تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/01/25 - 10:58
کد خبر: 197218

اقدام هماهنگ با ضدانقلاب در هتاکی به جهوری اسلامی و رهبر انقلاب؛

انجمن تهران «پروژه آشوب» در دانشگاه را کلید زد +عکس

انجمن تهران «پروژه آشوب» در دانشگاه را کلید زد +عکس

اقدام هماهنگ انجمن تهران با ضدانقلاب در هتاکی به جهوری اسلامی و رهبر انقلاب در سکوت قابل تأمل مسئولان و متولیان دانشگاه تهران اعم از حراست، معاونت فرهنگی و دفتر نهاد رهبری صورت گرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: صبح امروز انجمن دانشگاه تهران در یک اقدام هماهنگ با جریان ضدانقلاب اقدام به انتشار نامه هتاکانه مهدی کروبی بر روی برد تبلیغات خود در دانشکده های مختلف کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اقدام هماهنگ انجمن تهران با ضدانقلاب در هتاکی به جهوری اسلامی و رهبر انقلاب در سکوت قابل تأمل مسئولان و متولیان دانشگاه تهران اعم از ریاست دانشگاه، حراست، معاونت فرهنگی و دفتر نهاد رهبری صورت گرفته است.

گفتنی است این تشکل که سابقه فعالیت و حضور مستقیم در فتنه 88 را دارا می باشد، در حالی چنین اقداماتی را علیه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی سازماندهی می کند که نه تنها هیچگونه برخوردی طی سال های گذشته با این افراد و تشکلی که سالهاست دیگر از جریان اصلاح طلبی به تجدیدنظرطلبان پیوسته صورت نمی گیرد، بلکه سوگولی و مورد حمایت مجموعه وزارت علوم و خصوصاً مجموعه معاونت فرهنگی این وزارتخانه قرار دارد. (جزئیات بیشتر اینجـــا)

بخشی از تصاویر این اقدام هتاکانه را در ادامه می بینید:

انجمن تهران «پروژه آشوب» در دانشگاه را کلید زد +عکس

البته این دست اتفاقات برای ایجاد آشوب در دانشگاه تهران از سوی این جریان مسبوق به سابقه است، که برخی از تصاویر آن در ادامه آمده است:

آشوب در برنامه بزرگداشت نهم دی/ سال 1393

******************

حمایت سازمان منافقین از آشوب طلبی انجمن تهران

***********

اقدام غیرقانونی در انتشار بیانیه یکی از سران فتنه بر روی برد دانشگاه

****************

حضور فعال انجمن تهران در اغتشاشات و فتنه سال 88

انجمن رانتی

انجمن رانتی

تصاویر فوق مربوط به حضور چشمگیر اعضای انجمن تهران در تجمعات غیرقانونی در فتنه و روز دانشجوی 88 است

خبر تکمیلی// پس از گذشت ساعاتی از نصب اطلاعیه هتاکانه مهدی کروبی در بردهای انجمن تهران، تعدادی از دانشجویان و فعالان تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران پس از اطلاع از اقدامات صورت گرفته از سوی جریان همسو با ضدانقلاب در دانشگاه تهران، ضمن اعتراض به سکوت مسئولان امر در این دانشگاه، اقدام به یادآوری وظایف قانونی آنها نموده که در ادامه باعث شد تا مسئولان اعضای انجمن تهران را وادار به برداشتن مطالب هتاکانه از بردهای خود کنند.

گفتنی است تعدادی از فعالان دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» اعلام کرده اند که پیگیری حقوقی تخلفات صورت گرفته را در دستور کار خود قرار داده و طی روزهای آتی شکایت مستند خود را به مراجع ذیصلاح ارائه خواهند کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
دانشجوی دانشگاه تهران
1395/01/26 - 00:05

متاسفانه دانشگاه تهران جولانگاه جریانهای سیاسی شده است. در برخی از گروههای آموزشی از جمله گروه تاریخ که در جریان فتنه یکی از کانونها بود دانشجویان نگون بخت به عنوان اسباب و ابزار به ستاد داماد لرستان از سوی تعدادی از استادان برده می شدند. یکی از این آقایان آقای غ.ظ بود (که بدون امتحان و با رانت وارد دوره دکتری دانشگاه تهران شد و در حالی سابقه خدمات دولتی وی بیش از سی سال بود و دو سال مانده به بازنشستگی استادیار شد) که نقش فعالی در این ماجرا داشت. در حال حاضر هم تلاش می کند که مجددا وارد گروه تاریخ شود و پرونده وی در دانشگاه مطرح است.
البته دو تن دیگر هم از ستاد داماد لرستان که در گروه شاغل هستند (ح.ح و د.ر با حمایت ا.خ مشاور رئیس دانشگاه که خود از سوی غ.ظ بر دکتر ن.ا.آ معرفی شده است) حامیان و پی گیر این ماحرا هستند. جناب غ.ظ که بهره اندکی از سواد در رشته تحصیلی خود دارد و برای سخنرانی و سیاسی کاری مناسب است در میان دانشجویان به عنوان استاد برجسته تبلیغ می شود. و اینکه چه مصیبی و بلائی بر سر علم رفت که ایشان بازنشسته شد و گاهی او را در ردیف استادان بزرگی مانند دکتر «د» و یا دکتر «د» نام می برند! تردیدی نسیت که پشت سر این ماجراها یعنی کلید خوردن آشوب در دانشگاه تهران امثال غ.ظ است . همانها که منجر به استیضاح فرجی دانا شدند. اینها فکر می کنند که دانشگاه تهران ارث پدری حزب مشارکت و جریان غرب گراست .
جالب است که این جماعت در حال حاضر ماله کش جنایتهای آمریکا شده اند و خود را هم چپ می دانند . در میان دانشجویان هم به نام چپ شناخته می شوند . در فرهنگ سیاسی ، مشهور بود که چپ طرفدار طبقات تحت سلطه ، ضد استعمار ، امپریالیسم و کاپیتالیسم غرب است. اینها از این روحیه دانشجویان ساده و بعضا عدالت طلب هم سوء استفاده می کنند و هم چنان خود چپ می دانند.
جالب تر این است که از جاذبه های جنسی بین دختر و پسر و روابط عادی آنها هم استفاده می کنند همان طوری که در اوائل انقلاب منافقین و گروهکها برای جذب حوانان این کار را می کردند . الان انجمن بیشتر یک تشکیلات سکولارسیتی و ناشر ایده های دریوزگان و لییرالهای و طن فروش شده است. و مخالف ارزش های اسلامی . کافی است سری به فضای این انجمن برنید.
تورهای مسافرتی آفری
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top