خود را به حضور وی به عنوان فعال فتنه در دانشگاه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ادامه این اعتراضات یکی از دانشجویان دختر معترض به حضور آذر منصوری بالای سن رفت تا به حضور  وی در دانشگاه اعتراض کند که توسط تعدادی از برگزار کنندگان مراسم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در ادامه وی را از روی سن به پائین پرت می کنند که منجر به متشنج شدن بیشتر محل برگزاری مراسم و خروج آذر منصوری از سالن اجتماعات مراسم می گردد و دانشجویان معترض نیز در ادامه با حضور در محوطه دانشگاه اقدام به سردادن شعار «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» کردند.

گفتنی است بسیج دانشجویی و جامعه دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد واحد یاسوج با صدور بیانیه ای مشترک نسبت به اتفاقات این دانشگاه واکنش نشان دادند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: "اولین نکته اینست که آیا ریاست دانشگاه و مسئولین فرهنگی دانشگاه که بعضا روحانی هم هستند به سوابق سخنران دعوت شده نگاهی نکردند که بدانند حضور ایشان در دانشگاه دهن کجی به ساحت دانشگاه است که بعد در کمال تعجب توجیه بیاورند که ما ایشان را نمیشناختیم که باید گفت هر دو حالت چه دانسته و چه ندانسته مشمول تقصیر می گردد. چرا که با کمی بررسی میتوان دید که حتی تشکل های انجمن اسلامی تحکیم وحدت با همین شناخت در دانشگاه های دیگر از حضور ایشان ممانعت کرده اند و بعد ما براحتی به تشکلی که هنوز شناسنامه ای ندارد فرصت چنین کاری را می دهیم".

همچنین ظهر روز یکشنبه 8 آذرماه نیز تعدادی از دانشجویان  دانشگاه یاسوج با تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سردادن شعارهایی از قبیل «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «فتنه‌گر فتنه‌گر ننگت باد»، «شهر شهیدان ما جای فتنه‌گران نیست»، «حمایت از فتنه‌گر خیانت است به ملت» نسبت به سخنرانی وی در سطح شهر یاسوج اعتراض کردند.

در ادامه این تجمع تعدادی از دانشجویان با معاون سیاسی امنیتی استاندار دیدار و گفتگو کرده و مطالات خود را مطرح کردند که با قول مساعد لغو سخنرانی وی این تجمع پایان یافت.

براساس این گزارش امروز دوشنبه 9 آذرماه نیز بیانیه ای تحت عنوان «جمعی از خواهران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد» منتشر گردید که در بخشی از آن آمده است: "حرف حساب ما با شورای تامین استان و تک‌تک اعضای آن خصوصاً اعضای قضایی و امنیتی است که، آیا یک بار شده پای صحبت دانشجویانی که به جرم دفاع از ارزش‌ها به هزاران عنوان و اتهام به سخره گرفته می‌شوند و مورد بی‌مهری واقع شده‌اند و هر روز با یه جور اتهام مواجهه‌اند، بنشینند ولو به خواسته‌های آنها عمل نکنند. در دانشگاه آزاد امنیت وجود ندارد، اگر گوش شنوایی هست به صراحت و جدیت اعلام می‌کنیم اگر با مسببین و مجریان و مقصران دعوت از فرد معلوم الحال و یادداشت سراسر توهین آقای یزدانی در سایت کبنا و خصوصاً اگر با ضاربان دختر دانشجو که بی‌شرمانه حریم دانشگاه را دریدند و حرمت دختر را شکستند برخورد بازدارنده‌ای نشود، کلاس‌های دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد را به تعطیلی می‌کشانیم و دسته جمعی از تحصیل در دانشگاه‌های استان انصراف خواهیم داد چرا که امنیتی نداریم".

گفتنی است تعدادی از رسانه های خبری به نقل از عارف یزدانی، دبیر انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان در حالی مدعی شده اند که دانشجوی دختر قصد داشته با چاقو به سمت آذر منصوری حمله ور شود که سخنران مراسم در مصاحبه با روزنامه شرق بیان داشته است که چاقویی در دست دانشجو ندیده ام.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top