تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/02/08 - 14:29
کد خبر: 198290

دانشگاه آزاد کاشمر «رستوران» می‌شود!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان اینکه کاهش دانشجوی غیربومی سبب شده در راستای استفاده بهینه از فضای دانشگاه به تغییر کاربری قسمتی از فضای دانشگاه اقدام شود، خواستار تقلیل عوارض 600 میلیونی شهرداری از دانشگاه شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان اینکه کاهش دانشجوی غیربومی سبب شده در راستای استفاده بهینه از فضای دانشگاه به تغییر کاربری قسمتی از فضای دانشگاه اقدام شود، خواستار تقلیل عوارض 600 میلیونی شهرداری از دانشگاه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمد جعفری که صبح امروز به همراه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر حاضر شده بود، گفت: یکی از کارهایی که در دست اقدام داریم تغییر کاربری در بخشی از فضای دانشگاه است تا از این طریق بتوانیم زمینه را برای استفاده بهینه از فضا فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد دانشجویان غیربومی در سنوات اخیر، ظرفیت خوابگاه‌های احداثی در این واحد دانشگاهی را خالی و بلااستفاده کرده است، افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم خوابگاه خواهران که در ضلع جنوبی سایت دانشگاه و در حاشیه بلوار واقع شده را با تغییر کاربری به مهمانسرا تبدیل کنیم تا مورد استفاده زائران و مسافران قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر به وجود یک قطعه زمین مربوط به این واحد دانشگاهی در حاشیه بلوار اشاره کرد و گفت: به جهت موقعیت مناسب این زمین به دنبال ایجاد یک تالار و رستوران هستیم که در صورت اخذ مجوز عملیات ساخت و راه‌اندازی آن را آغاز خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به قرار گرفتن آموزشکده سما در ضلع غربی سایت دانشگاه و حاشیه بلوار امامزاده سید مرتضی (ع) نیز گفت: موضوع تغییر کاربری این مجموعه به هتل را با شهرداری مطرح کردیم و اقدامات و مطالعات اولیه آن نیز انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه 3 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل هستند، افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر 50 عضو هیات علمی داریم که قریب به 30 نفر از این افراد دارای مدرک دکتری و یا دانشجوی دکتری هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد کاشمر با ظرفیت و پتانسیلی که در اختیار دارد در خصوص همکاری با تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌های شهرستان آمادگی دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه 10 درصد از منابع دانشگاه صرف انجام طرح‌های پژوهشی می‌شود، آمادگی داریم از این ظرفیت در راستای طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

جعفری با بیان اینکه شایسته نیست برای انجام برخی پروژه‌های پژوهشی که امکان تهیه آن در شهرستان وجود دارد به سایر شهرستان‌ها مراجعه کنیم، گفت: این مجموعه دانشگاهی دارای بهترین اساتید در گروه‌های فنی و مهندسی است که می‌تواند همکاری و همراهی خوبی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور با تغییر مدیریت در سال 92 به سمت تجاری‌سازی ایده‌ها و اندیشه‌های دانشجویان، کارکنان و اساتید است، تأکید کرد: باید بر اساس یک دوره 4 ساله از امسال تا سال 99 وابستگی به شهریه به 40 درصد کاهش یابد؛ لذا برای اجرایی شدن این رویکرد و رسیدن به این افق آمادگی داریم کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و امکانات موجود را جهت استفاده در اختیار سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار دهیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top