تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/11/25 - 16:02
کد خبر: 193020

گامی از جوانان ایرانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

یکی از محصولاتی که اخیراً توسط جوانان همین مرز و بوم و فارغ التحصیلان دانشگاهی چون دانشگاه علم و صنعت، شریف، بوعلی سینا و شهید بهشتی ایجاد شد شبکه اجتماعی ای است با عنوان "شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی".

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از محصولاتی که اخیراً توسط جوانان همین مرز و بوم و فارغ التحصیلان دانشگاهی چون دانشگاه علم و صنعت، شریف، بوعلی سینا و شهید بهشتی ایجاد شد شبکه اجتماعی ای است با عنوان "شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی".

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از محصولاتی که اخیراً توسط جوانان همین مرز و بوم و فارغ التحصیلان دانشگاهی چون دانشگاه علم و صنعت، شریف، بوعلی سینا و شهید بهشتی ایجاد شد شبکه اجتماعی ای است با عنوان "شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی". امروزه کارکرد شبکه های اجتماعی در دنیا صرفاً محدود به موضوعات سرگرم کننده نیست. شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی یک شبکه اجتماعی تخصصی فارسی است که امکان بهره برداری سودمند از شبکه های اجتماعی را برای کاربرانش فراهم نموده است. این شبکه بستری است برای اشتراک مهارت ها و تخصص کاربران فارسی ، تبادل تجربیات حرفه ای، امکان توسعه مهارت ها با مکانیزم های داخل شبکه و همچنین پایش و اندازه گیری بروز سطح بلوغ و رشد مهارت ها.

به گفته مؤسسان شبکه حرکت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بواسطه ایجاد اشتغال از طریق این شبکه و همچنین توسعه فرهنگ خود اشتغال زایی در بین کاربران از اهداف اصلی این شبکه اجتماعی است. آنها معتقدند برای ایجاد این شبکه ابتدا روی کاربر متمرکز شدیم. پرسیدیم اگر یک کاربر ایرانی بخواهد مهارت ها و کسب و کار خود را در فضای مجازی منتشر کند لازم است چه گامهایی را طی نماید. از ثبت و خرید دامین، طراحی وب سایت، ایجاد ویژگی های سفارشی برای معرفی خود، تبلیغ و بازاریابی، گزارشات و تحلیل وضعیت، امکان مدیریت مشتریان، امکان توسعه مهارت و از همه مهمتر حداقل چند میلیون تومان هزینه. لذا سعی کردیم همه این موارد بانضمام موارد منحصر بفرد دیگری را در قالب یک مجموعه جامع و بصورت تقریباً رایگان در اختیار کاربران قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این شبکه اجتماعی می توانید از طریق دامین (www.skillema.ir)  اقدام نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top