تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/11/04 - 12:28
کد خبر: 191164

نامه بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تخصصی تهران به روحانی؛

مگر قحط الرجال است که با این همه مردان متخصص، سراغ بدترینشان رفته اید؟

با گذر زمان، برخی افراد که پوست انداخته و تفکرشان نسبت به انقلاب تغییر کزذه اما عقاید ناصحیح شان را در پس پرده نفاق فروبرده اند، در فتنه ها و آشوب ها با رفتارهای انتقامجویانه و همراهی شان با اهل بغی، گوشه هایی از نفاقشان افشا شد

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تخصصی تهران در نامه ای خطاب به روحانی در واکنش به اظهارت اخیر وی اعلام کردند: رئیس جمهور این واقعیت را درک کند که امروز، ایران اسلامیِ مملوِ از نیروی متخصص و مجرب، با زمانِ امام علی علیه السلام که قحط الرجال بود، زمین تا آسمان متفاوت است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تخصصی تهران خطاب به رئیس جمهور نامه ای به شرح ذیل صادر کردند:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

فَمَا لَکُمْ فِی الْمُنَافِقِینَ فِئَتَیْنِ وَاللّهُ أَرْکَسَهُم بِمَا کَسَبُواْ أَتُرِیدُونَ أَن تَهْدُواْ مَنْ أَضَلَّ اللّهُ وَمَن یُضْلِلِ اللّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِیلًا
شما را چه شده است که درباره منافقان دو دسته شده‏اید با اینکه خدا آنان را به [سزاى] آنچه انجام داده‏اند سرنگون کرده است. آیا مى‏خواهید کسى را که خدا در گمراهى‏اش وانهاده است به راه آورید!؟ و خداوند هر که را در گمراهى‏اش وانهد، هرگز راهى براى [هدایت] او نخواهى یافت ﴿نساء ۸۸﴾

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهور؛

این انقلاب، ثمره خون دادن و خون دل خوردن کسانی است که گرچه در اکثریت بوده اند، اما در پی حرکت انقلاب در مسیر اسلام نابِ تعالیم معصومین علیهم السلام، در اقلیت بوده اند. انقلاب ثمره تلاش همین حزب الله است که اگر مورد شدیدترین بی مهری ها قرار بگیرد، باز هم در صف اول خط مقدم جبهه های نبرد با دشمن، سینه اش را سپر بلای امت می کند؛ و گوش حزب الله فقط به امر امام است که او بی هیچ چشم داشتی، با چشم پوشی از همه بی توجهی های نابخردان نسبت به اوامرش، بخاطر اسلام و انقلاب، می گذرد.

ما تا امروز - با گذر عمر این انقلاب - شاهد بوده ایم که

1- با گذر زمان، برخی افراد که پوست انداخته و تفکرشان نسبت به انقلاب تغییر کزذه اما عقاید ناصحیح شان را در پس پرده نفاق فروبرده اند، در فتنه ها و آشوب ها با رفتارهای انتقامجویانه و همراهی شان با اهل بغی، گوشه هایی از نفاقشان افشا شد.

2- شعار "ما می توانیم" بسیار خوب جواب داده  و دیگر دوران ما نمی توانیم گذشته است.

3- دیگر دوران کمبود نیروی متخصص گذشته است.

حال باید به فکر کارگیری رویش های انقلاب باشیم تا استعدادهای فرسوده و یا از راه برگشته ها و بریده ها جایش را نگیرند.

4- بسیاری از رویش های انقلاب در پست های مدیریتی بسیار خوب امتحان پس داده و نشان دادند که از روزهای جوانی نسل اول انقلاب و حتی از زمان باتجربگی آنها، فراترند و به قول امام خامنه ای: عقل و فهم جوانان حزب‌الهی از برخی بزرگان کشور بیشتر است.

اما اخیرا از شما سخنانی شنیده شده در تاریخ 1394/11/1 بدین مضمون که: "امیرالمؤمنین مشاهده کردند که در فارس شلوغ است و کسی نمی‌تواند اداره کند و سیاستمدار پخته‌ای را و برخی مواقعی تا حدی قابل قبول بود زیادبن ابی را استاندار فارس کرد که وی پدر عبیدالله‌بن زیاد بود، اما الان دولت یک همچنین فردی را قرار دهد، چه می‌شود؟" که این سخنان شما ما را سخت متعجب می سازد.

آقای روحانی!  

شما را چه می شود!؟ مگر قحط الرجال است که با این همه مردان متخصص، سراغ بدترینشان رفته اید؟ مگر مومن متخصص کم داریم که حتما باید جوانترها و مومنین بیکار بمانند تا چند نفر از ابوسفیان ها و طلحه ها و زبیرها و فرزندانشان بر سر کار آیند؟

تا دوباره جمل ها و صفین های دیگری راه بیاندازند؟

تا دوباره غائله 68 و 18 تیر و فتنه 88 راه بیاندازند؟

تا دوباره استعفای دسته جمعی و تحصن برای به زمین زدن نظام راه بیاندازند؟

تا دوباره امثال کنفرانس های برلین راه بیاندازند و به گرگ ها و کفتارها و لاشخورها خط بدهند که کار این انقلاب تمام است، بیایید!؟

مگر خداوند در قرآن به پیامبر -امام امتش- نمی فرماید:

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ
اى پیامبر با کافران و منافقان جهاد کن و بر آنان سخت گیر(تحریم ۹)

آقای روحانی!

ما دانشجویان بسیجی از شما رئیس جمهور محترم خواهشمندیم که اولا این واقعیت را درک کنید که امروز، ایران اسلامیِ مملوِ از نیروی متخصص و مجرب، با زمانِ امام علی علیه السلام که قحط الرجال بود، زمین تا آسمان متفاوت است.

ثانیا از اهدای مسئولیت و موقعیت به منافقین و امتحان پس داده های انقلاب، اعراض کنید و دلواپس آینده انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل باشید که فرمودند: "اکنون از چنین مارهاى زخم خورده اى نباید غافل بود؛ چه بسا، با نفوذ عُمال سرسپرده داخلى در ارگانهاى دولتى و مقامات مؤثر، بتدریج قدم به قدم کار خود را انجام دهند و انسان مستقیم را منحرف کنند و متعهدان را وابسته نمایند. غفلت از این امر، فاجعه انگیز است و همه مقامات، خصوصاً مقامات بالا - چون رؤساى قواى سه گانه- بیشتر مورد نظر و هدف هستند." (صحیفه امام خمینی(رحمة الله علیه) جلد 19، صفحه 370)

والسلام علی من إتّبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه های
علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی تهران
علوم قضایی تهران
صدا و سیما تهران
امام حسین علیه السلام
علوم پزشکی بقیه الله(عج)
فرهنگیان تهران

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top