تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/12/18 - 13:02
کد خبر: 194923

عکس:: عرضه صفحه‌کلید جدید ایسوس برای گیمرها

ایسوس یک صفحه‌‌کلید از خانواده ROG‌ را معرفی کرد. تمامی محصولات گیمینگ شرکت ایسوس تحت برند Republic of Gamers‌ عرضه می‌شوند تا در انتقال حس قدرت به گیمرها، موفق‌تر عمل کنند. این شرکت به تازگی صفحه‌کلید مکانیکی مدل Horus GK2000 را عرضه کرده که در تولید آن از مواد باکیفیت استفاده شده و علاوه بر پلاستیک، آلومینیوم فرآوری شده نیز در ساختار آن به‌‌کار گرفته شده تا ظاهری مطابق با سلیقه گیمرها حاصل شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: ایسوس یک صفحه‌‌کلید از خانواده ROG‌ را معرفی کرد. تمامی محصولات گیمینگ شرکت ایسوس تحت برند Republic of Gamers‌ عرضه می‌شوند تا در انتقال حس قدرت به گیمرها، موفق‌تر عمل کنند. این شرکت به تازگی صفحه‌کلید مکانیکی مدل Horus GK2000 را عرضه کرده که در تولید آن از مواد باکیفیت استفاده شده و علاوه بر پلاستیک، آلومینیوم فرآوری شده نیز در ساختار آن به‌‌کار گرفته شده تا ظاهری مطابق با سلیقه گیمرها حاصل شود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه؛ این محصول از صفحه مخصوص کف‌دست، پایه‌های مخصوص و جایگاه مخصوص موبایل بهره‌مند است و با کنترلر 32 بیتی و چهار‌مگابایت حافظه‌داخلی خود، امکان ذخیره‌سازی فرآیندها و توالی فشردن کلیدها را به‌همراه تنظیمات نورپردازی، میسر کرده است. همچنین گیمرها می‌توانند در این صفحه‌کلید تا 80 دستور ماکروی مختلف را برای ماوس، کامپیوتر و کنترل چندرسانه‌ای‌ها تعریف و در حین انجام بازی، از آن‌‌ها استفاده کنند. ایسوس در این مدل گیمینگ امکانی را فراهم کرده تا گیمرها بتوانند تا 10 تنظیم گوناگون را برای ماکروها و به‌صورت هم‌زمان بر روی این محصول در اختیار داشته باشند و به واسطه نرم‌‌افزار همراه آن، تنظیمات ذخیره‌شده بر روی کامپیوتر خود را در این صفحه‌کلید، بارگذاری کنند. کلیدهای مکانیکی این مدل از نوع Cherry MX Red است که اندازه فشرده شدن آن 4 میلی‌متر است که قدرت تحمل تا 50 میلیون ضربه و فشار را نیز دارند.

در زیر هر یک از کلیدهای این صفحه‌کلید گیمینگ، یک LED‌ قرمز‌رنگ تعبیه شده تا علاوه بر جلوه بصری، استفاده از آن در مکان‌‌های کم‌نور هم امکان‌پذیر شود. در این محصول پنج پروفایل از پیش تعریف‌شده و یک پروفایل مخصوص تنظیمات کاربر وجود دارد تا نور پس‌زمینه صفحه‌‌کلید به‌راحتی و مطابق سلیقه کاربران تنظیم شود؛ اما برای راحتی کاربران هنگام بازی، کلیدهای چند‌رسانه‌ای نیز برای Horus GK2000 جانمایی شده تا تمامی تنظیمات از طریق صفحه‌کلید قابل تنظیم باشد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌کلید می‌توان به امکان تنظیم زاویه و ارتفاع، دو درگاه USB، خروجی هدفون، کیف حمل ضربه‌گیر مخصوص با لوگوی ROG و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top