تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/11/25 - 11:41
کد خبر: 192961

25 بهمن و افشای پشت پرده جنبش برانداز سبز

25 بهمن و افشای پشت پرده جنبش برانداز سبز

غائله و آشوب 25 بهمن 89 یک نقشه و طرح اسرائیلی- آمریکایی و انگلیسی خائنانه علیه ملت ایران بود. دعوت کنندگان و زمینه سازان و مشوقان ناامن سازی کشور در 25 بهمن و قبل و بعد از آن همچون میرحسین موسوی و کروبی و دیگران، خائن به ملت، ضد انقلاب و مستوجب برخورد قاطعانه بودند به همین دلیل شورای امینت ملی تصمیم به حصر این افراد گرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 همواره این نظام و انقلاب اماج حملات و و هجمه های بیگانه گان و اذناب داخلی شان قرار گرفته است اما در یکی از آخرین حربه‌های  استکبار داخلی و خارجی برای به زمین زدن انقلاب قرار بود در 25 بهمن سال 89 یک آشوب خیابانی دیگر در ادامه فتنه 88 عملیاتی شود

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از قیام 9 دی مردم علیه مستکبران، جنبش به اصطلاح سبز رو به افول رفته بود اما غربی ها روی ظرفیت سران فتنه در ایران حساب باز کرده بودند. در همین راستا بعد از نا ارامی ها همان سال در منطقه خاورمیانه، سناریو مشابهی برای ایران در نظر گرفته شده بود.

نقش آفرینی رسانه ای ضدانقلاب
مشخصا ضدانقلاب برای رسیدن به اهداف خود و برگزاری راهپیمایی 25 بهمن از شیوه های رسانه ای ذیل استفاده کرده بود:
 - شایعه سازی در برخی از سایت های داخلی مبنی بر موافقت وزارت کشور برای راهپیمایی و همچنین شرکت یکی از مهمانان رسمی خارجی در راهپیمایی
- دروغ پردازی در سایت های داخلی مبنی بر عدم مداخله نیروهای انتظامی در راهپیمایی 25 بهمن
- ارسال پیامک و ایمیل های فراوان از داخل و خارج در روز 25 بهمن
- استفاده از فضای مجازی برای فراخوان و ارتباطات گسترده به صورت شبکه های هرمی

اقدامات امنیتی برای متشنج کردن فضا
طبق گزارش هیئت رسیدگی به حادثه 25 بهمن در کمیسیون اصل نود اقدامات امنیتی زیر در راستای متشنج کردن فضا در آن روز برنامه ریزی و اجرا شده بود:
- نمایش اعزام فردی به بالای دکل با نماد سبز و عکس و شعار
- استفاده از سلاح گرم برای پروژه کشته سازی که منجر به شهادت بسیجی صانع ژاله و محمد مختاری و مجروح شدن دهها تن گردید.
- تعرض به اموال عمومی، حرمت شکنی، ایجاد رعب و وحشت و ناامنی
- استفاده از سلاح های مختلف اعم از شکاری، جنگی و ساچمه ای و حتی گاز اشک آور و بکار گیری آنان علیه نیروهای انتظامی و امنیتی و مردم

حمایت استکبار و صهیونیسم بین الملل در غائله 25 بهمن:
 - هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا، دوشنبه مورخ 25/11/89 در سخنانی به تمجید از آرمان های تظاهر کنندگان ایرانی پرداخت.
 - رئیس رژیم صهیونیستی نیز در همایش سالیانه انجمن کار سازمان های یهودی ایالات متحده در مورد رویدادهای ایران گفت: بسیار مشمئز کننده بود دیروز دیدن گروهی از نمایندگان پارلمان ایران که بلند شده و به نام دموکراسی احمدی نژاد، فریاد می زدند که باید سران فتنه را اعدام کرد.
- تامیر پاردو رئیس جدید سرویس جاسوسی موساد نیز در همین راستا اعلام کرد: وظیفه اصلی ما تشکیل جنگ سرد علیه رژیم اسلامی ایران و برنامه هسته ای آن است.

وی تأکید کرد: موساد از چند سال پیش وارد یک جنگ سری خطرناک علیه برنامه هسته ای ایران به لحاظ نیروی انسانی و تکنولوژی شده است.

- یادداشت یک کارشناس اسرائیلی در سایت وزارت خارجه اسرائیل: پروژه راهپیمایی 25 بهمن ریشه اسرائیلی دارد و موسوی و کروبی اگر چه ظاهرا برای حمایت از مردم مصر درخواست مجوز راهپیمایی کرده اند اما قرار بود که در صورت صدور مجوز، شعارها علیه رژیم اسلامی ایران باشد و حمایت جمهوری اسلامی از آشوب های مصر محکوم شود!

