تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/11/29 - 12:30
کد خبر: 193321

خریدهای آنلاین بین المللی با کارت های عضو شبکه شتاب

ییزیکو با پلتفرم پرداخت الکترونیکی PECCO که در تهران مستقر است قراردادی را به امضا رسانده اند که به مشتریان این شرکت اجازه می دهد از طریق 230 میلیون کارت بانکی موجود در ایران، که تا کنون امکان نقل و انتقال مالی با هیچ سیستم مالی خارج از ایران را نداشتند، تراکنش مالی داشته باشند. ییزیکو یک شرکت پرداخت آلمانی – ترکیه ای است که در شهر استانبول ترکیه مستقر است.

خبرنامه دانشجویان ایران: به گزارش  میزان، ییزیکو با پلتفرم پرداخت الکترونیکی PECCO که در تهران مستقر است قراردادی را به امضا رسانده اند که به مشتریان این شرکت اجازه می دهد از طریق 230 میلیون کارت بانکی موجود در ایران، که تا کنون امکان نقل و انتقال مالی با هیچ سیستم مالی خارج از ایران را نداشتند، تراکنش مالی داشته باشند. ییزیکو یک شرکت پرداخت آلمانی – ترکیه ای است که در شهر استانبول ترکیه مستقر است.

مدیران این شرکت سال گذشته در دیداری که از تهران داشتند به فکر فعالیت در ایران افتادند. اوزبوگوتو مدیر عامل ییزیکو گفته است: ما قصد داریم نقشی را که Paypal در کشورهایی همچون آلمان بازی می کند، در ایران به عهده بگیریم. ایران با حدود 80 میلیون نفر جمعیت و دسترسی قابل توجه این جمعیت به اینترنت یکی از بهترین بازارهای منطقه برای این شرکت است.

شرکت های به نامی مانند پی پل ممکن است در اقدام برای ورود به بازار ایران خیلی به کندی عمل کنند، چرا که کسب درآمد از بازاری به وسعت بازار میشیگان تلاش زیادی نیاز دارد. اما در همین حال شرکت هایی مانند ییزیکو آماده استفاده از فرصت موجود هستند.

موسسه رنسانس کاپیتال در گزارش خودخاطر نشان کرده است اگر ارزش بازار ایران در حال حاضر کمتر از بازار میشیگان است، اما الحاق آن به اقتصاد جهانی رشد اقتصادی آن را در سال آینده 4.5 تا 6 درصد افزایش خواهد داد.

ییزیکو با برداشته شدن تحریم هایی که ایران را از سیستم بانکی سوییفت محروم می کرد ، قرارداد همکاری با ایران را به امضا رساند. مدیر عامل شرکت ییزیکو اظهار کرده است.

در ایران تمامی بانک ها به یک سیستم مشترک موسوم به شتاب متصل هستند که این بدین معنی خواهد بود که مشتریان ییزیکو قادر خواهند بود با تمامی صاحبان کارت های بانکی در ایران نقل و انتقال مالی داشته باشند بدون اینکه نیاز باشد با یکایک بانک های ایرانی وارد قرارداد شوند.

سال گذشته ییزیکو موفق شد از طریق پرداخت های مالی آنلاین در سراسر جهان 6.2 میلیون دلار درآمد کسب کند. کمپانی خودروسازی بی ام و یکی از مشتریان این شرکت در ترکیه است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top