تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/10/21 - 15:58
کد خبر: 189990

نامه بسیج دانشجویی به استاندار فارس

چه رویه ای را دنبال کرده اید که امروز از آمدن شهدا بیمناکید؟ مطمئنا شهدا منشأ وحدت همه گروه ها و سلایق هستند و رهاورد حضور به موقع این ابدان مطهر مثل همیشه در فضای پرتلاطم و کشمکش های حضرات اسماً سیاسی، تحول معنوی جوانان استان را در پی دارد که یقیناً وحدت و همدلی را در انتخابات پیش رو فراهم خواهد آورد. جوانان ودانشجویان انقلابی کم توجهی در این مجال را بر نمی تابند لیکن با تمام توان به وظیفه انقلابی ، دینی و ملی خود عمل خواهند نمود. آقای استاندار

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به استاندار فارس اعلام کرد: حضور شهدا در استان فارس، وحدت و همدلی را در انتخابات پیش رو فراهم خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس در پی انتشار نامه استاندار فارس به فرمانده کمیته جستجوی مفقودین مبنی بر تغییر زمان مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا در این استان، انتقاداتشان را پیرامون موضع استاندار طی نامه ای اعلام کردند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

"سلام بر ارواح طیّبه و به رضوان الهی، بال گشوده  شما، سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیازِ این ملّتِ خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل میفرماید و غبارها را میزداید." (رهبر معظم انقلاب 26 خرداد 1394)

جناب آقای مهندس محمدعلی افشانی

سلام علیکم
پیرو نامه جنابعالی مورخ 19 دی ماه خطاب به فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین که با بهانه های واهی خواستار تغییر زمان تشییع شهدا به موسمی نامعلوم شده اید، در این رهگذر ذکر چند نکته ضروری است.

جناب آقای استاندار

نیک می دانید همه ما مدیون شهداییم، آسایش و آرامش امروزمان در گرو خون این لاله های به خون خفته است، اقتدار امروزمان به واسطه ایثار این جاودانگان تاریخ است، تمامی رتق و فتق امورمان مدیون همین پرچمهای اقتدار و شرف است، خشت خشت ساختمان هایمان هم به برکت خون همین ستارگان درخشان اسلام است و کلیه پستها و مناصب و نیز تصدی بر طبقه هفتم استانداری فارس هم به اعتبار خون همین شاهدان زنده تاریخ استوار است، توفیقی هم اگر هست وام دار آنهاست. شهدا مصداق بارز پیروی از ولی فقیه زمان بودند و حضور به موقع این پیکرهای مطهر هم تلنگری است برای پشتیبانی از ولی فقیه زمان. چه توجیهی باعث شده که شما نیز هم نوا با دشمنان بر غم دوری مادر شهید از فرزندش بیافزایید؟ افزودن یک ثانیه به این انتظار جایز نیست.

جنابعالی در نامه فوق الذکر یکی از دلایل تغییر زمان تشییع را عدم استقبال به علت بومی نبودن شهدا برشمردید، واقعا شما بر این باورید؟! شهدا متعلق به همه مردم ایران است؛ فارس، لر، ترک، کرد و سایر اقوام ایرانی جان و مالشان را فدای ایران اسلامی می کنند. مردم نیز حضور در جمع اولیاء الهی را سعادت خویش و کوچک ترین وظیفه در حق شهدا می دانند، نام استاندار و استانداری و همه و همه نیز به گمنامی همین شهدا پابرجا است. اینچنین استدلالی از استاندار فارس پهناور که با افتخار، 15000 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده، بعید است.با چه فرضیه ای به این چنین استنباطی رسیده اید؟ بدون تردید خود شهدا میهمانانشان را فرا می خوانند، نه شما و نه هیچکس دیگری میزبان نیست بلکه همه میهمانند و شهدا میزبان!

آقای مهندس

چه رویه ای را دنبال کرده اید که امروز از آمدن شهدا بیمناکید؟ مطمئنا شهدا منشأ وحدت همه گروه ها و سلایق هستند و رهاورد حضور به موقع این ابدان مطهر مثل همیشه در فضای پرتلاطم و کشمکش های حضرات اسماً سیاسی، تحول معنوی جوانان استان را در پی دارد که یقیناً وحدت و همدلی را در انتخابات پیش رو فراهم خواهد آورد. جوانان ودانشجویان انقلابی کم توجهی در این مجال را بر نمی تابند لیکن با تمام توان به وظیفه انقلابی ، دینی و ملی خود عمل خواهند نمود. آقای استاندار

شهدا برای وصل کردن آمدند نه برای فصل کردن.

(پیر ما گفت: شهادت هنر مردان است عقل نامرد دراین دایره سرگردان است)

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان فارس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top