-نشریه فارین پالیسی: آمریکا و غرب در اغتشاشات سال 2009 در ایران سرمایه گذاری کرده بودند. این نشریه با بیان اینکه برخی کشورهای غربی تأمین کننده هزینه های لازم برای آشوب در ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری بودند، تصریح کرد: آمریکا همواره به دنبال برنامه ای برای تحریک گروه های اپوزیسیون علیه جمهوری اسلامی بود و انتخابات ریاست جمهوری سال 2009 این فرصت را ایجاد کرد تا آمریکا سرمایه گذاری لازم برای اغتشاش در ایران را انجام دهد.
تحلیگر فارین پالیسی در عین حال خاطرنشان کرد: با وجود این سرمایه گذاری ها و اختصاص بودجه های لازم، آمریکا نتوانست به اهدافمورد نظر از این اغتشاش چند ماهه دست یابد و در نهایت اپوزیسیون با ناکامی مواجه شد.

امید دشمنان به پیروزی نیروهای داخلی خود چنان بود که بر خلاف عرف رایج سیاسی از کارکنان و امکانات نمایندگانی ها سیاسی و سفارتخانه خود در تهران نیز استفاده را نمودند که بازداشت جمعی از پرسنل مستقر در آنها طی آشوب های اخیر موید این مدعاست.

هدف استکبار از به راه اندازی غائله 25 بهمن چه بود؟
غائله و آشوب 25 بهمن 89 یک نقشه و طرح اسرائیلی- آمریکایی و انگلیسی خائنانه علیه ملت ایران بود.  پس از پیروزی انقلاب فوریه مصر در 22 بهمن 89، تصمیم گرفتند مردم را در ایران به خیابان فرابخوانند و به زعم خود انقلاب های منطقه را به ایران سرایت بدهند. روز 24 بهمن 89 ، موسوی و کروبی بیانیه مشترکی صادر کردند که به سرعت با پمپاژ رسانه ای و حمایت گروهک های ضدانقلاب و سازمان منافقین روبرو شد.

مهمترین هدف آمریکایی‌ها انتقال بحران از منطقه آشوب زده خاورمیانه به داخل ایران بوده است. در واقع آمریکایی ها تصور می کردند برای کنترل تحولات منطقه باید ایران را به خود مشغول کنند. امریکایی ها و اسراییلی ها، نگران از آنچه در منطقه می گذشت، به دنبال بهترین و سریع ترین راه برای تخلیه انرژی انقلاب های اسلامی در منطقه بودند و سر آخر راهی بهتر از «به هم ریختن ایران» به ذهنشان نرسید. یکی از آنها در همان مقطع گفته بود «تهران که به هم بریزد منطقه آرام خواهد شد».

غائله و آشوب 25 بهمن 89 یک نقشه و طرح اسرائیلی- آمریکایی و انگلیسی خائنانه علیه ملت ایران بود. دعوت کنندگان و زمینه سازان و مشوقان ناامن سازی کشور در 25 بهمن و قبل و بعد از آن همچون میرحسین موسوی و کروبی و دیگران، خائن به ملت، ضدانقلاب و مستوجب برخورد قاطعانه بودند به همین دلیل  شورای عالی امینت ملی تصمیم به حصر این افراد گرفت.

کلام آخر
مشخصا کلیه خسارت های مادی و معنوی (اقداماتی همچون فراخوان علیه امنیت ملی و ایجاد آشوب و ناامنی و توسل به شیوه های مزورانه و حتی مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و اهالی محل و کسبه و رانندگان و تخریب و ویرانی اموال عمومی و خصوصی و کشتار جرح عده ای از هموطنان )که در نتیجه اقدامات ضدانقلابی 25 بهمن 89 در کشور ایجاد شد، متوجه همه زمینه سازان بوده است.

باید گفت  تمامی افراد و جریانات سیاسی و سایت های داخلی و خارجی و رسانه های زمینه ساز و مبلغ و دعوت کننده برای شرکت در غائله 25 بهمن، دشمنان ملت ایران و در خط آمریکا و اسرائیل و انگلیس بودند.

همچنین در 25 بهمن سال 89  لجاجت سران فتنه و کینه و دشمنی، آنها را به زمینه سازان نقشه های براندازانه اسرائیلی- آمریکایی و انگلیسی تبدیل کرد.

خلاصه کلام اینکه 25 بهمن روز مهمی است و درس بزرگی در آن نهفته است. این درس همان است که در انتخابات آینده هم سخت بدان نیازمندیم: هیچ هدفی در ایران به اندازه ایجاد، حفظ و تقویت یک شبکه همکار در ایران، برای امریکا مهم نیست. مهم ترین کار ویژه این شبکه هم آن است که سر بزنگاه، حداکثر مقدار ناامنی را به کشور تزریق کند.

مصاحبه ماه گذشته هاشمی رفسنجانی با روزنامه آرمان را که در آن از احتمال سرایت ناامنی های منطقه به ایران سخن گفته بود، یک بار دیگر بخوانید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top