تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/01/31 - 17:50
کد خبر: 197656

در دانشگاه صنعتی سجاد مشهد رخ داد؛

نمره؛ بهانه یک دانشجو برای خودکشی شد! +عکس

نمره؛ بهانه یک دانشجو برای خودکشی شد! +عکس

یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد مشهد قصد داشت تا از پنجره کلاس این دانشگاه با پائین انداختن خود اقدام به خودکشی نماید که با مشاهده این اقدام وی از سوی دیگر دانشجویان و کشیدن وی به داخل کلاس، خوشبختانه اقدام این دانشجو جهت خودکشی نافرجام ماند.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد مشهد قصد داشت تا از پنجره کلاس این دانشگاه با پائین انداختن خود اقدام به خودکشی نماید اما خوشبختانه اقدام این دانشجو جهت خودکشی نافرجام ماند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح امروز سه شنبه 31 فروردین ماه یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد مشهد قصد داشت تا از پنجره کلاس این دانشگاه با پائین انداختن خود اقدام به خودکشی نماید که با مشاهده این اقدام وی از سوی دیگر دانشجویان و کشیدن وی به داخل کلاس، خوشبختانه اقدام این دانشجو جهت خودکشی نافرجام ماند.

مدیر امور دانشجویی این دانشگاه در این باره به خبرگزاری دانشجو گفته است: متاسفانه این دانشجو از استاد خود تقاضای نمره کرده است و این در حالی است که این فصل، فصل دادن نمره نیست، حال چرا در حال حاضر تقاضای نمره کرده است مشخص نیست.

مهرکیش افزود: این دانشجو عنوان کرده یا به من نمره دهید و یا این‌که از دانشگاه انصراف خواهم داد. انصراف وی برای دانشگاه منعی ندارد و تنها خود دانشجو متضرر خواهد شد، چراکه تنها چهار و یا پنج واحد دیگر برای دریافت مدرکش باید بگذراند، بنابراین بهتر می‌دانیم که بماند و درسش را به اتمام برساند.

مسئولان دانشگاه ضمن اطلاع به خانواده وی، او را جهت بررسی شرایط روحی و روانی به مرکز مشاوره دانشگاه معرفی کردند.

براساس این گزارش در طول سال تحصیلی جاری این خودکشی دومین موردی است که دانشجویی برای اخذ نمره از استاد اقدام به خودکشی می کند.

در مورد دیگر روز دوشنبه ٢٨ دی‌ماه سال تحصیلی جاری، «م.م» یکی از دانشجویان رشته اقتصاد دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد که سابقه سه ترم مشروطی داشت، به دلیل اینکه در یکی از دروس چهار واحدی نمره‌ای پایین گرفته بود به دفتر «م.پ» (استاد مربوطه) مراجعه و از وی می‌خواهد که به او نمره قبولی دهد. با توجه به این‌که استاد مربوطه اعتراض وی را وارد نمی‌دانست، بنابراین نمره قبولی به این دانشجو نمی‌دهد که در این حین دانشجو استاد را تهدید می‌کند که چنانچه نمره قبولی را ندهد با تیغی که به همراه دارد رگ دست خودش را خواهد زد. که اقدام به این کار می کند.

در همین خصوص عباس‌زاده، معاون آموزشی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی گفت: هر نوع اعتراضی به نمره روالی دارد؛ ابتدا دانشجو از طریق سیستم (پرتال) اعتراض خود را به استاد ارائه می‌کند، اگر دانشجو قانع نشد، می‌تواند اعتراض کتبی خود را به معاونت آموزشی دانشکده ارائه دهد.

وی ادامه داد: در این زمینه اوراق با کلید سؤالات و محتوای تدریس اخذ شده و به مدیر گروه ارسال می‌شود، دو استاد که در آن زمینه از تبحر لازم برخوردارند، اوراق را بررسی خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top