تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/11/08 - 15:21
کد خبر: 191564

آیت‌الله نوری همدانی: مردم با حکم «آیت‌الله خامنه‌ای» خون و جان می‌دهند

یکی از مراجع تقلید در قم گفت: اکنون این مردم هستند که از ولایت فقیه حمایت می‌کنند، زیرا مردمی هستند که عاشق، هوشیار و بیدار هستند، تا مردم هستند،‌ این انقلاب پیروز است و نیاز به سلاح‌های هسته‌ای نداریم.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از مراجع تقلید در قم گفت: اکنون این مردم هستند که از ولایت فقیه حمایت می‌کنند، زیرا مردمی هستند که عاشق، هوشیار و بیدار هستند، تا مردم هستند،‌ این انقلاب پیروز است و نیاز به سلاح‌های هسته‌ای نداریم.

به گزارش فارس، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان شهرستان خوانسار و طلاب مدرسه مهدوی تهران اظهار کرد: شناخت زمان یکی از موضوعاتی است که در اخبار اهل بیت (ع) با تاکید تذکر داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس هر فردی باید فرزند زمان خود باشد و زمان خود را بشناسد،‌ ائمه اطهار (ع) فرمودند فرد عاقل کسی است که زمان خود را بشناسد، البته شناخت زمان به معنای شناسایی رخدادهای زمان است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه رخدادها باید ریشه‌یابی و ارزیابی شود و از آنها برای زندگی درس‌آموزی کنیم، گفت: باید فرهنگ انقلاب را به درستی درک کنیم و بفهمیم که با چه سرمایه‌گذاری انقلاب به وقوع پیوسته و در این راستا گام برداریم.

وی به سوره فجر اشاره کرد و گفت: خداوند در این سوره پس از سوگندهای فراوان، به ظالمان و مستکبرانی که بسیار فراوان به ظلم و طغیان پرداخته تذکر می‌دهد و در نهایت خداوند آنها را ذلیل می‌کند.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: در دوران گذشته کشورها زیر سیطره استکبار بودند و قدرت‌های آمریکا، آلمان و فرانسه به چپاول اموال کشورها می‌پرداختند، اگر فردی می‌خواست در برابر استکبار کاری انجام دهد، ولی قدرت نداشت، باید مطیع اوامر آنها بود.

وی عنوان کرد: در نهایت امام خمینی (ره) به عنوان حماسه‌آفرین، قهرمان میدان‌های نبرد و فریادگر با صلابت در برابر استبداد ایستاد و توانست آن را شکست دهد.

استاد حوزه علمیه قم ضمن دعوت طلاب به مطالعه کتاب‌ها گفت: صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت‌نامه امام خمینی (ره) از جمله کتاب‌های مهمی است که برای طلاب مفید است، البته در وصیت‌نامه امام خمینی (ره) ایشان حاصل تجارب خود را آوردند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب قدرت‌های استکباری آرام نبودند، گفت: فکر می‌کردند انقلاب اسلامی پیروز شد، به تدریج در مصر، یمن و اردن نیز انقلاب‌هایی روی می‌دهد، بنابراین در جنگ علیه ایران، دولت‌های مختلف به صدام کمک می‌کردند.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از تاریخ‌های افتخار آمیز است که ایران در برابر قدرت‌های تهاجمی فرستادند که کار آسانی نبوده است.

وی خطاب به طلاب گفت: شما خود را آماده کنید، زیرا طلاب در دوران انقلاب در جبهه‌ها پیشتاز بودند و این طلاب رساله خود را با خون خود نوشتند و جوانانی که شهید شدند، در وصیت‌نامه خود نوشتند، ما را جوانان ناکام خطاب نکنید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه جوانان وظیفه سنگین در برابر انقلاب دارند، گفت: اسلام یکی از رکن‌های انقلاب است، پیش از انقلاب اسلام را به حاشیه رانده بودند، ولی انقلاب، اسلام را به صحنه آورد، ولی باید در نظر داشت اسلام آمریکایی، داعشی و تکفیری سبب عقب‌ماندگی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) مردم را برای مبارزه با طاغوت آماده کردند و بیداری و هوشیاری را برای مردم به ارمغان آوردند.

آیت‌الله نوری‌همدانی عنوان کرد: اکنون این مردم هستند که از ولایت فقیه حمایت می‌کنند، زیرا مردمی هستند که عاشق، هوشیار و بیدار هستند، تا مردم هستند،‌ این انقلاب پیروز است و نیاز به سلاح‌های هسته‌ای نداریم.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم به ولایت فقیه گفت: مردم همواره شعار خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است، را سر می‌دهند زیرا محبت به ولایت در دل مردم موج می‌زند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: سومین رکن انقلاب ولایت فقیه است،‌ مردم به اندازه‌ای به ولایت فقیه ارادت دارند که به حکم ایشان خون و جان می‌دهند زیرا مردم از حلقوم امام خمینی(ره) ندای پیامبر اکرم(ص) را می‌شنیدند، امروز نیز از آیت‌الله خامنه‌ای همین ندا را می‌شنوند.

وی به ثمرات و برکات انقلاب اشاره کرد و افزود: باید این دوران را بشناسید و در این دوران تاثیرگذار باشید، این انقلاب زمینه‌ساز ظهور است، بنابراین باید خود را برای ظهور حضرت آماده کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top