تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/12/17 - 10:54
کد خبر: 194785

ممنوعیت فروش کالاهای خارجی در نمایشگاه‌های بهاره

وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه بهاره امسال گفت: بر اساس بازدیدی که از نمایشگاه بهاره پارک ارم داشتیم بیش از 90 درصد مردمی که رصد شدند از قیمت ها و کیفیت ها راضی بودند و لازم به ذکر است که کیفیت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه سال های گذشته بسیار رضایت بخش بوده است

خبرنامه دانشجویان ایران: فاضلی گفت:حتما باید کالای ارائه شده در این نمایشگاه تولید داخلی باشدمگر اینکه مشابه داخلی نداشته باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از 12اسفند ماه فروشگاه های بهاره تهران در حکیمیه تهران پارس، ارم، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران و مصلای تهران شروع به کار کردند.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص برگزاری این نمایشگاهها گفت: مجموعا 4هزار واحد تولیدی و خدماتی در برپایی این نمایشگاه ها شرکت دارند و یکی از شاخصه های بزرگ حضور در نمایشگاه ها تولیدی بودن بنگاه است.

وی در ادامه افزود: حتما باید کالای ارائه شده در این نمایشگاه تولید داخلی باشدمگر اینکه مشابه داخلی نداشته باشند که این امر فقط در بخش خشکبار مطرح می شود در غیر این صورت و با مشاهده تخلف واحد مربوطه پلمب می شود و تخفیف بین 15 تا 20 درصدی در فروش آنها لحاظ شود.

فاضلی در خصوص برگزاری این قبیل نمایشگاه ها عنوان کرد: سختی کار برگزاری این نمایشگاهها در ایجاد زیرساخت، فراهم نمودن امکانات برگزاری و بحث تأمین امنیت این نمایشگاهها است که نیروی زیادی را می طلبد و بازدیدکنندگان خواهان برگزاری بیشتر این نمایشگاهها در فصول مختلف هستند.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: باتوجه به استقبالی که از این نمایشگاهها شده در سال های آینده باید تمهیدات جدیدی اندیشیده شود و نوع و شکل آن تغییر یابد، حداقل در بحث برگزاری فروشگاههای بهاره یک طرح نو و نوین سازی باید شکل گیرد.

وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه بهاره امسال گفت: بر اساس بازدیدی که از نمایشگاه بهاره پارک ارم داشتیم بیش از 90 درصد مردمی که رصد شدند از قیمت ها و کیفیت ها راضی بودند و لازم به ذکر است که کیفیت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه سال های گذشته بسیار رضایت بخش بوده است.

فاضلی عنوان کرد: یکی از دلایلی که مردم از این نمایشگاه ها استقبال می کنند مربوط به وجود نهادهای نظارتی و برخوردی اعم از بازرسی اصناف، بازرسی اتحادیه، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی در پایان هدف برگزار این نمایشگاه ها  را چنین بیان کرد: تمام هدف ما حمایت از تولید داخلی است، حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی یعنی محوریت بخشیدن به نظام تولید کشور، اما برای نظارت همه نهادها باید همکاری کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top