تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/10/08 - 18:11
کد خبر: 188849

سلیمانی: مردم در شهر ری نمی‌توانند نفس بکشند

باید برای رفع آلودگی هوای تهران و سایر کلان‌شهرهای کشور مدیریت مجموعه سازمان حفاظت از محیط زیست اقدام عاجل و جدی انجام دهد، رفع مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت است و متولی جدی می‌خواهد

خبرنامه دانشجویان ایران: باید برای رفع آلودگی هوای تهران و سایر کلان‌شهرهای کشور مدیریت مجموعه سازمان حفاظت از محیط زیست اقدام عاجل و جدی انجام دهد، رفع مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت است و متولی جدی می‌خواهد.

به گزارش فارس، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی شدید هوای تهران طی ۲۰ روز گذشته، اظهار داشت: آلودگی هوای تهران بسیار شرایط اسفناکی است.

وی افزود: باید برای رفع آلودگی هوای تهران و سایر کلان‌شهرهای کشور مدیریت مجموعه سازمان حفاظت از محیط زیست اقدام عاجل و جدی انجام دهد، رفع مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت است و متولی جدی می‌خواهد.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: مدیریت سازمان حفاظت از محیط زیست مشکل آلودگی هوای تهران را رها کرده است، عجیب است رئیس یک سازمان که قدرت و پول دارد، حق امضا دارد و می‌تواند تصمیم بگیرد و اقدام کند، کاری برای حل مشکل انجام نمی‌دهد، خانم ابتکار فقط گرفتار کارهای سیاسی است و مشکلات زیست محیطی را رها کرده و به کارهای غیرمرتبط و ۱۰۰ درصد سیاسی توجه دارد که ظلم به این مردم و این شهر و این کودکان و سالمندان است، همه مردم گرفتار آلودگی هوا هستند.

سلیمانی بیان کرد: قبلاً اگر آلودگی هوا اتفاق می‌افتاد طرح زوج و فرد اجرا می‌شد تا حداقل مُسکّنی برای رفع این مشکل باشد، اما الآن معلوم نیست دقیقاً چه کسی پاسخگوی مشکل آلودگی هوای تهران است.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز به دلیل نزدیک بودن به پایان عمر مجلس نهم کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: مردم مانده‌اند برای مشکل آلودگی هوای تهران دقیقاً به چه کسی باید رجوع و شکایت کنند، ملت از سر درد دیوانه شدند اما مسئولان دولتی فکری نمی‌کنند، شرایط آلودگی هوای تهران اصلاً مناسب نیست، خصوصاً در شهر ری که دیگر اصلاً نمی‌شود نفس کشید.

نماینده تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وقتی طرح‌های مربوط به محیط زیست در مجلس مطرح و بررسی می‌شود خانم ابتکار حتی در مجلس حضور نمی‌یابد تا از نظرات سازمانش دفاع کند، این خانم گرفتار امور سیاسی است، ابتکار اگر نمی‌تواند مسئولیت‌اش در سازمان محیط زیست را انجام دهد باید استعفا دهد تا فرد توانمندی که دارای دانش و تخصصی لازم است، روی کار بیاید و مشکلات آلودگی هوای تهران را حل کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top