تاریخ انتشار: شنبه 1395/02/18 - 19:19
کد خبر: 199066

با اپلیکیشن Avast Cleanup & Boost؛

پاکسازی فایل‌های کش و بهینه کردن سرعت گوشی +دانلود

پاکسازی فایل‌های کش و بهینه کردن سرعت گوشی +دانلود

در گوشی‌های اندروید بعد از مدتی استفاده شاهد کندی‌هایی هستیم که فایل‌های اضافه و کش یکی از دلایل بروز آن هستند. Avast Cleanup & Boost اپلیکیشنی برای پاکسازی فایل‌ها و بهینه کردن سرعت گوشی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: در گوشی‌های اندروید بعد از مدتی استفاده شاهد کندی‌هایی هستیم که فایل‌های اضافه و کش یکی از دلایل بروز آن هستند. Avast Cleanup & Boost اپلیکیشنی برای پاکسازی فایل‌ها و بهینه کردن سرعت گوشی است.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ Avast نامی آشنا برای کاربران کامپیوتر است به طوری که میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا از آنتی ویروس قدرتمند این کمپانی استفاده می‌کنند و در نظرسنجی و بررسی‌های مختلف نیز، بارها شاهد حضور پررنگ Avast به عنوان یکی از برترین آنتی ویروس‌های موجود بوده‌ایم. Avast Cleanup & Boost نیز اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که توسط این کمپانی منتشر شده و ظیفه‌ی پاکسازی فایل‌های بی‌استفاده و بهینه کردن سرعت گوشی را بر عهده دارد. معمولا با حذف اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی، بسیاری از فایل‌های آن همچنان در گوشی باقی می‌مانند و فایل‌های کش بی‌استفاده‌ای که از این برنامه‌ها در گوشی باقی می‌ماند در دراز مدت باعث کندی پردازش‌ها و در نتیجه کند شدن گوشی خواهد شد. حتی بارها مشاهده شده است فایل‌هایی که از اپلیکیشن‌های حذف شده در گوشی باقی مانده‌اند حجم‌ بسیار بالایی را در حافظه‌ی داخلی اشغال کرده‌اند. از همین رو پاکسازی این فایل‌ها امری ضروری، به خصوص برای گوشی‌های قدیمی موجود در بازار به حساب می‌آید که اپلیکیشن Avast Cleanup & Boost می‌تواند این امر را به صورت رایگان برای شما به انجام برساند.

نحوه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که با اسکن کردن کامل گوشی، تمامی فایل‌های کش و بلااستفاده را شناسایی می‌کند و در گزارش خود به شما نمایش می‌دهد. بعد از مرور حجم فایل‌های اشغالی می‌توانید تنها با یک لمس اقدام به حذف آن‌ها کنید تا علاوه بر بهبود یافتن سرعت گوشی، فضای قابل توجهی را نیز در گوشی خود خالی کنید.

ویژگی جالبی که در این بخش از Avast Cleanup & Boost وجود دارد استفاده از حالت Safe Clean است. این ویژگی باعث خواهد شد تا کش و دیتاهای مهم در گوشی پاکسازی نشوند و تنها فایل‌هایی حذف شوند که هیچ استفاده‌ای در گوشی موبایل ندارند.

با این حال اگر هنوز از حذف اتفاقی فایل‌های مهم خود نگران هستید می‌توانید توسط بخش Ignore List اقدام به مشخص کردن فایل‌های مهم خود کنید تا هنگام اسکن شدن گوشی، این فایل‌ها و پوشه‌ها شامل حال اسکن نشوند. امکان حذف اپلیکیشن‌ها نیز در برنامه وجود دارد و می‌توانید با نصب این برنامه از دیگر اپلیکیشن‌هایی که برای حذف برنامه‌ها منتشر شده‌اند بی‌نیاز شوید. توسط بخش دیگر برنامه نیز قادر خواهید بود تا اطلاعات و پوشه‌های موجود در گوشی را به ترتیب حجم اشغالی مشاهده کنید تا از پوشه‌های حجیم خود مطلع شده و در صورت نیاز به پاکسازی آن‌ها بپردازید.

نکته‌ی جالب دیگری که می‌توان در رابطه با این برنامه به آن اشاره کرد پشتیبانی از Dropbox ,Google Drive و OneDrive است. شما می‌توانید با متصل کردن اکانت فضای ابری خود به این اپلیکیشن، فایل‌های خود را مستقیماً از داخل Avast Cleanup & Boost به فضای ابری منتقل کنید تا حجم بیشتری را از حافظه‌ی گوشی خالی کنید.

برای دانلود این برنامه که با حجم ۹ مگابایت منتشر شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود از گوگل پلی استور
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top