تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/02/19 - 13:25
کد خبر: 199140

مرعشی خواستار شد؛

«سیف»، «نوبخت» و «طیب‌نیا» باید تغییر کنند

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت دیگر کارایی لازم را ندارد، گفت: من اولویت اول را تغییر ستاد اقتصادی دولت می‌دانم.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت دیگر کارایی لازم را ندارد، گفت: من اولویت اول را تغییر ستاد اقتصادی دولت می‌دانم.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مشرق، مرعشی درباره اولویت کاری دولت با تشکیل مجلس دهم بیان داشت:‌ من اولویت اول را تغییر ستاد اقتصادی دولت می‌دانم منظور از ستاد اقتصادی ‌بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد است. امروز اولویت اقتصاد ایران دیگر تورم نیست، بلکه اولویت اقتصادی ایران ایجاد رونق در اقتصاد، استفاده از منافع خارجی، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری و مصرف و ایجاد گشایش در بازار است. امروز سیاست دیگری لازم است و این سیاست را باید تیم دیگری به عهده بگیرد. من آقای محمد باقر نوبخت، ولی الله سیف و علی طیب نیا را ترکیب خوب و موفقی دانسته و می‌دانم. تیمی که تمام ماموریت خود را کنترل تورم می‌دانسته و موفق هم عمل کرده باید جای خود را به تیمی بدهد که بتواند در کشور گشایش اقتصادی ایجاد کند.

عضو حزب کارگزاران در خصوص تعامل دولت با مجلس جدید اظهار داشت:‌ در حال حاضر دکتر روحانی با مجلسی مواجه می‌شود که مجلس حامی دولت است. این مسئله نعمت و فرصت بزرگ برای دولت است. هدف دولت نباید تاثیرگذاری بر انتخابات آینده باشد، من چنین دیدی را نوعی شرک دانسته و اصیل تلقی نمی‌کنم و برای یک دولت بسیار سبک است که از زاویه نتیجه انتخابات آینده بخواهد کشور را اداره کند.

دولت باید از نعمت مجلس همراه استفاده کند/ تحرکات انتخاباتی دولت شرک است
این فعال اصلا‌ح‌طلب می‌افزاید:‌ دولت فرصتی پیدا کرده و خداوند به آن نعمتی داده که آن مجلس همسو و همراه است. دولت باید از این فرصت برای کاهش ضعف‌هایی در بدنه وجود دارد استفاده کند.

مرعشی درحالی از تغییر کابینه اقتصادی دولت صحبت می‌کند که چندی پیش ولی الله سیف در آمریکا دستاوردهای برجام را هیچ خواند و از همان زمان موضوع برکناری وی در جریان اصلاحات مطرح شد. از سوی دیگر اگرچه مرعشی بیان می‌دارد که رویکرد انتخاباتی دولت برای رسیدگی به مشکلات کشور شرک است اما زمزمه تغییر کابینه دولت یازدهم از سوی اصلاحات بیشتر به سبب ضعف‌های دولت روحانی و بیم یک دوره‌ای شدن دولت یازدهم مطرح می‌شود که خود رویکردی انتخاباتی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top